Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Organizátor festivalu Colours of Ostrava zvedl obrat na 130 milionů

13:25, 1. 9. 2017

Produkční agentura Colour Production (CP; majitelka Zlata Holušová), která především pořádá obří hudební festival Colours of Ostrava, pokračuje v milionovém  navyšování výkonů.

Tržby společnosti za rok 2016 vyskočily na 115 milionů korun, v meziročním srovnání o 4 miliony více. Pokud k tomu připočteme položku ostatních provozních výnosů (obvykle se tak označují dotace od státní správy) ve výši 14 milionů (jen od Ostravy to v daném roce mělo být 6 milionů), celkový loňský obrat firmy vyskočil až na 129 milionů korun. To v meziročním srovnání představuje nárůst o 5 milionů korun. Současně jde o historicky nejvyšší obrat CP. Čistý zisk za dané období činil 4,2 milionu korun oproti ztrátě půl milionu v roce 2015.

Colours of Ostrava je největším byznysovým podnikem na trhu letních festivalů v Česku. K hlavním tahákům festivalu v roce 2016 patřily kapely Underworld (foto), Tame Impala, M83, Thievery Corporation, Kodaline nebo Slowdive. Návštěvnost se měla pohybovat něco pod 40 tisíc lidí. K dlouhodobým sponzorům akce patří Česká spořitelna a ArcelorMittal.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Nakladatelství Slovart: v roce 2017 utržilo 80 milionů korun, stejně jako o rok dříve. Čistý zisk mírně klesl z 1,6 milionu na 1,5 milionu korun.

  • Media Bohemia: velká mediální skupina pohltí několik svých dceřinek, které provozují menší rádia - Rádio Černá Hora II., Radio Dobrý den (Rock Radio), AZ Rádio (Hitrádio City) a František Vostál (Hitrádio Vysočina).

  • Svoboda Press: obří tiskárny ovládané německou skupinou Euro-Druckservice v roce 2017 utržily 1,595 miliardy korun. V meziročním srovnání to představuje pokles o 94 milionů korun. Čistý zisk se zvedl z 26 milionů na 29 milionů korun. Zisk před zdaněním, odpisy, úroky a amortizací (EBITDA) dosáhl na úroveň 156 milionů korun (o rok dříve to bylo 177 milionů).

Hit dne

Laibach: The Whistleblowers.

  • Na turné

    Mandrage
    05. 10.24. 11.
  • Castingy

    Česká televize, útvar Výroby TS Brno, vypsala výběrové řízení na pozici výkonný producent. Předpokládaný datum nástupu září 2017. Podrobnosti na webu Kavčích hor.

Recenze

Ant-Man a Wasp

V porovnání s nedávno uvedenými epickými Avengers: Infinity War působí aktuální přírůstek marvelovského světa Ant-Man a Wasp spíše jako chudý příbuzný. Je ovšem pravda, že první filmový Ant-Man (2015) vyzníval v porovnání s dalšími marvelovskými hrdiny ještě zakřiknutěji.

Bohužel režisér Peyton Reed ani napodruhé nedokázal vymyslet nějaký výraznější klíč, jak ze zmenšujícího se a zvětšujícího se chlapíka vykřesat zajímavé dobrodružství či vizuálně přitažlivé scény. Ústřední dvojice hrdinů (Paul Rudd a Evangeline Lilly) působí mdle, nevýrazně, v jakékoliv společné scéně je přehraje zkušený pardál Michael Douglas. Scott Lang/Ant-Man by si rozhodně zasloužil poněkud důkladnější pozornost nějakých nadanějších scenáristů.

Filmu chybí nějaký silnější příběh, ústřední motiv. Přece jenom po apokalypse z posledních Avengerů je drobná záchranná mise jednoho člověka poněkud málo. Hlavní záporák, obchodník se zbraněmi, je plochá, plakátovitá postavička bez šťávy a kontextu. Rovněž sekvence z kvantových polí, kde by člověk čekal nějaký výraznější výtvarný/designový počin, svou nekomplikovaností trochu připomínají 90. léta.

Jinými slovy: v porovnání s ostatními marvelovskými bijáky je Ant-Man a Wasp spíše průměr, byť možná z hlediska hlášek asi nadprůměr. A přesto, díky závěrečné scéně, je Ant-Man a Wasp další kostičkou z velké stavby Marvel Universe, kterou si hardcore fanoušci asi nenechají ujít.