Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Mediální dům Mafra majetkově vstoupil do prodejce vstupenek Ticketportal

aktualizováno
13:36, 12. 10. 2017

První výsledek nové showbyznysové strategie mediálního domu Mafra (svěřenský fond Andreje Babiše), o které jsme na zpravodajském trhu psali jako první před několika měsíci.

Vydavatelství vstoupilo do prodejce vstupenek Ticketportal, kterého provozuje společnost IRSnet CZ. Dnes to oznámil šéf Mafry Štěpán Košík (foto). "Hudební trh, to je směr, který chceme dále rozvíjet. Kromě jiného ve spolupráci s naším rádiem Impuls a televizí Óčko," uvedl Košík. Transakci měl na starosti člen představenstva Mafry Michal Hanák.

V mediálním domu budou ticketingové služby vytvářet synergie s dalšími byznysy Mafry - kromě hudební televize a rádia rovněž s promotérskou divizí Óčko Promotion. To je balíček, který bude zajímavý pro řadu tuzemských umělců a kapel.

Ticketportal působí kromě Česka ještě na Slovensku, v Maďarsku a Polsku. Mateřskou firmou je slovenský Denax. Mafra vstoupila právě do Denaxu, dalším podílníkem je zakladatel ticketingového portálu Eduard Jánošík. IRSnet CZ je zastoupením pro český trh. Podle vlastních údajů provozuje prodejní síť s cca 800 obchodními místy.

Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on Twitter0Share on LinkedIn14

Odběr newsletteru:

reklama
reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Publicis One: do contentové agentury Newcast nastoupil od listopadu Šimon Wohlrab na pozici digital consultant. Bude odpovědný za správu sociálních sítí, webů a contentu vybraných klientů.

  • O2 Czech Republic: operátor investuje stovky milionů do proměny svých prodejen (design plus způsob obsluhy zákazníků) po celém Česku. Do konce roku firma otevře prvních deset obchodů v nové podobě, během dvou let se změní všech stávajících 150 prodejen. Obchody O2 navštíví cca půl milionu zákazníků měsíčně.

  • Live Nation: koncertní agentura v dubnu 2018 uskuteční v Brně koncert písničkáře Boba Dylana.

Hit dne

Konečně trailer k Jurasic World: Fallen Kingdom. V kinech v červnu 2018.

  • Na turné

    Priessnitz
    04. 12.17. 12.
  • Castingy

    Česká televize, útvar Výroby TS Brno, vypsala výběrové řízení na pozici výkonný producent. Předpokládaný datum nástupu září 2017. Podrobnosti na webu Kavčích hor.

Recenze

Derek Thompson: Hitmakeři

Nevšední publikace s velmi ambiciózním záměrem. Americký autor Derek Thompson se v knize pokouší poodhalit, proč se z některých produktů zábavního/kulturního průmyslu (knihy, film, TV show, písně, PC hry atd.) stanou globální hity a proč obdobné konkurenční pokusy naopak skončí v zapomnění. Na pomoc si bere psychologii, ekonomii, sociologické výzkumy spotřebitelů, analýzy sociálních sítí a dalších distribučních kanálů, dokonce anatomii.

Byť poučení i nepoučení čtenáři tuší, že hledání zákonitostí a principů, vedoucích k byznysovému úspěchu v zábavním průmyslu, je vzhledem k chaotické povaze industrie tak trochu alchymií a hledáním svatého grálu, přesto lze knihu s podtitulem Tajemství popularity v éře rozptylování s klidným svědomím doporučit. A to jak běžnému čtenáři, tak i řadě fachmanů z oboru.

Jednak se Thompsonovi podařilo mluvit s řadou zajímavých hráčů, popisuje několik nepříliš známých aspektů showbyznysu (například testovací firmy HitPredictor, SoundOut, posuzující chytlavost skladeb), jednak se jedná o mimořádně bystrého a všímavého autora s nadprůměrnými analytickými schopnostmi a jednak kniha zkoumá řadu příkladů z doby nedávné (kupříkladu Padesát odstínů šedi, Savan Kotecha, Hvězdné války, Šílenci z Manhattanu nebo Hra o trůny - foto). S výjimkou povinné politicky korektní vsuvky kvalitní a inteligentní četba pro každého, kdo chce trochu nakouknout do zákulisí globálního zábavního průmyslu.