Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Nový zdroj příjmů dětské televize Tuty TV: komerční rozbalování zboží

07:57, 20. 10. 2017

Na českém televizním trhu se objevila jedna z prvních TV stanic, která se byznysově inspiruje komerčními praktikami youtuberů a online influencerů.

Dětská televize Tuty TV začne od poloviny listopadu vysílat moderovaný teleshoppingový pořad Unboxing, v jehož rámci bude za úplatu "rozbalováno", prezentováno a testováno zboží, odpovídající cílové skupině televize 4 až 17 let. Součástí pořadu bude i odkaz na obchody, kde je dané zboží k dostání. Tento komerční produkt bude stanice prodávat vlastními silami (při prodeji TV reklamy ji zastupuje Atmedia). Unboxing se bude vysílat dopoledne a v podvečer, zpočátku několik dní v týdnu. Tuty TV již registruje první zadavatele v Unboxingu: nakladatelství Crew, hračkářství Bambule nebo Sparkys.

Televize rovněž posiluje investice do vlastního obsahu. V průběhu podzimu nasadí vlastní pořady VIP U s Filipem Kynychem (foto; start v polovině října) a Denisův svět s youtuberem Denisem. Vlastní tvorba aktuálně tvoří 10 procent programu Tuty TV, 70 procent připadá na akvizice. Tuty pro podzim a zimu 2017 nakoupila akviziční novinky Rat-A-Tat, Regal Academy, anime serii Yu-Gi-Oh nebo hraný teenagerský seriál Degrassi.

Tuty TV odstartovala v června 2017. Terestricky vysílá v rámci regionální digitální sítě RS8 Českých radiokomunikací. Rovněž je přítomna v nabídce Skylink, UPC nebo Poda TV. V jednání je O2 TV. Provozní firmou je Tuty Broadcasting, její zástupci doposud tají skutečného vlastníka firmy.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Václav Marhoul: za film Nabarvené ptáče získal na letošním Mezinárodním filmovém festivalu v indické Kalkatě cenu Golden Royal Bengal Tiger pro nejlepšího režiséra. Na polském Mezinárodním filmovém festivalu Camerimage Marhoul získal cenu mezinárodní kritiky a kameraman Vladimír Smutný ocenění za kameru Bronze Frog.

  • FTV Prima: druhá komerční televize změnila sídlo z klasické Palmovky na novou adresu na Vinohradské ulici v pražských Strašnicích. To samé se týká mediazastupitelství Media Club.

  • Geometry Prague: aktivační agentura ze skupiny Ogilvy v roce 2018 utržila 153 milionů korun. V meziročním srovnání to je pokles o 23 milionů. Čistý zisk klesl ze 23 milionů na 12 milionů korun.

  • Aerofilms: menší filmový distributor v roce 2018 utržil téměř 32 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 7,7 milionu méně. Čistý zisk 6 milionů z roku 2017 se přetočil v loňskou ztrátu 750 tisíc korun.

  • RedHead Music: změny ve vlastnickém portfoliu menšího hudebního labelu. Podíl Antonína Milaty klesl ze 49 procent na 30 procent, podíl Tomáše Staňka vzrostl z 30 procent na 40 procent a podíl Michala Nováka z 21 procent na 30 procent.

  • Ogilvy One: marketingová agentura ze skupiny WPP (čtvrtinu drží Vladimír Šolc) v roce 2018 utržila přes 135 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 26 milionů méně. Čistý zisk se zvýšil z 8,7 milionu na 9,2 milionu korun.

  • Na turné

    Visací zámek
    01. 11.07. 12.
  • Hit dne


    Trailer k seriálu The Witcher.

Recenze

Le Mans ´66

Každý tvůrce "automobilového" filmu bude mít tu smůlu (a z diváckého hlediska štěstí), že jeho snažení bude vždy srovnáváno a poměřováno s žánrovým etalonem, snímkem Rona Howarda Rivalové. Tento vynikající historický film o zápolení jezdů F1 Niki Laudy a Jamese Hunta takřka smrdí benzinem a řidičským šílenstvím a nastavuje vysokou laťku pro všechny následovníky.

Le Mans ´66, který vychází z legendárního soupeření vozů Ford a Ferrari na neméně legendárním závodu Le Mans, i přes všechno snažení zúčastněných, od zkušeného režiséra Jamese Mangolda (Logan: Wolverine, Walk The Line atd.) až po ústřední herce Matta Damona a Christiana Balea, při vší úctě benzínem nesmrdí. A to i přesto, že především Bale v roli svérázného závodníka Kena Milese exceluje. Skvělá kamera Phedona Papamichaela (Památkáři, Den zrady, 3:10 Vlak do Yumy), nadprůměrný scénář Mangoldův a hudba Marca Beltramiho.

To vše dává dohromady "jen" nadprůměrný film, solidní filmařinu, nikoliv klíč od brány k filmové extázi. Ať již je to tím, že soutěžení dvou automobilek není až tak strhují téma, nebo se Mangoldovi ze životopisů Milese a konstruktéra aut Carrolla Shelbyho nepodařilo vyextrahovat nadprůměrně silný příběh, Le Mans ´66 bude Rivalům vždy dýchat na záda z uctivé vzdálenosti. Byť prohrát s geniálními Rivaly není žádná ostuda a Mangoldův snímek se ve finále jeví býti zdatným a důstojným soupeřem.