Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Mobilní operátor T-Mobile v prvním pololetí 2017 zvedl tržby o více než 400 milionů

Dobrý rok pro T-Mobile - za prvních šest měsíců 2017 mobilní operátor vlastněný Deutsche Telekom navýšil tržby o 438 milionů na 13,221 miliardy korun. V procentním vyjádření to představuje nárůst o 3,4 procenta.

Z celkové sumy připadá na tržby z mobilních služeb 9,27 miliardy (o rok dříve to bylo 9,045 miliardy). Zisk před zdaněním, úroky, amortizací a odpisy (EBITDA) meziročně klesl o 1,3 procenta na 5,437 miliardy korun. Průměrná měsíční útrata za mobilní služby (ARPU) stoupla o 3 koruny na 253 korun. Pro srovnání: tržby konkurenční O2 za první půlrok 2017 mírně stouply o 31 milionů na 15,135 miliardy korun (číslo jen za Česko).

Na konci června 2017 měl T-Mobile celkem 6,155 milionu zákazníků, využívajících mobilních služeb. V meziročním srovnání to je o 147 tisíc více. Z celkového počtu bylo 3,79 milionu tarifních zákazníků (plus 4,6 procenta). Počet zákazníků s předplacenou kartou klesl o 0,8 procenta na 2,365 milionu.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Dark Side: digitální a komunikační agentura v roce 2017 utržila přes 42 milionů korun. V meziročním srovnání to představuje pokles o 2 miliony. Čistý zisk 1,1 milionu se předloni snížil na 800 tisíc korun.

  • R2B2: digitální reklamní síť Kamila Foltina a Martina Čelikovského v roce 2017 utržila 59 milionů korun, v meziročním srovnání o 23 milionů více. Čistý zisk klesl z 2,8 milionu na 900 tisíc. Firma nedávno zfúzovala se sesterskou společností Webgarden.

  • Bedna Films: filmová a reklamní produkce Jakuba Červenky a Petra Kratochvíla v roce 2017 utržila 12,6 milionu korun, v meziročním srovnání o 7,4 milionu více. Ztráta z roku 2016 ve výši 1,7 milionu se překlopila do kladné nuly.

Hit dne

Spider-Man: Daleko od domova trailer.

  • Na turné

    Mandrage
    24. 1.30. 3.
  • Castingy

    Televize Barrandov shání zájemce o účast na natáčení pořadu Soudce Alexandr. Věk 20 až 70 let. Termín 22. a 23. září.

Recenze

Muse: Simulation Theory

Konečně. Po třech vyloženě slabých a místy až naivních deskách vydalo anglické rockové trio Muse nahrávku, která připomíná někdejší sílu a muzikantskou výjimečnost Matta Bellamyho a spol. a která navazuje na poslední vydařené album Black Holes & Revelations (2006).

Kapela z producenta Richa Costeyho (dalšími koproducenty jsou Mike Elizondo, Shellback nebo Timbaland) po dlouhé době vymáčkla to, co s nimi dokázal na předchozích nahrávkách Absolution (2003) a Black Holes... Tohle jsou Muse, které známe a které máme rádi: silné a energické rockové kompozice doplněné syntezátorovými linkami, výrazné a netuctové melodické motivy, aranžérské hračičkaření a plná náruč promakaných hitů, které časem neokorají.

To by to ovšem nebyli Muse, aby nepřidali něco navíc. Design a hudební složka se inspirovaly v retro science fiction a pop kultuře 80. let., nahrávka povedeně kombinuje bombastický stadiónový rock s líbivým elektronickým popem do nezaměnitelného a relativně originálního rukopisu Muse. To vše na inteligentní úrovni a s minimálními náběhy do nasládlé šmíry. Ve výsledku je Simulation Theory (hard core fandové si jistě pořídí deluxe edici s vydařenými remixy) povedenou a barevnou deskou, která do zlatého fondu kapely pošle řadu hitových skladeb jako Algorithm, The Void nebo Blockades. Návštěvníci pražského koncertu v roce 2019 se mají na co těšit.