Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

V červnu by měla odstartovat dětská televize Tuty se záhadným majitelem

Český televizní trh by měla od června obohatit nová televizní stanice Tuty, která se zaměří na dětské a mladé diváky od 4 do 17 let. Start, který by měl nastat 1. června, provází záhada: zástupci stanice odmítají z nepochopitelných důvodů prozradit, kdo je jejím skutečným majitelem.

To může působit z hlediska obchodu a sledovanosti kontraproduktivně: pro část rodičů se vzhledem k neprůhledným vlastnickým vztahům Tuty nemusí stát čitelnou a tzv. "bezpečnou" televizí pro jejich děti. Část rodičů novou stanice nezapne již jen proto, že nebudou vědět, kdo vlastně komunikuje s jejich potomky.

Oficiálním provozovatelem Tuty TV je akciová společnost TUTY Broadcasting. Statutárním ředitelem a předsedou správní rady Miloslav Maxa, při zápisu figurovali dva najatí advokáti. Na druhou stranu, TUTY Broadcasting dostala od vysílací rady řádně TV licenci k "provozování celoplošného zemského digitálního televizního vysílání šířeného prostřednictvím vysílačů na 12 let".

Tuty TV by při startu měla být dostupná na Skylinku, v regionální síti 8 Českých Radiokomunikací, na Astře, v kabelech UPC, v jednání je O2 TV. Příprava nové televize spolkla údajně desítky milionů korun, tým tvoří cca 25 lidí, převážně externistů. Obchodně Tuty TV zastupuje Atmedia Czech.

Denní programové schéma začne v 5:30, vysílat se bude do desáté hodiny večerní. Součástí programu budou pořady o youtuberech, seriály jako Teletubbies (foto), LOL, Winx Club, lifestylové magazíny nebo hudební klipy. Počítá se i s vlastním obsahem.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Severotisk: novým jednatelem velké tiskárny z německé skupiny Euro-Druckservice se stal Milan Černý. Doplnil tak Petra Litvana.

  • Mladá fronta: vydává druhý speciál Top české pivo 2019 jako přílohu týdeníku Euro. Speciál nabízí recenze 86 minipivovarů z Čech, Moravy a Slezska, rozhovory o pivní scéně a jejím vývoji a aktuální ekonomická data.

  • Soundtrack Poděbrady: festival organizovaný Michalem Dvořákem uvede Formanova Amadea za doprovodu živého symfonického orchestru (představení britské produkční společnosti Avex Classics International). Do programu přidává i českou koncertní premiéru We Will Rock You s hity kapely Queen.

  • Zlínský kraj/Zlín Film Office: díky podpoře audiovizuálního průmyslu získaly ocenění Film Friendly 2018. Zlín Film Office v uplynulém roce spolupracovala na filmech TvMiniUni: Zloděj otázek a Hodinářův učeň, seriálech Kriminálka 5.C a Strážmistr Topinka či na dokumentárních filmech Zlínský klenot a Dej ševče gól.

  • Bezrealitky.cz: portál zajišťující prodej a pronájem nemovitostí svépomocí, ve kterém má podíl mimo jiné Rockaway Capital nebo Media Bohemia, spouští po měsících příprav službu také na Slovensku (adresa Bezrealitky.sk).

  • Hypermarket Film: produkční společnost Filipa Remundy a Víta Klusáka v roce 2017 utržila 14,6 milionu korun. V meziročním srovnání to je pokles o milion. Čistý zisk ve sledovaném období klesl z 260 tisíc na 180 tisíc korun.

  • Na turné

    Lenka Filipová
    07. 10.13. 11.
  • Hit dne


    Trailer k Spider-Man: Daleko od domova.

Recenze

Avengers: Endgame

Předchozí vysoce povedený film Avengers: Infinity War (2018) a zejména jeho mrazivý závěr ve fanoušcích vyvolal obrovská očekávání, která však aktuální pokračování Avengers: Endgame plní jen zčásti. Spíše minimálně. Bohužel. Jakoby by se režisérská dvojice Anthony Russo, Joe Russo lekla tak slibně rozjetého příběhu, jako by jim došla kreativita a její nedostatek i navzdory všem monumentálním trikům nahrazovala rutinou a předvídatelností.

Zklamání ze závěru aktuální fáze Marvel Cinematic Universe má několik důvodů. Nepříliš propracovaný a povedený scénář, který místy nepřehledný děj roztáhl na úmornou plochu tří hodin. Minimum hlášek a minimum nápaditosti při rozvíjení postav. Pokud scenáristé sáhnou k tak otřepanému triku sci-fi jako je stroj času, logicky se pak dostanou do neřešitelných paradoxů jako je pomotaná souslednost, faktické zacyklení dějů a zdvojování postav, které jsou však nonšalantně pominuty v zájmu zachování příběhu. A k tomu nezbytné výboje progresivního Hollywoodu ve formě feministických bojůvek či faktické předání  jedné z postav z rukou unaveného bílého muže do náruče energií kypícího černocha.

Tohle už nezachrání ani očekávaná velká závěrečná bitva, která je příliš krátká, bez napětí a překvapení, než aby uspokojila nároky namlsaných diváků z předchozího filmu. Mohli jsme dostat velkolepé a invenční zakončení velké ságy a zatím nám filmaři naservírovali jen řemeslně odvedený standard. Škoda, škoda, škoda.