Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Zachův Media Club chce navýšit příjmy z regionů, pohltí sesterské radiové obchodníky

Mediazastupitelství Media Club miliardáře Ivana Zacha (prodává reklamní čas kanálů Prima Group, TV Óčko, TV Barrandov nebo Mňam TV) hodlá v nejbližších letech výrazně navýšit příjem z regionálního obchodu.

Nová strategie pro roky 2017 až 2019 počítá se zvýšeným prodejem "zejména v oblasti online produktů, které jsou finančně dostupné i pro menší společnosti s regionálním působením". Z tohoto důvodu Zachovi manažeři plánují sloučit Media Club (nástupnická společnost) se sesterským mediazastupitelstvím Radio United Services (RUS; zanikající firma), které působí zejména v radiovém segmentu.

RUS zastupuje řadu Zachových rádií jako Country Rádio, rádia Kiss, Radio Beat plus největší české rádio Impuls Andreje Babiše. Firma disponuje týmem cca 120 regionálních obchodníků rozloženým po celé České republice. Media Club pod vedením Ladislava Dianišky (foto) již dříve kooperoval s RUS při agenturním a národním prodeji Zachových rádií.

Tržby RUS v roce 2015 vyskočily z 264 milionů na 411 milionů korun. Firma zároveň ve stejném období spadla do ztráty přes 62 milionů oproti prodělku 30 milionů v roce 2014.

Nové propojení obou týmů obchodníků by se mělo projevit i na úrovni velkých klientů. "Spojení umožní na jedné straně efektivní přípravu a prodej kombinovaných nabídek TV/online/rádio na regionální úrovni, ale zároveň i využití synergických efektů při prodeji reklamního času/prostoru na úrovni národní a nadnárodní. Velcí klienti v poslední době poptávají komplexně připravené nabídky na inzerci v elektronických médiích a spojení obou firem je cestou, jak této poptávce vyhovět a zvýšit výnosy jak TV, tak i online a rozhlasové části."

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Dynamix Media: OOH společnost, pronajímající reklamní plochy v obchodních centrech, v roce 2016 utržila přes 25 milionů korun. V meziročním srovnání to představuje nárůst o 5 milionů. Čistý zisk v daném období vyskočil z 1,4 milionu na 4,2 milionu korun.

  • AMC Networks International: rozšiřuje distribuci Film+ na Slovensku. Od 1. března bude tento TV kanál díky přesunům do základních balíčků dostupnější pro zákazníky operátorů Slovak Telekom a DIGI Slovakia.

  • CETIN: podnik Petra Kellnera uzavřel dohodu se společností Český bezdrát (Petr Benýšek a Benedikt Pánek) o spuštění IPTV platformy EriTV. Ta nabídne až 150 TV programů včetně inteligentních funkcí archivu, časového posunu, nahrávání pořadů atd. Došlo tak k rozšíření spolupráce obou stran, která od půlky 2017 na základě nové velkoobchodní smlouvy zahrnovala internetové připojení.

Hit dne

Video ke 4. výročí hry World of Tanks.

  • Na turné

    Mandrage
    02. 2.03. 3.
  • Castingy

    Česká televize, útvar Výroby TS Brno, vypsala výběrové řízení na pozici výkonný producent. Předpokládaný datum nástupu září 2017. Podrobnosti na webu Kavčích hor.

Recenze

Prezident Blaník

Narychlo spíchnutá záležitost, která trpí bohužel mělkým scénářem a přívalem samoúčelných sprosťáren. Tvůrci povedené online série Kancelář Blaník Marek Najbrt, Robert Geisler, Benjamin Tuček atd. neodolali výjimečné příležitosti prezidentských voleb a pokusili se celkem svižné internetové dílko se stopáží cca 7 až 10 minut na díl přetavit v celovečerní film.

Celé chvályhodné snaze škodí evidentní uspěchanost projektu, neschopnost přijít s alespoň trochu sofistikovanějším příběhem naroubovaným na skutečné volby, které proběhly jen před pár dny, plus jasné přihlášení se autorů k protizemanovskému táboru. Zatímco jedním z hlavních faktorů úspěchu a příjemné vtipnosti "původního" Tondy Blaníka je palba napříč celou českou politicko - lobbisticko - byznysovou scénou ve stylu padni komu padni, hlavním cílem celovečeráku je i přes oficiální vyjádření tvůrců Miloš Zeman a spol. To  jakoby přiškrtilo až doposud spolehlivý a nápaditý "vtipovod" Najbrta a spol. a zploštilo postavu samotného Blaníka - z původně mazaného lobbisty je nyní tupý a sprostý buran.

A těch několik dobrých fórů, které ale příznivce původního seriálu příliš nepřekvapí, je navíc spolehlivě upozaděno nesmyslnou vulgaritou, která o několik set procent překračuje ještě snesitelnou mez, nastavenou v původní Kanceláři Blaník. Ostatně, i do sloganu filmu se bůhvíproč prodralo slovo "čů..k". Je s otazníkem, proč takový přisprostlý a prvoplánovitý snímek finančně podpořila Česká televize, která se tak ráda ohání "náročnější" dramaturgií. Snaha za každou cenu napravit pochybení s odmítnutím původní online série zacílila vedle. Celkově promarněná příležitost.