Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Největší koncertní agentura Live Nation zvedla tržby téměř o 300 milionů

10:58, 16. 8. 2017

Ekonomická konjunktura a rostoucí kupní síla obyvatel České republiky se odrazily i na výrazném nárůstu výkonu největší koncertní agentury Live Nation (majitel stejnojmenný americký koncern).

Tržby české pobočky Live Nation v roce 2016 dosáhly 543 milionů korun, v meziročním srovnání o 278 milionů více. Je to první růst po třech letech poklesu obratu. Účetní zisk firmy vyskočil ze 4,4 milionu na 32 milionů korun. Tato kategorie ale úplně nevyjadřuje výnos českého byznysu pro americkou matku. Majitelé si z tuzemské pobočky tahají peníze dalším způsobem - firma mateřské firmě platí řadu poplatků za vedení společnosti (management fee).

Live Nation Czech Republic v uplynulém roce pokračovala v pořádání koncertů velkých světových hvězd, ale i některých domácích kapel. Kromě jiného produkovala několik velkých stadionových akcí - pro skupiny AC/DC, Iron Maiden (foto) a Lucie. V portfoliu se objevila i vystoupení Scorpions, Red Hot Chili Peppers, Roberta Planta, Black Sabbath, Eltona Johna, Briana Adamse nebo Placebo.

Odběr newsletteru:

Vaší pozornosti doporučujeme:

Koncertní agentuře Live Nation opět spadly tržby o 50 milionů, firma udržela zisk

Největší koncertní agentuře Live Nation klesly tržby o 50 milionů

Dead Can Dance vydají novou desku a vyjedou na turné. Zastaví se i v Praze

Nohavicův hudební klub Heligonka udržel milionové tržby i zisk

Rapper Marpo takřka vyprodal pražskou O2 Arénu

Metallica překonala rekord Kabátu v Kellnerově Aréně

Pořadatelé letních festivalů se sdružili do profesní asociace Festas, chtějí jednat o EET

Kabáti se letos objeví na řadě letních festivalů Létofest

Zájem fanoušků nepolevuje, Lucie přidává další koncerty v Praze a v Brně

Nová deska rappera Marpa díky předprodejům již zlatá, obrat překročil půl milionu

V Česku letos zahrají rockoví dědečkové The Rolling Stones, čeká se návštěva desítek tisíc fanoušků

Live Nation do Česka přivezou rozlučkový koncert Eltona Johna

Do Prahy přijede koncertovat rockový zpěvák Lenny Kravitz

Koncertní agentuře Pragokoncert Bohemia klesly tržby na 149 milionů

V červnu 2018 v Česku zahrají heavymetalisté Judas Priest

Katapult uspořádá velký koncert k 70. narozeninám Oldy Říhy

Iron Maiden zahrají v pražských Letňanech, očekává se desetitisícová návštěva

Tata Bojs přidávají koncerty, fanoušci mají zájem o hudbu z desky Futuretro

Jožo Ráž oznámil odchod z úspěšného Elánu. Po velkém turné v roce 2018

Těžkej Pokondr i přes konflikt a ohlášený odchod pokračuje v byznysu s Lagardére Active

Live Nation přivezou do Prahy koncert Rogera Waterse (ex-Pink Floyd)

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Omnicom Media Group: změny statutárních orgánů firem ve skupině. Jednatelkou OMG přestala být Šárka Vránová, v OMD Czech Vránová odešla z představenstva. V PHD představenstvo opustil Martin Šebesta a v Attention!Media jednatelem přestal být Jan Bartoš.

  • Walt Disney: globální tržby v kinech blockbusteru Toy Story 4: Příběh hraček překročily 1 miliardu dolarů. Na severoamerický trh přitom připadlo 422 milionů. Premiéra Toy Story 4 ve Spojených státech proběhla 21. června.

  • Jan Punčochář: regionální televizní podnikatel (rtm plus Liberecko a Ústecko) získal od vysílací rady licenci k vysílání programu Hunter TV šířeného prostřednictvím zvláštních přenosových systémů na 12 let. Hunter TV má být program pro myslivce.

  • Lion Communications: novým jednatelem komunikační skupiny (Publicis Groupe) se stal Tomáš Lauko. Nahradil Alici McCreath.

  • FTV Prima: druhá komerční televize opět získala (podobně jako v loňském roce) termínovaný úvěr od Československé obchodní banky na "rozvoj své činnosti".

  • Active Radio: Křetínského mediální skupina připravuje na podzim v Praze první ročník Slamáku, festivalu venkova ve městě. Slamák nabídne kulinářské zážitky, tradiční řemesla a venkovské zvyky, besedy s osobnostmi i hudební vystoupení, při kterých umělci předvádí svou produkci formou tzv. buskingu.

  • Na turné

    Lenka Filipová
    07. 10.13. 11.
  • Hit dne


    Nový track z dlouho očekávané desky. Tool: Fear Inoculum.

Recenze

Lví král

V rámci remake programu Walta Disneyho (Aladin atd.) došlo po čtvrt století i na legendární snímek Lví král (1994). Ten svého času platil za animovanou pecku první kategorie s poněkud přeceňovanými (protože nevýraznými) skladbami Eltona Johna a Tima Riceho. Příběh tedy nebude žádným překvapením (archetypální záležitost inspirovaná Shakespearem či Biblí, okořeněná patetickým moralizováním a mudrováním), písničky skoro vůbec (objeví se jedna dvě nové), hlavním lákadlem nové verze je tedy hlavně dechberoucí animace.

Skutečně, být hercem, pořádně bych se po shlédnutí Lvího krále 2019 zamyslel nad perspektivou vlastního povolání. Režisér Jon Favreau si počítačovou animaci zvířat vyzkoušel již v Knize džunglí (2016). Skvělá práce si po právu odnesla Oscara za nejlepší vizuální efekty. V novém Lvím králi Favreaův tým posunul vizuální stránku ještě o level výše. Pokročilá vypravěčská technologie v sobě ohromujícím způsobem spojuje natáčecí techniku klasických hraných snímků s fotorealistickou, počítačově generovanou grafikou (jen tak na okraj, prostředí filmu byla navržena ve videoherním enginu).

Výsledek je takřka dokonalý. Ztvárnění zvířat, jejich srst, pohyby, včetně specifických tiků, mrkání, dýchání atd. Těžko hledat nějaké výraznější odchylky od reálu (možná, že by něco bylo poznat v IMAXu). Takže další na řadě je už jen fotorealistické ztvárnění herců a člověka vůbec. Herci a herečky se stávají méně potřebnými, na druhou stranu se můžeme těšit, že se v kinech objeví nové filmy třeba s Rudolfem Hrušínským, Henrym Fondou nebo Paulem Newmanem. Buď jak buď, děti se u nového Lvího krále budou výborně bavit.