reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Koncertní agentuře Live Nation opět spadly tržby o 50 milionů, firma udržela zisk

10:40, 17. 2. 2017
Hudba Koncerty Aleš Borovan

Největší koncertní agentuře Live Nation Czech Republic (LN; majitel stejnojmenný globální gigant), která do Česka vozí koncerty největších světových hvězd, předloni klesl výkon o desítky milionů korun.

Tržby firmy v roce 2015 dosáhly 265 milionů korun, v meziročním srovnání o 55 milionů méně. Je to třetí pokles v řadě za sebou. Za slabším předloňským výkonem stojí podle zástupců LN snížená koupěschopnost obyvatelstva a v daném roce i absence velké stadionové show, která může přilákat najednou desítky tisíc posluchačů. Firma tak vozila koncerty do hal a arén, v roce 2015 uspořádala například vystoupení Madonny (foto; zpěvačka tehdy přidala i druhý koncert), Erose Ramazzottiho, Anthrax nebo Judas Priest.

Týmu české Live Nation pod vedením Roberta Porkerta se ale i přes pokles tržeb podařilo udržet ziskové hospodaření - profit meziročně poklesl o 3 miliony na 4,4 miliony korun.