Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

V Česku vzniká první digitální agentura zaměřená na zdravotnický segment

13:31, 12. 1. 2017

Na českém trhu komunikačních a kreativních agentur vzniká nový hráč, který se úzce zaměří na specifický trh s obratem mnoha desítek miliard korun. Tým kolem manažera Jana Nízkého (foto; ex-CET 21, ex-Seznam.cz, ex-Burda Praha) v uplynulých týdnech rozjel digitální komunikační agenturu HealthBeat, která se bude specializovat na zdravotnický segment.

Za agenturou stojí stejnojmenná provozní firma Health Beat, ve které drží Nízký třetinu a působí zde zároveň jako managing director. Zbylé dvě třetiny pak vlastní Zdeněk Dvořák a David Fiala, hlavní majitelé firmy Praga Medica Healthcare, která je silným hráčem na poli zdravotní turistiky (dovoz pacientů do tuzemských zdravotnických zařízení). Praga Medica je partnerskou společností HealthBeat.

Kromě Nízkého, Dvořáka a Fialy v agentuře působí rovněž Radim Horák (ex-CET 21, ex-Burda Praha, ex-FTV Prima) na pozici social media & content manager.

Cílovými zákazníky HealthBeat jsou hráči ve zdravotnickém průmyslu - od farmaceutických firem, nemocnic, poliklinik až po zubní, oční, reprodukční a estetické kliniky. Těm bude nabízet komplexní digitální řešení komunikace (kreativa, obsah, sociální sítě atd.). Součástí know-how firmy je i vytváření kampaní pro akvizici zahraničních pacientů.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Rychlovky

  • Programmatic Media: novým jednatelem firmy, která se zabývá programmatickým prodejem reklamy, se stal Pavel Lupjan, dlouholetý manažer Media Bohemia (Media Marketing Services).

  • Zásilkovna: logisticko-technologická firm na svém depu v Praze Ruzyni spouští výdejní místo Zásilkovna Drive pro vyzvednutí a podání zásilky bezpečně z auta či motocyklu. "Zásilky je zde možné vydávat a podávat, aniž by řidič musel vystoupit z vozidla".

  • Cenega Czech: na konci května budou na herní konzoli Nintendo Switch v prodeji tituly od společnosti 2K - například BioShock: The Collection, XCOM 2 Collection a Borderlands Legendary Collection.

  • Branické divadlo v Praze: stane se domovskou scénou novocirkusového souboru Losers Cirque Company. Nově ponese název Divadlo Bravo!. Přes prázdniny začne rozsáhlá rekonstrukce, která chátrající divadlo promění v moderní divadelní prostor s kabaretním sezením.

  • Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu: podle průzkumu většina call center v těchto dnech navyšuje kapacitu až o 100 procent. Zhruba 90 procent operátorů přitom funguje z domova v rámci home office. Až 500 procentní nárůst registrují rozvážkové služby.

  • Afrikou na Pionýru: česká premiéra vizuálně úchvatného filmu Marka Slobodníku se přesouvá ze zavřených kin na internet. Film bude k dispozici on-line v rámci VOD služeb, od 26. března jej nabídne videotéka O2TV, Aerovod a Starmax.

  • Česká eventová asociace: odhaduje, že eventový byznys během následujících tří měsíců zaznamená ztráty ve výši 750 milionů korun. Nařízená opatření v souvislosti s pandemií se v eventovém segmentu přímo dotknou téměř 10 tisíc osob, 57 subjektů pozastavilo nebo úplně zastavilo podnikatelskou činnost.

  • FTV Prima: primácký seriál Slunečná zaznamenal v úterý 24. března rekordní číslo sledovanosti - 1,435 milionu diváků v 15+. Konkurenční Ordinaci v růžové zahradě 2 (TV Nova) vidělo 909 tisíc diváků ve stejné skupině.

  • Trima News: provozovatel regionálních zpravodajských webů Drbna.cz v roce 2018 utržil 16,5 milionu korun. V meziročním srovnání to je nárůst o 4 miliony. Firma v daném období skončila v čistém prodělku přes 6 milionů korun.

Recenze

Volání divočiny

Další film, který připomíná nepříjemný a do určité míry zhoubný trend v posledních letech v audiovizuálním průmyslu: totiž nutnost posuzovat dílo ve dvou rovinách. Nejen uměleckou, kreativní stránku (tak jak tomu bylo donedávna), ale i jak moc/málo zcestná ideologie politické korektnosti zasáhla do výsledné podoby.

Zatímco další filmová adaptace klasického díla Jacka Londona nabízí především zdařilé orgie digitálních zvířat (nejen tažné psy, ale i vlky, medvědy atd.), které pobaví i dojmou, další slušný výkon s grácií stárnoucího Harrisona Forda a překrásné záběry aljašské divočiny (kamera Spielbergův Janusz Kamiński - například Indiana Jones a Království křišťálové lebky nebo Most špionů), ideologie filmu zle zaškodila.

Nejde o to, že z indiána je indiánka a z pošťáka Perraulta černoch, to jsou v podstatě jen úsměvné drobnosti. Pokud ale máte nutkání filmovým divákům zatajit, že v Londonově knize zálesáka Johna Thorntona (pána hlavního psího hrdiny Bucka) zabijí indiáni a ústředními zlouny se stane trojice zelenáčů, kteří ale v knižní předloze utonou, rozpadne se vám řada logických návazností, posloupností a velká část příběhové kostry.

Znalci knihy trpí, na druhou stranu nepoučení diváci, zejména kluci a holky, se parádně baví u nesmrtelného dobrodružství Bucka, který se z rozmazleného domácího psíka stane v prostředí zlaté horečky hrdé a svobodné zvíře a vůdcem smečky divokých vlků. Jako rodinný film jednoznačně doporučeno, zapomeňte ale na knihu.