Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Bez hokejového mistrovství klesla návštěva Kellnerovy arény v Praze o 260 tisíc

11:17, 6. 2. 2017

Celková návštěva libeňské O2 Arény (majitel miliardář Petr Kellner) v roce 2016 dosáhla 801 tisíc lidí. V meziročním srovnání to představuje pokles o 262 tisíc.

V roce 2015 však číslo "našlehalo" tehdejší hokejové mistrovství světa, které samotné přilákalo přes půl milionu fanoušků. Bez zahrnutí tohoto mimořádného eventu však Kellnerova aréna vykázala nárůst návštěvníků (2014 - přes 600 tisíc lidí). Celkem se zde loni konalo 91 akcí, o rok dříve to bylo 109 akcí (každý den mistrovství 2015 bylo započítán jako jedna akce). Tým arény (provozovatel společnost Bestsport) přímo pořádal 15 akcí (například koncert Muse, Justina Biebera).

Podíl koncertů na počtu všech akcí loni dosáhl 33 procent, rodinné show tvořily 9 procent stejně jako korporátní akce. Na sport připadá zbývající polovinu programu, a to hlavně díky HC Sparta Praha, která je v O2 Aréně doma. Nejnavštěvovanějším koncertem v roce 2016 se stalo vystoupení "brouka" Paula McCartneyho (foto), který přilákal přes 18 tisíc posluchačů. Průměr návštěvníků na akci loni dosáhl 8,8 tisíce.

Podle naposledy zveřejněných údajů provozní firma Bestsport (člen PPF) v roce 2015 utržila 644 milionů korun, v meziročním srovnání o 221 milionů více. Zisk vyskočil z 12 milionů na 76,5 milionu korun.

Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on Twitter0Share on LinkedIn0

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Media Club: primácké mediazastupitelství poprvé zprovoznilo kanál pro programmatický nákup televizní reklamy. Prvním klientem, který nakoupil TV inzerci prostřednictvím programmatické platformy, byla agentura Red Media. Ta je nakoupila pro klienty Bonami a Zoot.

  • TV Nova: nový premiérový díl seriálu Dáma a král v neděli 11. února vidělo 1,293 milionu diváků ve skupině 4+.

  • Česká spořitelna: rozšířila portfolio agentur, se kterými spolupracuje, o content agenturu. Ve dvoukolovém výběrovém řízení ze sedmi přihlášených zvítězila agentura C3 Creative Code and Content, pražská pobočka stejnojmenné německé agentury. Kreativní agenturou banky i nadále zůstává agentura Young & Rubicam.

Hit dne

Novinka od A Perfect Circle: Talk Talk

  • Na turné

    Mandrage
    02. 2.03. 3.
  • Castingy

    Česká televize, útvar Výroby TS Brno, vypsala výběrové řízení na pozici výkonný producent. Předpokládaný datum nástupu září 2017. Podrobnosti na webu Kavčích hor.

Recenze

Prezident Blaník

Narychlo spíchnutá záležitost, která trpí bohužel mělkým scénářem a přívalem samoúčelných sprosťáren. Tvůrci povedené online série Kancelář Blaník Marek Najbrt, Robert Geisler, Benjamin Tuček atd. neodolali výjimečné příležitosti prezidentských voleb a pokusili se celkem svižné internetové dílko se stopáží cca 7 až 10 minut na díl přetavit v celovečerní film.

Celé chvályhodné snaze škodí evidentní uspěchanost projektu, neschopnost přijít s alespoň trochu sofistikovanějším příběhem naroubovaným na skutečné volby, které proběhly jen před pár dny, plus jasné přihlášení se autorů k protizemanovskému táboru. Zatímco jedním z hlavních faktorů úspěchu a příjemné vtipnosti "původního" Tondy Blaníka je palba napříč celou českou politicko - lobbisticko - byznysovou scénou ve stylu padni komu padni, hlavním cílem celovečeráku je i přes oficiální vyjádření tvůrců Miloš Zeman a spol. To  jakoby přiškrtilo až doposud spolehlivý a nápaditý "vtipovod" Najbrta a spol. a zploštilo postavu samotného Blaníka - z původně mazaného lobbisty je nyní tupý a sprostý buran.

A těch několik dobrých fórů, které ale příznivce původního seriálu příliš nepřekvapí, je navíc spolehlivě upozaděno nesmyslnou vulgaritou, která o několik set procent překračuje ještě snesitelnou mez, nastavenou v původní Kanceláři Blaník. Ostatně, i do sloganu filmu se bůhvíproč prodralo slovo "čů..k". Je s otazníkem, proč takový přisprostlý a prvoplánovitý snímek finančně podpořila Česká televize, která se tak ráda ohání "náročnější" dramaturgií. Snaha za každou cenu napravit pochybení s odmítnutím původní online série zacílila vedle. Celkově promarněná příležitost.