Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Seznam.cz posiluje vlastní prohlížeč v desktopu i mobilu, denně jej používá skoro půl milionu lidí

16:34, 12. 7. 2017

Internetový podnik Iva Lukačoviče Seznam.cz za situace stále rostoucího významu smartphonů pro přístup na internet rozumně posiluje atraktivitu mobilní, ale i desktopové verze vlastního prohlížeče. To pomáhá hlavnímu produktu, homepage Seznamu.

Firma dnes, tři a půl roku po startu služby, spustila novou verzi prohlížeče. Má být dvakrát rychlejší než dosud a obsahuje řadu nových funkcí jak v desktopové, tak především v mobilní a tabletové variantě. Homepage Seznam.cz je nově částečně nativní (tj. částečně součástí aplikace), proto si ji lidé zobrazí a vrátí se na ni mnohem rychleji než v jiných prohlížečích.

Tým Seznamu postupně prohlížeč v poslední době doplnil řadou nových funkcí, které jsou v nové verzi plně k dispozici v desktopu i v mobilu. Centrem všeho je červené esko, které vrací na homepage. Pes Krasty (foto) v prohlížeči zobrazí doprovodné a v danou chvíli užitečné informace (relevantní články k tomu, co si lidé na internetu čtou, otevírací doby, adresy restaurací a úřadů, aktuální program umělců, kapel a divadel atd.). "Speciální pozornost věnoval Seznam.cz českým politikům. U nich zobrazuje pravdivost jejich výroků podle serveru Demagog.cz,“ doplňuje produktová manažerka Eliška Churaňová.

Prohlížeč od Seznam.cz každý den používá na 400 tisíc unikátních uživatelů v mobilních zařízeních a 70 tisíc v desktopu. To je proti loňsku nárůst o 32 procent, respektive o 51 procent. Za celý měsíc květen seznamácký prohlížeč využil necelý milión lidí: konkrétně pak 832 tisíc v mobilu a 250 tisíc z desktopu. V květnu byl prohlížeč nainstalován na zhruba 100 tisících zařízení.

Za stejný měsíc přes vlastní prohlížeč přišlo na služby Seznam.cz z mobilu více než 15 procent návštěv, které vytvořily přes 16 procent page view. Na prvním místě byl Chrome Mobile se 61 procenty návštěv a 62 procenty page view. Podíl na všech návštěvách homepage Seznam.cz z vlastního prohlížeče činil 6,5 procenta (uživatelé). Na prvním místě Chrome s 27,3 procenta uživatelů.

Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on Twitter0Share on LinkedIn0

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Media Club: primácké mediazastupitelství poprvé zprovoznilo kanál pro programmatický nákup televizní reklamy. Prvním klientem, který nakoupil TV inzerci prostřednictvím programmatické platformy, byla agentura Red Media. Ta je nakoupila pro klienty Bonami a Zoot.

  • TV Nova: nový premiérový díl seriálu Dáma a král v neděli 11. února vidělo 1,293 milionu diváků ve skupině 4+.

  • Česká spořitelna: rozšířila portfolio agentur, se kterými spolupracuje, o content agenturu. Ve dvoukolovém výběrovém řízení ze sedmi přihlášených zvítězila agentura C3 Creative Code and Content, pražská pobočka stejnojmenné německé agentury. Kreativní agenturou banky i nadále zůstává agentura Young & Rubicam.

Hit dne

Novinka od A Perfect Circle: Talk Talk

  • Na turné

    Mandrage
    02. 2.03. 3.
  • Castingy

    Česká televize, útvar Výroby TS Brno, vypsala výběrové řízení na pozici výkonný producent. Předpokládaný datum nástupu září 2017. Podrobnosti na webu Kavčích hor.

Recenze

Prezident Blaník

Narychlo spíchnutá záležitost, která trpí bohužel mělkým scénářem a přívalem samoúčelných sprosťáren. Tvůrci povedené online série Kancelář Blaník Marek Najbrt, Robert Geisler, Benjamin Tuček atd. neodolali výjimečné příležitosti prezidentských voleb a pokusili se celkem svižné internetové dílko se stopáží cca 7 až 10 minut na díl přetavit v celovečerní film.

Celé chvályhodné snaze škodí evidentní uspěchanost projektu, neschopnost přijít s alespoň trochu sofistikovanějším příběhem naroubovaným na skutečné volby, které proběhly jen před pár dny, plus jasné přihlášení se autorů k protizemanovskému táboru. Zatímco jedním z hlavních faktorů úspěchu a příjemné vtipnosti "původního" Tondy Blaníka je palba napříč celou českou politicko - lobbisticko - byznysovou scénou ve stylu padni komu padni, hlavním cílem celovečeráku je i přes oficiální vyjádření tvůrců Miloš Zeman a spol. To  jakoby přiškrtilo až doposud spolehlivý a nápaditý "vtipovod" Najbrta a spol. a zploštilo postavu samotného Blaníka - z původně mazaného lobbisty je nyní tupý a sprostý buran.

A těch několik dobrých fórů, které ale příznivce původního seriálu příliš nepřekvapí, je navíc spolehlivě upozaděno nesmyslnou vulgaritou, která o několik set procent překračuje ještě snesitelnou mez, nastavenou v původní Kanceláři Blaník. Ostatně, i do sloganu filmu se bůhvíproč prodralo slovo "čů..k". Je s otazníkem, proč takový přisprostlý a prvoplánovitý snímek finančně podpořila Česká televize, která se tak ráda ohání "náročnější" dramaturgií. Snaha za každou cenu napravit pochybení s odmítnutím původní online série zacílila vedle. Celkově promarněná příležitost.