Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Nový zdroj příjmů dětské televize Tuty TV: komerční rozbalování zboží

07:57, 20. 10. 2017

Na českém televizním trhu se objevila jedna z prvních TV stanic, která se byznysově inspiruje komerčními praktikami youtuberů a online influencerů.

Dětská televize Tuty TV začne od poloviny listopadu vysílat moderovaný teleshoppingový pořad Unboxing, v jehož rámci bude za úplatu "rozbalováno", prezentováno a testováno zboží, odpovídající cílové skupině televize 4 až 17 let. Součástí pořadu bude i odkaz na obchody, kde je dané zboží k dostání. Tento komerční produkt bude stanice prodávat vlastními silami (při prodeji TV reklamy ji zastupuje Atmedia). Unboxing se bude vysílat dopoledne a v podvečer, zpočátku několik dní v týdnu. Tuty TV již registruje první zadavatele v Unboxingu: nakladatelství Crew, hračkářství Bambule nebo Sparkys.

Televize rovněž posiluje investice do vlastního obsahu. V průběhu podzimu nasadí vlastní pořady VIP U s Filipem Kynychem (foto; start v polovině října) a Denisův svět s youtuberem Denisem. Vlastní tvorba aktuálně tvoří 10 procent programu Tuty TV, 70 procent připadá na akvizice. Tuty pro podzim a zimu 2017 nakoupila akviziční novinky Rat-A-Tat, Regal Academy, anime serii Yu-Gi-Oh nebo hraný teenagerský seriál Degrassi.

Tuty TV odstartovala v června 2017. Terestricky vysílá v rámci regionální digitální sítě RS8 Českých radiokomunikací. Rovněž je přítomna v nabídce Skylink, UPC nebo Poda TV. V jednání je O2 TV. Provozní firmou je Tuty Broadcasting, její zástupci doposud tají skutečného vlastníka firmy.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Dynamix Media: OOH společnost, pronajímající reklamní plochy v obchodních centrech, v roce 2016 utržila přes 25 milionů korun. V meziročním srovnání to představuje nárůst o 5 milionů. Čistý zisk v daném období vyskočil z 1,4 milionu na 4,2 milionu korun.

  • AMC Networks International: rozšiřuje distribuci Film+ na Slovensku. Od 1. března bude tento TV kanál díky přesunům do základních balíčků dostupnější pro zákazníky operátorů Slovak Telekom a DIGI Slovakia.

  • CETIN: podnik Petra Kellnera uzavřel dohodu se společností Český bezdrát (Petr Benýšek a Benedikt Pánek) o spuštění IPTV platformy EriTV. Ta nabídne až 150 TV programů včetně inteligentních funkcí archivu, časového posunu, nahrávání pořadů atd. Došlo tak k rozšíření spolupráce obou stran, která od půlky 2017 na základě nové velkoobchodní smlouvy zahrnovala internetové připojení.

Hit dne

Video ke 4. výročí hry World of Tanks.

  • Na turné

    Mandrage
    02. 2.03. 3.
  • Castingy

    Česká televize, útvar Výroby TS Brno, vypsala výběrové řízení na pozici výkonný producent. Předpokládaný datum nástupu září 2017. Podrobnosti na webu Kavčích hor.

Recenze

Prezident Blaník

Narychlo spíchnutá záležitost, která trpí bohužel mělkým scénářem a přívalem samoúčelných sprosťáren. Tvůrci povedené online série Kancelář Blaník Marek Najbrt, Robert Geisler, Benjamin Tuček atd. neodolali výjimečné příležitosti prezidentských voleb a pokusili se celkem svižné internetové dílko se stopáží cca 7 až 10 minut na díl přetavit v celovečerní film.

Celé chvályhodné snaze škodí evidentní uspěchanost projektu, neschopnost přijít s alespoň trochu sofistikovanějším příběhem naroubovaným na skutečné volby, které proběhly jen před pár dny, plus jasné přihlášení se autorů k protizemanovskému táboru. Zatímco jedním z hlavních faktorů úspěchu a příjemné vtipnosti "původního" Tondy Blaníka je palba napříč celou českou politicko - lobbisticko - byznysovou scénou ve stylu padni komu padni, hlavním cílem celovečeráku je i přes oficiální vyjádření tvůrců Miloš Zeman a spol. To  jakoby přiškrtilo až doposud spolehlivý a nápaditý "vtipovod" Najbrta a spol. a zploštilo postavu samotného Blaníka - z původně mazaného lobbisty je nyní tupý a sprostý buran.

A těch několik dobrých fórů, které ale příznivce původního seriálu příliš nepřekvapí, je navíc spolehlivě upozaděno nesmyslnou vulgaritou, která o několik set procent překračuje ještě snesitelnou mez, nastavenou v původní Kanceláři Blaník. Ostatně, i do sloganu filmu se bůhvíproč prodralo slovo "čů..k". Je s otazníkem, proč takový přisprostlý a prvoplánovitý snímek finančně podpořila Česká televize, která se tak ráda ohání "náročnější" dramaturgií. Snaha za každou cenu napravit pochybení s odmítnutím původní online série zacílila vedle. Celkově promarněná příležitost.