Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Vydavatel PC hry World of Tanks otevírá obří pobočku v Praze, nabírá desítky lidí

Česká republika se opět dostává na mapu světového herního průmyslu. Herní vývojář a vydavatel her Wargaming Group, který stojí kromě jiného za úspěšným PC titulem World of Tanks (screen), v těchto dnech otevírá pobočku v Praze.

Již v březnu vznikla zaštiťující společnost Wargaming Prague. Tuzemská pobočka bude zaměřena na business inteligence (analýzy trhu) nebo quality assurance (beta testy atd.). Do Česka se rozšíří i vývoj titulu World of Tanks. V tuto chvíli v kanceláři pracuje 50 lidí, počet zaměstnanců se v první vlně rozšíří na cca 140. Celkový plán počítá až s 300 lidmi z vývoje, quality assurance a business inteligence. Tím pádem se Wargaming stane jednou z největších software gaming firem v Česku.

Wargaming začínala původně v Bělorusku (zakladatel Viktor Kislyi) v roce 1998. Nyní má centrálu, TOP management na Kypru. Vývoj probíhá v Minsku, Petrohradě, Chicagu, Seattlu a dalších místech. Ve Francii je velká publishingová kancelář. Celkem má Wargaming po celém světě 40 poboček, kanceláří a vývojářských studií. Doposud vyvinula cca 15 titulů (World of Warships, World of Warplanes atd.), které globálně hraje na 200 milionů lidí. Od roku 2009 přešla na vývoj free-to-play online akčních her s možností nákupu nejrůznější výbavy/instrumentů/výhod ve hře.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • FTV Prima: druhá komerční televize změnila sídlo z klasické Palmovky na novou adresu na Vinohradské ulici v pražských Strašnicích. To samé se týká mediazastupitelství Media Club.

  • Geometry Prague: aktivační agentura ze skupiny Ogilvy v roce 2018 utržila 153 milionů korun. V meziročním srovnání to je pokles o 23 milionů. Čistý zisk klesl ze 23 milionů na 12 milionů korun.

  • Aerofilms: menší filmový distributor v roce 2018 utržil téměř 32 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 7,7 milionu méně. Čistý zisk 6 milionů z roku 2017 se přetočil v loňskou ztrátu 750 tisíc korun.

  • RedHead Music: změny ve vlastnickém portfoliu menšího hudebního labelu. Podíl Antonína Milaty klesl ze 49 procent na 30 procent, podíl Tomáše Staňka vzrostl z 30 procent na 40 procent a podíl Michala Nováka z 21 procent na 30 procent.

  • Ogilvy One: marketingová agentura ze skupiny WPP (čtvrtinu drží Vladimír Šolc) v roce 2018 utržila přes 135 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 26 milionů méně. Čistý zisk se zvýšil z 8,7 milionu na 9,2 milionu korun.

  • Live Nation: koncertní agentura přiveze do Prahy zmalovance Kiss. Koncert se uskuteční v červenci 2020 v O2 Aréně.

  • Na turné

    Visací zámek
    01. 11.07. 12.
  • Hit dne


    Trailer k seriálu The Witcher.

Recenze

Le Mans ´66

Každý tvůrce "automobilového" filmu bude mít tu smůlu (a z diváckého hlediska štěstí), že jeho snažení bude vždy srovnáváno a poměřováno s žánrovým etalonem, snímkem Rona Howarda Rivalové. Tento vynikající historický film o zápolení jezdů F1 Niki Laudy a Jamese Hunta takřka smrdí benzinem a řidičským šílenstvím a nastavuje vysokou laťku pro všechny následovníky.

Le Mans ´66, který vychází z legendárního soupeření vozů Ford a Ferrari na neméně legendárním závodu Le Mans, i přes všechno snažení zúčastněných, od zkušeného režiséra Jamese Mangolda (Logan: Wolverine, Walk The Line atd.) až po ústřední herce Matta Damona a Christiana Balea, při vší úctě benzínem nesmrdí. A to i přesto, že především Bale v roli svérázného závodníka Kena Milese exceluje. Skvělá kamera Phedona Papamichaela (Památkáři, Den zrady, 3:10 Vlak do Yumy), nadprůměrný scénář Mangoldův a hudba Marca Beltramiho.

To vše dává dohromady "jen" nadprůměrný film, solidní filmařinu, nikoliv klíč od brány k filmové extázi. Ať již je to tím, že soutěžení dvou automobilek není až tak strhují téma, nebo se Mangoldovi ze životopisů Milese a konstruktéra aut Carrolla Shelbyho nepodařilo vyextrahovat nadprůměrně silný příběh, Le Mans ´66 bude Rivalům vždy dýchat na záda z uctivé vzdálenosti. Byť prohrát s geniálními Rivaly není žádná ostuda a Mangoldův snímek se ve finále jeví býti zdatným a důstojným soupeřem.