Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Vydavatelství Mafra posiluje na internetu, spustí čtyři nové online seriály

Po jarní první vlaštovce v podobě internetového seriálu Single Lady: Jízda v Óčku (foto) navyšuje vydavatelství Mafra (majitel svěřenský fond Andreje Babiše) investice do online obsahu meziročně o desítky procent.

Tým ředitele firmy Štěpána Košíka vypustí v následujících měsících na portál Playtvak.cz hned čtyři nové seriálové tituly:

  • Single Man, start 29. října. Hlavní role Marek Taclík. Produkce Lucky Man Films. 8 epizod. Stopáž jednoho dílu 12 minut.
  • Taxikář, start 1. listopadu. Hlavní role Václav Kopta, produkce Lucky Man Films. 8 epizod. Stopáž 8 minut.
  • Single Lady 2, start jaro 2018. Hlavní role Jana Plodková. Produkce Lucky Man Films. 10 epizod, stopáž 12 až 14 minut
  • Vesničan, start jaro 2018. Hlavní role Josef Polášek, Alois Švehlík. Produkce Film Kolektiv. 10 epizod. Stopáž 12 minut.

Nové série doplní na Playtvak.cz i další pořady: reality show City Survival, Seš měkkej (obě společnost Department), sociální experiment Napal bábu nebo dokument Den v životě.

Posilování investic se týká i dalšího webu Mafry iDnes.tv. Ten od listopadu spustí denní zpravodajství Zprávy iDnes.tv.

Odběr newsletteru:

Vaší pozornosti doporučujeme:

Mediální dům Mafra majetkově vstoupil do prodejce vstupenek Ticketportal

Lukačovičova televize Stream.cz nasadí dokumenty Krvavá léta a hranou sérii Kafe a cigárko

Lukačovičova televize Stream.cz navyšuje investice do online seriálů

Šéf vydavatelství Mafra Košík dokončil naléhavý byznysový úkol

Mafra bude cílit online reklamu podle věku a pohlaví, nabídne nové formáty inzerce

Šéf Mafra Group Košík udělal důležitou změnu v obchodním oddělení

Internetová televize Stream.cz odstartuje seriál kombinovaný s cooking show pro odpadkáře a snoby

Tiskárnám Typos loni klesly tržby téměř o 30 milionů, EBITDA nad 50 miliony

Novým šéfem Sdružení pro internetový rozvoj Hanák z vydavatelství Mafra

Novým výkonným ředitelem agentury Acomware David Vurma, střídá Penkalu

Mladá fronta stahuje týdeník Euro z výzkumu čtenosti tisku Media projekt, zpochybňuje jeho výsledky

Vydavatelství Mafra začne streamovat seriálovou srandu Vesničan

Vydavatelství Mafra začalo prodávat reklamu na serveru Penize.cz

Streamovací služba Obbod plánuje letos investovat do tří nových internetových seriálů

Balšínkovo vydavatelství Echo Media pokračovalo ve ztrátovém hospodaření

Čásenského vydavatelství Reportér magazín loni prodělalo 5 milionů

Bakalovo vydavatelství Economia otevírá nové televizní studio

Seznam.cz pro internetovou televizi Stream.cz nově vytvoří pozici provozního ředitele

Šéfproducent internetové televize Stream.cz Záhoř odchází

Mediální dům Mafra navýšil podíl ve ztrátovém provozovateli obrazovek LED Multimedia

Svěřenský fond Andreje Babiše inkasuje z vydavatelství Mafra přes 100 milionů

Novým obchodním ředitelem vydavatelství Burda Praha Kallista

Vydavatelství Annonce dále klesaly tržby, firma je pod 50 miliony

Mafra v září v online segmentu vyšoupla CNC z druhého místa podle počtu reálných uživatelů

Lukačovičovi manažeři dále nákladně vysávají týmy konkurenčních médií

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Rychlovky

  • Vodafone: mobilní operátor ve své videotéce nabídne přes 30 filmů českých i zahraničních tvůrců, které se v uplynulých letech objevily v rámci filmového festivalu v Karlových Varů. Ke zhlédnutí je například Parazit, Velká nádhera nebo Já, Olga Hepnarová. Vodafone je dlouholetým partnerem akce.

  • Biano: online marketplace nábytku ze skupiny Miton jako první na českém trhu spouští obrazové
    vyhledávání pro nábytek a dekorace. S rozpoznáváním produktů pomáhá umělá inteligence. Vůbec poprvé v daném segmentu Biano umožní srovnávání cen podle obrázku.

  • TV Nova: od pondělí 20. července se v pořadu Snídaně s Novou objeví nová moderátorská dvojice – Gabriela Partyšová a Aleš Lehký. V uvádění tohoto ranního pořadu se budou střídat s dvěma dalšími páry - Kristinou Kloubkovou a Pavlem Svobodou nebo Nikolou Čechovou (zvanou Shopaholic Nicol) a Milanem Peroutkou.

  • Asociace komunikačních agentur: podle profesní asociace během prvního pololetí letošního roku veřejný sektor zadal v oblasti komunikace zakázky v hodnotě necelých 800 milionů korun. Loni se jednalo za stejné období o částku přes 1,1 miliard korun. Meziročně tedy poklesly o 27 procent.

  • The Hive: agentura ze skupiny Konektor Place získala nového klienta, potravinářskou společnost Emco. Zajistí ji spolupráci s vybranými influencery.

  • Media Club: primácké mediazastupitelství, které zastupuje nejen kanály Primy, ale i televize Óčko a TV Barrandov, dosáhlo v červnu celodenní share 34,28 procenta v CS 15+, 33,79 procenta ve strategické cílové skupině 15 a 69 let a v prime time share 35,27 procenta v CS 15+.

Recenze

Bourák

Tohle je mimořádně smutné - nový film Bourák renomovaných tvůrců Ondřeje Trojana (režie) a Petra Jarchovského (scénář) aspiruje na pozici nejvíce nesmyslného a nejzbytečnějšího českého snímku posledních let. Hned vedle ultra obávaného titulu Poslední plavky (2008).

Těžko říci, kdo se na výsledném fiasku Bouráka podílel více, zda Trojanova režie či Jarchovského scénář. Zatímco Trojan má na kontě výborné filmy jako Želary, Občanský průkaz a s přimhouřením očí snad i Toman, Jarchovský je nevyzpytatelný, podepsán je pod řadou zdařilých (Občanský průkaz), ucházejících (Pupendo, Musíme si pomáhat), ale i totálně nepovedených věcí (U mě dobrý, Nevinnost, Líbánky). Spíše to bude tak fifty fifty.

Ve filmu o jakémsi zastydlém vyznavači rock`n`rollu a rockabilly nefunguje téměř nic. Režie upachtěná, bez nápadu, invence, jak od nějakého žáka základní školy, příběh (pokud se dá o něčem takovém hovořit) plochý, plytký, nudný, postavy podivné, nezajímavé a jednající nelogicky, dialogy tahají za uši svojí umělostí a plakátovitostí, vtipné momenty skoro žádné. Hudba zapomenutelná, nevýrazná, což je u rocknrollového filmu, který by měl sršet energií, dvojnásob tristní.

Skutečně to musí být frustrující pocit, mít k ruce tak talentované herce jako je Ivan Trojan, Kristýna Boková anebo Jiří Macháček, a nabídnout jim tak podivnou splácaninu. Bourák uštědřil již tak dost pochroumané značce český film další ránu - ve světě nikoho nezajímá a v Česku odpuzuje čím dál více lidí. A to, že na Bouráka finančně přispěl filmový fond, jen podtrhuje celou tu bídu.