Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Úspěšná Lucie vydá napřesrok novou desku a vyjede na halové turné

14:49, 18. 4. 2017

Letošní a příští rok se český hudební byznys ponese do značné míry ve znamení dalšího comebacku úspěšné kapely Lucie. Oproti roku 2014, kdy vyjela "jen" na úspěšné turné, je nyní součástí návratu i nová studiová deska Evolucie.

Novinka je naplánována na jaro 2018, šestnáct let po poslední studiovce Dobrá kočzka která nemlsá (2002). Kapela v klasické sestavě Robert Kodym, David Koller, P.B.Ch. a Michal Dvořák (foto) má nyní rozpracováno 7 skladeb, cca 3 až 4 jsou kandidáty na singl. Autory nového materiálu nebudou jen členové kapely, ale i další, vyzkoušení autoři jako Ivan Král nebo Oskar Petr. Ve hře jsou rovněž zahraniční producenti desky. První singl by měl vyjít ještě letos.

Vydání nového alba (mělo by být k dispozici na CD, LP nebo mp3) je součástí aktuálního přechodu Lucie od manažera Roberta Porkerta pod křídla společnosti BrainZone. Tu vlastní slovenský podnikatel Alexander Čerevka st. (50 procent), David Tkáč (25 procent) a Ladislav Vajdička (25 procent).

Manažerská smlouva mezi Lucií a BrainZone je podepsána do roku 2019. Členy širokého manažerského týmu pro kapelu jsou kromě Vajdičky a Tkáče rovněž Martin Pokorný nebo Marta Říhová. BrainZone pro kapelu kromě managementu zajistí i chod nového webu, expanzi na sociální sítě, PR služby, vydání širokého portfolia merchandisingu a shánění velkých reklamních partnerů.

Součástí plnohodnotného comebacku je i nové halové turné na podzim 2018. Zatím jsou známy jen tři zastávky v listopadu 2018 - Ostrava, Brno a Praha (O2 Aréna). "Určitě budeme přidávat další akce," uvedl Vajdička, podle kterého se plánují vystoupení i na Slovensku. Předprodej turné startuje 20. dubna. Velkou koncertní šňůru v roce 2014 navštívilo 150 tisíc lidí. Celkem Lucie prodala přes milion hudebních nosičů.

Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on Twitter0Share on LinkedIn5

Odběr newsletteru:

reklama
reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • E-commerce: podle oborové Asociace pro elektronickou komerci dosáhnou útraty Čechů v e-shopech v předvánočních dnech 38 miliard korun, o 15 procent více než loni. Během celého tohoto týdne by obraty měly přesáhnout 4 miliardy korun.

  • Brutal Assault: pořadatelé největšího metalového festivalu ve střední Evropě nakupovali pro ročník 2018. Příští rok v areálu Josefov vystoupí britští doom/gothic metalisté Paradise Lost, thrasheři Exhorder nebo death metalisté Nocturnus AD.

  • Live Nation: koncertní agentura v červnu 2018 přiveze do pražské O2 Arény koncert americko-kanadských alternativních rockerů Arcade Fire.

Hit dne

Konečně trailer k Jurasic World: Fallen Kingdom. V kinech v červnu 2018.

  • Na turné

    Priessnitz
    04. 12.17. 12.
  • Castingy

    Česká televize, útvar Výroby TS Brno, vypsala výběrové řízení na pozici výkonný producent. Předpokládaný datum nástupu září 2017. Podrobnosti na webu Kavčích hor.

Recenze

Derek Thompson: Hitmakeři

Nevšední publikace s velmi ambiciózním záměrem. Americký autor Derek Thompson se v knize pokouší poodhalit, proč se z některých produktů zábavního/kulturního průmyslu (knihy, film, TV show, písně, PC hry atd.) stanou globální hity a proč obdobné konkurenční pokusy naopak skončí v zapomnění. Na pomoc si bere psychologii, ekonomii, sociologické výzkumy spotřebitelů, analýzy sociálních sítí a dalších distribučních kanálů, dokonce anatomii.

Byť poučení i nepoučení čtenáři tuší, že hledání zákonitostí a principů, vedoucích k byznysovému úspěchu v zábavním průmyslu, je vzhledem k chaotické povaze industrie tak trochu alchymií a hledáním svatého grálu, přesto lze knihu s podtitulem Tajemství popularity v éře rozptylování s klidným svědomím doporučit. A to jak běžnému čtenáři, tak i řadě fachmanů z oboru.

Jednak se Thompsonovi podařilo mluvit s řadou zajímavých hráčů, popisuje několik nepříliš známých aspektů showbyznysu (například testovací firmy HitPredictor, SoundOut, posuzující chytlavost skladeb), jednak se jedná o mimořádně bystrého a všímavého autora s nadprůměrnými analytickými schopnostmi a jednak kniha zkoumá řadu příkladů z doby nedávné (kupříkladu Padesát odstínů šedi, Savan Kotecha, Hvězdné války, Šílenci z Manhattanu nebo Hra o trůny - foto). S výjimkou povinné politicky korektní vsuvky kvalitní a inteligentní četba pro každého, kdo chce trochu nakouknout do zákulisí globálního zábavního průmyslu.