Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Reklamní festival PIAF skončil ve ztrátě půl milionu

07:47, 13. 3. 2013
Reklama/PR Aleš Borovan

Ambiciózní reklamní konference a festival PIAF skončil v loňském roce v mínusu. Prodělek stejnojmenné společnosti činil více než půl milionu korun, tržby přitom dosáhly přes 6,5 milionu korun. Pražská akce, za kterou stojí firma Victoria Production Renáty Balašové, se v roce 2012 konala již potřetí.

V prodělku skončil již první ročník v roce 2010, na jehož konci byla ztráta 4,1 milionu korun (tržby dva miliony).

Záměrem organizátorů PIAF (na fotce pořadatelský tým) je přivést do Prahy ukázky světové reklamy a současně vytvořit místo pro setkání profesionálů v oboru. Letošní ročník proběhne v květnu v Národní galerii v Praze. Reklamní práce je možné přihlásit do 4. dubna.