Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Křetínského a Kellnerova Mall Group přebírá e-sámošku Košík.cz

18:17, 15. 8. 2017

Velká e-commerce skupina Mall Group, za kterou stojí kromě jiného miliardáři Daniel Křetínský a Petr Kellner (foto), dokončila dohodu o koupi online sámošky Košík.cz (provozní firma Košík Retail).

Prodejcem je podnikatel Josef Koller. V těchto dnech probíhá převzetí společnosti a vzniká nové vedení. Management Mall Group plánuje Košík.cz spojit s dalším podobným provozem Kolonial.cz a v segmentu online prodeje potravin zaútočit na tržní pozice konkurence Rohlik.cz (Tomáš Čupr). Obchod Mall Group realizuje s finanční podporou svých partnerů PPF a Daniela Křetínského s Patrikem Tkáčem.

"K realizaci transakce vedla poměrně komplikovaná cesta, a o to větší radost máme z jejího dokončení," uvedl Jan Jírovec z Mall Group, který byl pověřen spojením obou společností i jejich vedením. Dosavadní majitel Koller bude členem dozorčí rady společnosti a bude se podílet na firemní strategii.

Odběr newsletteru:

Vaší pozornosti doporučujeme:

Havrlantův tým bude muset přidat, v PPF narůstá nervozita

Nové akvizice posilují pozici Křetínského a Havrlanta na středoevropském a balkánském e-commerce trhu

Čuprova online sámoška Rohlik.cz loni vyrostla třikrát, obrat atakoval miliardu

Internetový multimilionář Čupr dokončil přesun další části svého majetku

Čuprova e-sámoška Rohlik.cz expanduje do krajů České republiky

Obchod Kellnerovy a Křetínského streamovací služby bude řídit Felix

E-sámoška Košík.cz před vstupem Kellnera a Křetínského prodělávala desítky milionů

Havrlantův tým likviduje někdejšího online prodejce snowboardů

Kellnerova a Křetínského Mall Group rozšiřuje management, nastoupil Matejov

Internetový prodejce Letuska.cz loni prodal skoro 400 tisíc letenek

Novým ředitelem prodejní sítě v e-shopu Alza.cz Tesař

Podnikatel Čupr zastavil nedávno koupené podíly v Rohlik.cz ve prospěch Enernu

Křetínského a Tkáčova mediální skupina navýšila konsolidované tržby na 2,2 miliardy korun

Vedení e-commerce skupiny Mall Group posíluje Michal Špak (ex-Notino)

E-commerce obr Mall Group zakládá novou divizi Search, vede ji Dušek

E-shop Amazon za tři kvartály 2017 zvedl tržby na 117 miliard dolarů

Miliardář Kellner postaví u O2 Arény konkurenční prostor k Bakalově hale Forum Karlín

Novým komerčním ředitelem e-shopu Notino od října Vraný (ex-Google)

Marketingovým manažerem v Klido.cz nově Kobulský (ex-Mall Group)

Zámcův rozjetý e-shop s kosmetikou Notino vstupuje do Belgie a Nizozemska

E-commerce služba Virtooal.com shání dalšího investora pro expanzi do zahraničí

Ztrátový e-shop Zoot upsal dluhopisy v objemu 150 milionů korun

Šikovný miliardář Křetínský bude inkasovat od nejbohatšího Čecha Kellnera

Videoportál Mafry Playtvak.cz uvede na podzim seriály Single Man a Taxikář

Bolestivá aféra s hacknutými účty e-shopu Mall.cz dále oslabuje pozici Jakuba Havrlanta

Novým ředitelem partnerského prodeje e-shopu Mall.cz se stal Matyáš

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Deník N: v tuto chvíli čistě online medium, které ovládá skupina multimilionářů v čele se Silke Horákovou a Jaroslavem Horákem, od 7. ledna odstartuje tištěné vydání.

  • NetMonitor: od nového roku by měl začít měřit i data o mobilních aplikacích. Do pilotního výzkumu jsou zapojeny mediální domy Economia, Mafra a Czech News Center. První čísla by měla být dle plánu již za leden 2019.

  • Seznam.cz: firma Iva Lukačoviče spustil nástroj pro měření brandových video kampaní v Česku Brand lift/Sbrandlift. Inzerenti tak mohou sledovat vliv kampaní na Seznam.cz na jednotlivé atributy značky a vyhodnotit si celou kampaň v reklamní síti.

Hit dne

Michal Hrůza: Nad světem (Nezapomínej)

  • Na turné

    Lucie
    13. 11.30. 11.
  • Castingy

    Televize Barrandov shání zájemce o účast na natáčení pořadu Soudce Alexandr. Věk 20 až 70 let. Termín 22. a 23. září.

Recenze

Aquaman

Po rozpačitém prvním větším představení Aquamana v rozpačité Lize spravedlnosti (2017) přichází pořádná nálož v podobě samostatného filmu "vodního může". Aquaman je další ukázkou trendu, který bude v kinech bohužel asi stále častější - gejzír přeplácaných a křečovitě okázalých digitálních efektů naprosto zadupává do země jakýkoliv příběh a stavbu filmu.

Stejně jako Smrtelné stroje, Valerian a město tisíce planet nebo Jupiter vychází je i Aquaman dobrou pozvánkou do kin pro ty, kteří se chtějí jen pokochat nezkrotnou vizuální fantazií tvůrců, explozí barev, tvarů, fantaskních tvorů, rostlin, staveb atd., halabala na sebe naházených bez smyslu, omezení a promakanějšího záměru.

První půl hodinu je takový koncept ještě zábavný, pak však začíná toporně vyprávěný a selankovitý příběh čím dál více a více vadit. Zvláště, pokud představitel Aquamana Jason Momoa není bůhvíjaký herec (ale to asi nikdo nečekal, že) a pokud scenáristé David Leslie Johnson-McGoldrick a Will Beall opravdu hodně šetřili vtipnými hláškami.

Je to vlastně docela nepříjemný regres. Pokud poslední Avengers anebo Logan: Wolverine ukázali, že i komiksová adaptace může být "dospělé" umění, pak je Aquaman opět návrat mezi neškodnou dětskou zábavu. S hodně barvičkami, blýskavými cingrlártky, ale bez jakéhokoliv přesahu, snahy o nadčasovost nebo ambice vyprávět velký příběh.