Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Vývojář webů a aplikací Etnetera zvedl tržby nad 200 milionů

09:01, 19. 5. 2017

Společnost Etnetera (skupina majitelů v čele s Václavem Bittnerem - 35,8 procenta a Martinem Holečkem - 35,8 procenta), která se specializuje na vývoj webových a mobilních aplikací, opět navyšuje výkon.

Tržby Etnetery za uplynulý fiskální rok (skončil v únoru 2017) meziročně stouply o 18 procent na 213 milionů korun. Ještě za období 2014/2015 to bylo 155 milionů. Provozní zisk firmy vzrostl meziročně o 8 procent na 35 milionů korun. V předchozím fiskálním roce při provozním zisku 32 milionů dělal čistý účetní profit Etnetery skoro 27 milionů.

V uplynulém období se společnost pod vedením výkonného ředitele Martina Paličky (foto) soustředila na rozvoj stávajícího portfolia a růst v oblasti mobilního vývoje. Etnetera mimo jiné dokončila mobilní aplikace pro Fortunu či Škoda Auto. Své portfolio rozšířila o klienty z finančního sektoru, například o Českou spořitelnu, Air Bank či ČPP Servis.

Etnetra je součástí širší Etnetera Group. Do ní patří ještě Etnetera Motion, Etnetera Activate či podíly v Etnetera AppSatori, První multimediální či Fragile Media.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Warhorse Studios: všechny podíly v herním studiu (Zdeněk Bakala, Martin Klíma a Daniel Vávra) přešly na rakouskou publisherskou firmu Koch Media.

  • Ticket Art Production: produkční a ticketingová firma v roce 2017 utržila přes 51 milionů korun, v meziročním srovnání o 31 milionů více. Čistý zisk dosáhl 20 milionů oproti ztrátě 700 tisíc v roce 2016.

  • Savage.tv: produkční firma v roce 2017 utržila 214 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 44 milionů více. Čistý zisk dosáhl 4 milionů oproti mírné ztrátě v roce 2016. Ve sledovaném období firmu vlastnila Pavla Burgetová, na jaře 2018 ji získala společnost Stink CZ Daniela Bergmanna.

Hit dne

Trailer filmu Teroristka.

  • Na turné

    Mandrage
    24. 1.30. 3.
  • Castingy

    Televize Barrandov shání zájemce o účast na natáčení pořadu Soudce Alexandr. Věk 20 až 70 let. Termín 22. a 23. září.

Recenze

Alita: Bojový Anděl

Přes 16 let trvalo převést japonský cyberpunkový manga komiks spisovatele Yukito Kishira Alita: Bojový Anděl (mimochodem nedávno vyšel i v češtině) od prvotního nápadu na plátna kin. Velikán světové kinematografie James Cameron (Avatar, Titanic), který si vzal na bedra scénář a produkci, dlouhá léta dával vždy přednost jinému projektu.

Studio 20th Century Fox dala konečnou zelenou projektu až v průběhu roku 2016, poté co poněkud seškrtalo rozpočet a na režisérskou židli angažovalo Roberta Rodrigueze. Výsledek by se dal označit jako povedená, pokorná a citlivě provedená filmová adaptace, která zachovává ducha, atmosféru knižní předlohy a pokud se v něčem od originálu odchyluje, pak se jedná v drtivé většině o zdařilé obohacení původního příběhu.

Odklad podle všeho prospěl i vizuální stránce filmu. Inteligentní a kreativní užití pokročilých digitálních technologií a triků (Cameron je původně vyvíjel pro dokumentární film) při ztvárňování dystopického světa roku 2563 po blíže neupřesněné katastrofě patří k hlavním tahákům filmu. Tvůrčí dvojici Cameron - Rodriguez se podařilo zkombinovat panteon nejednoduchých a barvitých postav (jak hlavních hrdinů, tak i záporáků) budoucího světa se záplavou bravurně vymyšlených a nasnímaných akčních scén. A to včetně překvapivého konce (pro ty, kdo nečetli komiks) jedné z hlavních postav. Svižný, moderní a srdcařsky udělaný filmový přepis kultovní mangy, který neurazí znalce a potěší nové fandy.