reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Průzkum TV Prima: na hybridní televizi se v Česku dívá minimálně 1,3 milionu diváků

09:43, 26. 9. 2017

Nová čísla, mapující využívání hybridní televize HbbTV (kombinace televizního vysílání s širokopásmovým internetem) diváky v České republice.

Podle průzkumu televize Prima se v srpnu na HbbTV dívalo minimálně něco přes 1,3 milionu lidí. Je to počet lidí, kteří vidí červené tlačítko na obrazovce, aktivních z nich je cca 60 procent. Průzkum probíhal v rámci televizí, zastupovaných primáckým Media Clubem - kanály Primy, TV Barrandov, Óčko a TV Šlágr. Dá se předpokládat, že diváci TV Nova by přidali další desetitisíce. Podle šéfa online Primy Daniela Grunta (foto) by celkové číslo mohlo do prosince vzrůst na 1,5 milionu. Další cifry z "kuchyně" TV Prima:

  • návštěvnost HbbTV na kanálech skupiny Prima loni meziročně vzrostla o 91 procent
  • HbbTV představuje v rámci druhé komerční televize více než 20 procent sledování online videa
  • hlavní TV seriály Primy mají na HbbTV 20 až 30 procentní podíl na digitální sledovanosti

Technologie HbbTV se podle zástupců stanice stala již standardní součástí komunikačního mixu zadavatelů. Jen na Primě klienti objednali letos 96 kampaní, které využily hybridní televizi. Mezi nimi Ahold, Opel, Nestlé, Peugeot, CineStar nebo Škoda Auto. V následujících dnech televize představí reklamní novinku pro HbbTV - vylepšenou letákovou aplikaci.