reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Troškovy Babovřesky cílí na 90 až 100 milionů

16:27, 18. 3. 2013
Film Aleš Borovan

Vítězné tažení filmu Babovřesky českými kinosály a diváckými peněženkami nekončí. Snímek Zdeňka Trošky (distribuce Falcon) je i po pěti týdnech promítání s jednou přestávkou v čele žebříčku návštěvnosti, celkové tržby překročily 70 milionů korun. Aktuálně se hraje o to, zda vesnická komedie bude letos prvním (a podle všeho jediným) tuzemským filmem, který dosáhne tržeb 100 milionů korun.

Podle aktuálního tempa diváckých návštěv a rozsáhlé promo kampaně to vypadá, že konečné výsledky by se mohly pohybovat někde mezi 90 až 100 miliony korun. To by vyžadovalo celkovou návštěvu mezi 700 až 720 tisíci diváků. Momentální číslo se pohybuje okolo 510 tisíc diváků. V letošním roce hranici 100 milionů tržeb překročil hollywoodský trhák Hobit: Neočekávaná cesta - ten však měl premiéru již v prosinci 2012.

Babovřeskům relativně zdatně sekunduje další český snímek, animák Čtyřlístek ve službě krále. Ten za tři týdny utržil skoro 20 milionů korun (přes 150 tisíc diváků).