Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Organizátor festivalu Colours of Ostrava zvedl obrat na 130 milionů

13:25, 1. 9. 2017

Produkční agentura Colour Production (CP; majitelka Zlata Holušová), která především pořádá obří hudební festival Colours of Ostrava, pokračuje v milionovém  navyšování výkonů.

Tržby společnosti za rok 2016 vyskočily na 115 milionů korun, v meziročním srovnání o 4 miliony více. Pokud k tomu připočteme položku ostatních provozních výnosů (obvykle se tak označují dotace od státní správy) ve výši 14 milionů (jen od Ostravy to v daném roce mělo být 6 milionů), celkový loňský obrat firmy vyskočil až na 129 milionů korun. To v meziročním srovnání představuje nárůst o 5 milionů korun. Současně jde o historicky nejvyšší obrat CP. Čistý zisk za dané období činil 4,2 milionu korun oproti ztrátě půl milionu v roce 2015.

Colours of Ostrava je největším byznysovým podnikem na trhu letních festivalů v Česku. K hlavním tahákům festivalu v roce 2016 patřily kapely Underworld (foto), Tame Impala, M83, Thievery Corporation, Kodaline nebo Slowdive. Návštěvnost se měla pohybovat něco pod 40 tisíc lidí. K dlouhodobým sponzorům akce patří Česká spořitelna a ArcelorMittal.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Deník N: v tuto chvíli čistě online medium, které ovládá skupina multimilionářů v čele se Silke Horákovou a Jaroslavem Horákem, od 7. ledna odstartuje tištěné vydání.

  • NetMonitor: od nového roku by měl začít měřit i data o mobilních aplikacích. Do pilotního výzkumu jsou zapojeny mediální domy Economia, Mafra a Czech News Center. První čísla by měla být dle plánu již za leden 2019.

  • Seznam.cz: firma Iva Lukačoviče spustil nástroj pro měření brandových video kampaní v Česku Brand lift/Sbrandlift. Inzerenti tak mohou sledovat vliv kampaní na Seznam.cz na jednotlivé atributy značky a vyhodnotit si celou kampaň v reklamní síti.

Hit dne

Michal Hrůza: Nad světem (Nezapomínej)

  • Na turné

    Lucie
    13. 11.30. 11.
  • Castingy

    Televize Barrandov shání zájemce o účast na natáčení pořadu Soudce Alexandr. Věk 20 až 70 let. Termín 22. a 23. září.

Recenze

Aquaman

Po rozpačitém prvním větším představení Aquamana v rozpačité Lize spravedlnosti (2017) přichází pořádná nálož v podobě samostatného filmu "vodního může". Aquaman je další ukázkou trendu, který bude v kinech bohužel asi stále častější - gejzír přeplácaných a křečovitě okázalých digitálních efektů naprosto zadupává do země jakýkoliv příběh a stavbu filmu.

Stejně jako Smrtelné stroje, Valerian a město tisíce planet nebo Jupiter vychází je i Aquaman dobrou pozvánkou do kin pro ty, kteří se chtějí jen pokochat nezkrotnou vizuální fantazií tvůrců, explozí barev, tvarů, fantaskních tvorů, rostlin, staveb atd., halabala na sebe naházených bez smyslu, omezení a promakanějšího záměru.

První půl hodinu je takový koncept ještě zábavný, pak však začíná toporně vyprávěný a selankovitý příběh čím dál více a více vadit. Zvláště, pokud představitel Aquamana Jason Momoa není bůhvíjaký herec (ale to asi nikdo nečekal, že) a pokud scenáristé David Leslie Johnson-McGoldrick a Will Beall opravdu hodně šetřili vtipnými hláškami.

Je to vlastně docela nepříjemný regres. Pokud poslední Avengers anebo Logan: Wolverine ukázali, že i komiksová adaptace může být "dospělé" umění, pak je Aquaman opět návrat mezi neškodnou dětskou zábavu. S hodně barvičkami, blýskavými cingrlártky, ale bez jakéhokoliv přesahu, snahy o nadčasovost nebo ambice vyprávět velký příběh.