Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Vydavatelství Mafra posiluje na internetu, spustí čtyři nové online seriály

Po jarní první vlaštovce v podobě internetového seriálu Single Lady: Jízda v Óčku (foto) navyšuje vydavatelství Mafra (majitel svěřenský fond Andreje Babiše) investice do online obsahu meziročně o desítky procent.

Tým ředitele firmy Štěpána Košíka vypustí v následujících měsících na portál Playtvak.cz hned čtyři nové seriálové tituly:

  • Single Man, start 29. října. Hlavní role Marek Taclík. Produkce Lucky Man Films. 8 epizod. Stopáž jednoho dílu 12 minut.
  • Taxikář, start 1. listopadu. Hlavní role Václav Kopta, produkce Lucky Man Films. 8 epizod. Stopáž 8 minut.
  • Single Lady 2, start jaro 2018. Hlavní role Jana Plodková. Produkce Lucky Man Films. 10 epizod, stopáž 12 až 14 minut
  • Vesničan, start jaro 2018. Hlavní role Josef Polášek, Alois Švehlík. Produkce Film Kolektiv. 10 epizod. Stopáž 12 minut.

Nové série doplní na Playtvak.cz i další pořady: reality show City Survival, Seš měkkej (obě společnost Department), sociální experiment Napal bábu nebo dokument Den v životě.

Posilování investic se týká i dalšího webu Mafry iDnes.tv. Ten od listopadu spustí denní zpravodajství Zprávy iDnes.tv.

Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on Twitter0Share on LinkedIn27

Odběr newsletteru:

Vaší pozornosti doporučujeme:

Bakalovo vydavatelství Economia otevírá nové televizní studio

Seznam.cz pro internetovou televizi Stream.cz nově vytvoří pozici provozního ředitele

Šéfproducent internetové televize Stream.cz Záhoř odchází

Mediální dům Mafra navýšil podíl ve ztrátovém provozovateli obrazovek LED Multimedia

Svěřenský fond Andreje Babiše inkasuje z vydavatelství Mafra přes 100 milionů

Novým obchodním ředitelem vydavatelství Burda Praha Kallista

Vydavatelství Annonce dále klesaly tržby, firma je pod 50 miliony

Mafra v září v online segmentu vyšoupla CNC z druhého místa podle počtu reálných uživatelů

Lukačovičovi manažeři dále nákladně vysávají týmy konkurenčních médií

Ukončení seriálů Cesty domů a Svatby v Benátkách pomohlo srazit tržby Core Production o 28 procent

Mediální „atomový kufřík“ Penty účetně prodělal přes 100 milionů

Soud zamítl žalobu PR agentury Bison & Rose na vydavatelství Mafra

Nový zdroj příjmů dětské televize Tuty TV: komerční rozbalování zboží

TV Nova startuje vývoj třetí řady úspěšné Policie Modrava, točit by se mělo v roce 2018

Mediální dům Mafra majetkově vstoupil do prodejce vstupenek Ticketportal

Lukačovičova televize Stream.cz nasadí dokumenty Krvavá léta a hranou sérii Kafe a cigárko

Lukačovičova televize Stream.cz navyšuje investice do online seriálů

Šéf vydavatelství Mafra Košík dokončil naléhavý byznysový úkol

Mafra bude cílit online reklamu podle věku a pohlaví, nabídne nové formáty inzerce

Šéf Mafra Group Košík udělal důležitou změnu v obchodním oddělení

Internetová televize Stream.cz odstartuje seriál kombinovaný s cooking show pro odpadkáře a snoby

reklama
reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Publicis One: do contentové agentury Newcast nastoupil od listopadu Šimon Wohlrab na pozici digital consultant. Bude odpovědný za správu sociálních sítí, webů a contentu vybraných klientů.

  • O2 Czech Republic: operátor investuje stovky milionů do proměny svých prodejen (design plus způsob obsluhy zákazníků) po celém Česku. Do konce roku firma otevře prvních deset obchodů v nové podobě, během dvou let se změní všech stávajících 150 prodejen. Obchody O2 navštíví cca půl milionu zákazníků měsíčně.

  • Live Nation: koncertní agentura v dubnu 2018 uskuteční v Brně koncert písničkáře Boba Dylana.

Hit dne

Konečně trailer k Jurasic World: Fallen Kingdom. V kinech v červnu 2018.

  • Na turné

    Priessnitz
    04. 12.17. 12.
  • Castingy

    Česká televize, útvar Výroby TS Brno, vypsala výběrové řízení na pozici výkonný producent. Předpokládaný datum nástupu září 2017. Podrobnosti na webu Kavčích hor.

Recenze

Derek Thompson: Hitmakeři

Nevšední publikace s velmi ambiciózním záměrem. Americký autor Derek Thompson se v knize pokouší poodhalit, proč se z některých produktů zábavního/kulturního průmyslu (knihy, film, TV show, písně, PC hry atd.) stanou globální hity a proč obdobné konkurenční pokusy naopak skončí v zapomnění. Na pomoc si bere psychologii, ekonomii, sociologické výzkumy spotřebitelů, analýzy sociálních sítí a dalších distribučních kanálů, dokonce anatomii.

Byť poučení i nepoučení čtenáři tuší, že hledání zákonitostí a principů, vedoucích k byznysovému úspěchu v zábavním průmyslu, je vzhledem k chaotické povaze industrie tak trochu alchymií a hledáním svatého grálu, přesto lze knihu s podtitulem Tajemství popularity v éře rozptylování s klidným svědomím doporučit. A to jak běžnému čtenáři, tak i řadě fachmanů z oboru.

Jednak se Thompsonovi podařilo mluvit s řadou zajímavých hráčů, popisuje několik nepříliš známých aspektů showbyznysu (například testovací firmy HitPredictor, SoundOut, posuzující chytlavost skladeb), jednak se jedná o mimořádně bystrého a všímavého autora s nadprůměrnými analytickými schopnostmi a jednak kniha zkoumá řadu příkladů z doby nedávné (kupříkladu Padesát odstínů šedi, Savan Kotecha, Hvězdné války, Šílenci z Manhattanu nebo Hra o trůny - foto). S výjimkou povinné politicky korektní vsuvky kvalitní a inteligentní četba pro každého, kdo chce trochu nakouknout do zákulisí globálního zábavního průmyslu.