Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Soukupova TV Barrandov bude lákat reklamní investice na Sousedy a nové talk show

Podzimní programové schéma televizní skupiny Barrandov (majitel a ředitel Jaromír Soukup - na fotce vpravo) startuje v pondělí 14. srpna. Stavět bude kromě jiného na rozsáhlé seriálové novince Sousedé a na několika nových talk show.

Sousedé se na obrazovce objeví právě od 14. srpna, vysílat se budou čtyřikrát týdně - vždy v pondělí, úterý, v pátek a sobotu ve 20.15 hodin. "Seriál Sousedé je největší projekt, do kterého jsme se kdy pustili. Stojí desítky milionů korun a zatím plánujeme 80 dílů," uvedl Soukup. K seriálovým novinkám přibude ještě jeden týdenní cyklus příběhů pod názvem Skutečné příběhy.

Zde uvádíme výčet dalších novinek a zavedených pořadů Barrandov Group pro podzimní měsíce:

  • nová talk show Život na houpačce s moderátorem Michalem Jagelkou
  • Týden s prezidentem (čtvrtek)
  • Duel Jaromíra Soukupa (čtvrtek)
  • novinka Volební speciál (moderuje Jaromír Soukup), bude se vysílat v úterý
  • od 28. srpna zahájí vysílání nová talk show Instinkty Jaromíra Soukupa, který bude zpovídat osobnosti kulturní a společenské scény
  • nový společenský pořad Paparazzi s Kateřinou Kristelovou (neděle večer)
  • show Aleše Cibulky Roztoč to! v každý všední den
  • nová řada reality show Farmář hledá ženu s Alicí Bendovou (od středy 30. srpna)

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Obscure Promotion: agentura do Brna přiveze koncert švédských metalistů In Flames. Akce se uskuteční v červenci v klubu Sono.

  • Vltava Labe Media: vydavatelství vlastněné Pentou pohltí dceřiné firmy - Annonce (vydavatelství inzertních titulů), Websitemaster (eStranky.cz) a Grand Real City (vydavatelství, zaměřené na realitní trh, Realcity.cz).

  • Fragile Media: agentura pro digitální marketing Daniela Kafky v roce 2017 utržila téměř 101 milionů korun, v meziročním srovnání o 6 milionů více. Čistý zisk dosáhl 4,1 milionu korun, stejně jako o rok dříve.

Hit dne

Amorphis: Amongst Stars

  • Na turné

    Mandrage
    05. 10.24. 11.
  • Castingy

    Česká televize, útvar Výroby TS Brno, vypsala výběrové řízení na pozici výkonný producent. Předpokládaný datum nástupu září 2017. Podrobnosti na webu Kavčích hor.

Recenze

Deadpool 2

Větší, drzejší, bláznivější, potřeštěnější, vyšší frekvence hlášek - to ano. Ale vtipnější? To je otazník. Zatímco u jedničky Deadpool (2016) byl poměr akce, vtipů pro mainstreamové publikum a vtipů/hlášek pro zasvěcené/erudované dokonale vyvážený, u dvojky se vybalancování výrazně vychýlilo ve prospěch autistického pobavení samotných tvůrců bez ohledu na publikum.

Navíc chybí uměřenost - pokud řeknete určitý vtip jednou za dvě minuty, ještě to funguje. Pokud dost podobných gagů nasázíte vedle sebe za stejný čas třeba dvacet, tak to působí značně kontraproduktivně. A pokud k tomu přidáte dost vachrlatý a řídký hlavní příběh (jeden teenager neví co se sebou a hledá své místo ve světě), leckterý divák se nezbaví neodbytného pocitu, že autoři Deadpool 2 se tak trochu stali obětmi vlastního úspěchu.

Škoda přeškoda odchodu talentovaného režiséra "jedničky" Tima Millera, který původně pracoval i na Deadpool 2. Evidentně měl větší cit pro proporce a jedinečnou (dez)interpretaci superhrdinských pravidel než režisér "dvojky" David Leitsch.

Aby nebylo mýlky, Deadpool 2 je povedená, vtipná, zábavná a místy hodně originální záležitost. Jenom prostě první Deadpool nasadil laťku hodně vysoko a Leitschovu týmu se jí nepodařilo přeskočit. Navíc se celá adaptace stala předvídatelnější a tím trochu nudnější. A to i přes celou řadu skvělých vtipů a scén.