Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Mediální dům Mafra majetkově vstoupil do prodejce vstupenek Ticketportal

aktualizováno
13:36, 12. 10. 2017

První výsledek nové showbyznysové strategie mediálního domu Mafra (svěřenský fond Andreje Babiše), o které jsme na zpravodajském trhu psali jako první před několika měsíci.

Vydavatelství vstoupilo do prodejce vstupenek Ticketportal, kterého provozuje společnost IRSnet CZ. Dnes to oznámil šéf Mafry Štěpán Košík (foto). "Hudební trh, to je směr, který chceme dále rozvíjet. Kromě jiného ve spolupráci s naším rádiem Impuls a televizí Óčko," uvedl Košík. Transakci měl na starosti člen představenstva Mafry Michal Hanák.

V mediálním domu budou ticketingové služby vytvářet synergie s dalšími byznysy Mafry - kromě hudební televize a rádia rovněž s promotérskou divizí Óčko Promotion. To je balíček, který bude zajímavý pro řadu tuzemských umělců a kapel.

Ticketportal působí kromě Česka ještě na Slovensku, v Maďarsku a Polsku. Mateřskou firmou je slovenský Denax. Mafra vstoupila právě do Denaxu, dalším podílníkem je zakladatel ticketingového portálu Eduard Jánošík. IRSnet CZ je zastoupením pro český trh. Podle vlastních údajů provozuje prodejní síť s cca 800 obchodními místy.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Vltava Labe Media: na pozici vedoucí nového oddělení péče o zákazníky nastoupila Lenka Mieresová. Přišla ze společnosti Tarsago ČR, kde pracovala jako brand manager časopisu Receptář a zodpovídala za kompletní strategii značky v marketingu, distribuci i výroby. Ve VLM má na starosti komunikaci se současnými i potenciálními předplatiteli časopisů i novin, včetně organizace call centra.

  • Mindshare: novým jednatelem mediální agentury se stal Martin Hanzal, který vystřídal dlouholetého ředitele (od roku 2009) firmy Jiřího Vítka. Ten z mediálky odchází.

  • Burda Praha: vydavatelství začne od 26. dubna vydávat nový časopis nazvaný BeHappy. Časopis je určen "čtenářům, kteří chtějí porozumět sami sobě, podívat se na život z jiného úhlu, poznat sílu myšlenek". Periodicita bude určena podle zájmu čtenářů.

Hit dne

Amorphis: Bee.

  • Na turné

    Mig 21
    05. 4.26. 4.
  • Castingy

    Česká televize, útvar Výroby TS Brno, vypsala výběrové řízení na pozici výkonný producent. Předpokládaný datum nástupu září 2017. Podrobnosti na webu Kavčích hor.

Recenze

Hastrman

Věru zvláštní film v české kinematografii. Kabátek má utkaný z reálií 19. století a tehdy stále živých lidových/pohanských ritů spolu s nádhernými obrazy (částečně již neexistující) severočeské přírody (točilo se poblíž hory Vlhošť v Máchově kraji). Gró režijního debutu Ondřeje Havelky však tvoří milostný příběh naditý nevšední, až zvířecí vášnivostí, zpracovávající téma zvířete v člověku a člověka ve zvířeti.

Ti, kteří znají stejnojmennou knižního předlohu Miloše Urbana, mohou být maximálně spokojeni. Filmový debutant Havelka vymáčkl z románu, přesněji řečeno z jeho první části, maximum a ještě tam navíc přidal kapku jemného, gentlemanského humoru.

Zářícím briliantem filmu je Karel Dobrý coby Hastrman. Již u dřívějších menších rolí bylo evidentní, že tento herec s netuctovým zjevem a silným charizmatem směřuje k mistrovské kategorii. První hlavní role v Dobrého filmografii (je to možné?) toto směřování potvrzuje. Dobrému, který prakticky nesleze z plátna, věříme poněkud bázlivou vášnivost, něhu, zvířecí brutalitu, ale i zoufalé osamění nevšedního tvora. Karel Dobrý je Hastrman. Zdatně mu u toho sekunduje neokoukaná Simona Zmrzlá v roli femme fatale Katynky. Inteligentní scénář, podmanivá krajinomalba kamery a odvážná sázka na nové tváře jsou největšími devizami Havelkova filmu.

Na druhou stranu je Hastrman v mnoha ohledech přeci jen poněkud usedlý a konzervativní filmový přepis knižní látky bez výraznějších režijních překvapení a interpretací. Ale možná v tom bude část diváků spatřovat jeho hlavní hodnotu.