reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Seznam.cz chce navýšit prodeje mobilní reklamy, rozšířil počet reklamních pozic

aktualizováno
11:56, 7. 6. 2017

Internetový stroj na peníze miliardáře Iva Lukačoviče Seznam.cz plánuje razantně zvednout příjmy z prodeje mobilní reklamy. Z tohoto důvodu sáhl do reklamního ceníku a najal novou posilu pro konzultace mobilní reklamy.

Firma v těchto dnech o cca 100 procent navýšila počet reklamních pozic (jak bannerových, tak nativních) napříč všemi mobilními stránkami Seznamu. Společnost rovněž upravila ceny mobilní reklamy a začala ji nabízet i programaticky. Mobilní reklama na Seznam.cz se tak podle zástupců firmy stala dostupnou i pro klienty s výkonnostními kampaněmi.

O prodej a nárůst mobilní reklamy se nyní v konzultačním oddělení Seznam.cz začne starat Dušan Šimonovič (foto). Má za úkol rozšířit mezi inzerenty a agentury povědomí o dostupnosti a výhodách mobilní reklamy na Seznamu. Šimonovič předtím vedl marketing mobilní taxi aplikace Liftago a pracoval jako šéf online komunikace operátora O2 Czech Republic.

Na homepage Seznam.cz přichází z mobilních zařízení více jak čtvrtina lidí denně, tj. cca přes 850 tisíc reálných uživatelů. Management firmy čeká, že toto číslo poroste a nadpoloviční většiny dosáhne okolo roku 2020.