Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

UPC pokračuje ve stamilionových investicích do sítě, chce lákat nové desetitisíce domácností

Největší kabelová firma v Česku, UPC (spojený management řídí český i slovenský trh; majitel koncern Liberty Global), bude v letošním roce pokračovat v rozsáhlých investicích do sítě a návazné infrastruktury.

V roku 2016 společnost pod vedením Martina Millera (foto) zpřístupnila digitální širokopásmové služby pro téměř 60 tisíc nových domácností v Česku. Letos UPC rozšíří a zmodernizuje sítě pro dalších 70 tisíc domácností. Každoroční objem investic tak dosahuje řádu stovek milionů korun. Suma zahrnuje jak investice do síťové infrastruktury, tak do dalšího rozvoje video platforem. Dosavadní investice do sítě se podle UPC mají pohybovat okolo 4 miliard korun.

Dostupnost sítě společnosti v Česku a na Slovensku činí 2,04 milionu domácností. Širokopásmová síť UPC jen v Česku je dostupná pro více než 1,465 milionu domácností. Celkový počet tuzemských zákazníků dosahuje 800 tisíc, využívají cca 1,5 milionu služeb UPC (bez satelitních video služeb). Podle posledních čísel za 2Q 2017 se počet televizních předplatitelů UPC v Česku zvedl téměř na 620 tisíc. Televizní nabídka firmy nyní zahrnuje 160 kanálů, z toho 60 v HD.

Kabelový operátor pokračuje i v novém nastavení manažerského řízení ve středoevropském regionu. V dubnu 2016 byla zahájena integrace poboček UPC v Česku a na Slovensku (přitom právní subjekty UPC ČR a UPC Broadband Slovakia zůstávají zachované). Letos v březnu pak odstartovala konsolidace evropského řízení. Pro skupinu zemí Česko, Slovensko, Polsko, Maďarsko, Rumunsko a Luxemburg byl vytvořen něco jako virtuální management. To znamená, že Miller reportuje do Švýcarska, šéf marketingu Karel Smrž do Polska a třeba tuzemské HR oddělení do Maďarska.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • FTV Prima: druhá komerční televize změnila sídlo z klasické Palmovky na novou adresu na Vinohradské ulici v pražských Strašnicích. To samé se týká mediazastupitelství Media Club.

  • Geometry Prague: aktivační agentura ze skupiny Ogilvy v roce 2018 utržila 153 milionů korun. V meziročním srovnání to je pokles o 23 milionů. Čistý zisk klesl ze 23 milionů na 12 milionů korun.

  • Aerofilms: menší filmový distributor v roce 2018 utržil téměř 32 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 7,7 milionu méně. Čistý zisk 6 milionů z roku 2017 se přetočil v loňskou ztrátu 750 tisíc korun.

  • RedHead Music: změny ve vlastnickém portfoliu menšího hudebního labelu. Podíl Antonína Milaty klesl ze 49 procent na 30 procent, podíl Tomáše Staňka vzrostl z 30 procent na 40 procent a podíl Michala Nováka z 21 procent na 30 procent.

  • Ogilvy One: marketingová agentura ze skupiny WPP (čtvrtinu drží Vladimír Šolc) v roce 2018 utržila přes 135 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 26 milionů méně. Čistý zisk se zvýšil z 8,7 milionu na 9,2 milionu korun.

  • Live Nation: koncertní agentura přiveze do Prahy zmalovance Kiss. Koncert se uskuteční v červenci 2020 v O2 Aréně.

  • Na turné

    Visací zámek
    01. 11.07. 12.
  • Hit dne


    Trailer k seriálu The Witcher.

Recenze

Le Mans ´66

Každý tvůrce "automobilového" filmu bude mít tu smůlu (a z diváckého hlediska štěstí), že jeho snažení bude vždy srovnáváno a poměřováno s žánrovým etalonem, snímkem Rona Howarda Rivalové. Tento vynikající historický film o zápolení jezdů F1 Niki Laudy a Jamese Hunta takřka smrdí benzinem a řidičským šílenstvím a nastavuje vysokou laťku pro všechny následovníky.

Le Mans ´66, který vychází z legendárního soupeření vozů Ford a Ferrari na neméně legendárním závodu Le Mans, i přes všechno snažení zúčastněných, od zkušeného režiséra Jamese Mangolda (Logan: Wolverine, Walk The Line atd.) až po ústřední herce Matta Damona a Christiana Balea, při vší úctě benzínem nesmrdí. A to i přesto, že především Bale v roli svérázného závodníka Kena Milese exceluje. Skvělá kamera Phedona Papamichaela (Památkáři, Den zrady, 3:10 Vlak do Yumy), nadprůměrný scénář Mangoldův a hudba Marca Beltramiho.

To vše dává dohromady "jen" nadprůměrný film, solidní filmařinu, nikoliv klíč od brány k filmové extázi. Ať již je to tím, že soutěžení dvou automobilek není až tak strhují téma, nebo se Mangoldovi ze životopisů Milese a konstruktéra aut Carrolla Shelbyho nepodařilo vyextrahovat nadprůměrně silný příběh, Le Mans ´66 bude Rivalům vždy dýchat na záda z uctivé vzdálenosti. Byť prohrát s geniálními Rivaly není žádná ostuda a Mangoldův snímek se ve finále jeví býti zdatným a důstojným soupeřem.