Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

V červnu by měla odstartovat dětská televize Tuty se záhadným majitelem

Český televizní trh by měla od června obohatit nová televizní stanice Tuty, která se zaměří na dětské a mladé diváky od 4 do 17 let. Start, který by měl nastat 1. června, provází záhada: zástupci stanice odmítají z nepochopitelných důvodů prozradit, kdo je jejím skutečným majitelem.

To může působit z hlediska obchodu a sledovanosti kontraproduktivně: pro část rodičů se vzhledem k neprůhledným vlastnickým vztahům Tuty nemusí stát čitelnou a tzv. "bezpečnou" televizí pro jejich děti. Část rodičů novou stanice nezapne již jen proto, že nebudou vědět, kdo vlastně komunikuje s jejich potomky.

Oficiálním provozovatelem Tuty TV je akciová společnost TUTY Broadcasting. Statutárním ředitelem a předsedou správní rady Miloslav Maxa, při zápisu figurovali dva najatí advokáti. Na druhou stranu, TUTY Broadcasting dostala od vysílací rady řádně TV licenci k "provozování celoplošného zemského digitálního televizního vysílání šířeného prostřednictvím vysílačů na 12 let".

Tuty TV by při startu měla být dostupná na Skylinku, v regionální síti 8 Českých Radiokomunikací, na Astře, v kabelech UPC, v jednání je O2 TV. Příprava nové televize spolkla údajně desítky milionů korun, tým tvoří cca 25 lidí, převážně externistů. Obchodně Tuty TV zastupuje Atmedia Czech.

Denní programové schéma začne v 5:30, vysílat se bude do desáté hodiny večerní. Součástí programu budou pořady o youtuberech, seriály jako Teletubbies (foto), LOL, Winx Club, lifestylové magazíny nebo hudební klipy. Počítá se i s vlastním obsahem.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Deník N: v tuto chvíli čistě online medium, které ovládá skupina multimilionářů v čele se Silke Horákovou a Jaroslavem Horákem, od 7. ledna odstartuje tištěné vydání.

  • NetMonitor: od nového roku by měl začít měřit i data o mobilních aplikacích. Do pilotního výzkumu jsou zapojeny mediální domy Economia, Mafra a Czech News Center. První čísla by měla být dle plánu již za leden 2019.

  • Seznam.cz: firma Iva Lukačoviče spustil nástroj pro měření brandových video kampaní v Česku Brand lift/Sbrandlift. Inzerenti tak mohou sledovat vliv kampaní na Seznam.cz na jednotlivé atributy značky a vyhodnotit si celou kampaň v reklamní síti.

Hit dne

Michal Hrůza: Nad světem (Nezapomínej)

  • Na turné

    Lucie
    13. 11.30. 11.
  • Castingy

    Televize Barrandov shání zájemce o účast na natáčení pořadu Soudce Alexandr. Věk 20 až 70 let. Termín 22. a 23. září.

Recenze

Aquaman

Po rozpačitém prvním větším představení Aquamana v rozpačité Lize spravedlnosti (2017) přichází pořádná nálož v podobě samostatného filmu "vodního může". Aquaman je další ukázkou trendu, který bude v kinech bohužel asi stále častější - gejzír přeplácaných a křečovitě okázalých digitálních efektů naprosto zadupává do země jakýkoliv příběh a stavbu filmu.

Stejně jako Smrtelné stroje, Valerian a město tisíce planet nebo Jupiter vychází je i Aquaman dobrou pozvánkou do kin pro ty, kteří se chtějí jen pokochat nezkrotnou vizuální fantazií tvůrců, explozí barev, tvarů, fantaskních tvorů, rostlin, staveb atd., halabala na sebe naházených bez smyslu, omezení a promakanějšího záměru.

První půl hodinu je takový koncept ještě zábavný, pak však začíná toporně vyprávěný a selankovitý příběh čím dál více a více vadit. Zvláště, pokud představitel Aquamana Jason Momoa není bůhvíjaký herec (ale to asi nikdo nečekal, že) a pokud scenáristé David Leslie Johnson-McGoldrick a Will Beall opravdu hodně šetřili vtipnými hláškami.

Je to vlastně docela nepříjemný regres. Pokud poslední Avengers anebo Logan: Wolverine ukázali, že i komiksová adaptace může být "dospělé" umění, pak je Aquaman opět návrat mezi neškodnou dětskou zábavu. S hodně barvičkami, blýskavými cingrlártky, ale bez jakéhokoliv přesahu, snahy o nadčasovost nebo ambice vyprávět velký příběh.