Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Filmová skupina Stillking dosáhla obratu téměř 2 miliard korun

09:12, 23. 10. 2017

Filmová skupina produkčního/producenta Matthewa Stillmana, zahrnující společnosti Stillking Films a Stillking Features, loni navýšila výkon o více než 100 milionů korun.

Celkový obrat skupiny v roce 2016 dosáhl úrovně 1,886 miliardy korun, v meziročním srovnání o 150 milionů více. Hlavní díl výnosů připadl na společnost Stillking Films - 1,457 miliardy korun. To je o 261 milionů méně než v roce 2015. Výnosy z filmové produkce u Stillking Films loni dosáhly 1,175 miliardy korun, o rok dříve to bylo 1,349 miliardy. Souhrnný čistý zisk obou firem za rok 2016 téměř 8 milionů korun, o rok dříve to bylo přes 2 miliony.

Největšími projekty, pro které Stillking Group v roce 2016 zajišťovala výrobu, byl další díl upírské ságy Underworld: Krvavé války (foto; spolu s Lakeshore International), pokračování seriálu Legends, pilotní díl k sérii Sparks a Interlude in Prague. Kupříkladu producenti Underworl zde investovali uznatelné náklady ve výši 0,86 miliardy korun. Celkem Stillking Films na filmových pobídkách za uvedené období získala ze státního rozpočtu přes 111 milionů korun.

Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on Twitter0Share on LinkedIn2

Odběr newsletteru:

reklama
reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Publicis One: do contentové agentury Newcast nastoupil od listopadu Šimon Wohlrab na pozici digital consultant. Bude odpovědný za správu sociálních sítí, webů a contentu vybraných klientů.

  • O2 Czech Republic: operátor investuje stovky milionů do proměny svých prodejen (design plus způsob obsluhy zákazníků) po celém Česku. Do konce roku firma otevře prvních deset obchodů v nové podobě, během dvou let se změní všech stávajících 150 prodejen. Obchody O2 navštíví cca půl milionu zákazníků měsíčně.

  • Live Nation: koncertní agentura v dubnu 2018 uskuteční v Brně koncert písničkáře Boba Dylana.

Hit dne

Konečně trailer k Jurasic World: Fallen Kingdom. V kinech v červnu 2018.

  • Na turné

    Priessnitz
    04. 12.17. 12.
  • Castingy

    Česká televize, útvar Výroby TS Brno, vypsala výběrové řízení na pozici výkonný producent. Předpokládaný datum nástupu září 2017. Podrobnosti na webu Kavčích hor.

Recenze

Derek Thompson: Hitmakeři

Nevšední publikace s velmi ambiciózním záměrem. Americký autor Derek Thompson se v knize pokouší poodhalit, proč se z některých produktů zábavního/kulturního průmyslu (knihy, film, TV show, písně, PC hry atd.) stanou globální hity a proč obdobné konkurenční pokusy naopak skončí v zapomnění. Na pomoc si bere psychologii, ekonomii, sociologické výzkumy spotřebitelů, analýzy sociálních sítí a dalších distribučních kanálů, dokonce anatomii.

Byť poučení i nepoučení čtenáři tuší, že hledání zákonitostí a principů, vedoucích k byznysovému úspěchu v zábavním průmyslu, je vzhledem k chaotické povaze industrie tak trochu alchymií a hledáním svatého grálu, přesto lze knihu s podtitulem Tajemství popularity v éře rozptylování s klidným svědomím doporučit. A to jak běžnému čtenáři, tak i řadě fachmanů z oboru.

Jednak se Thompsonovi podařilo mluvit s řadou zajímavých hráčů, popisuje několik nepříliš známých aspektů showbyznysu (například testovací firmy HitPredictor, SoundOut, posuzující chytlavost skladeb), jednak se jedná o mimořádně bystrého a všímavého autora s nadprůměrnými analytickými schopnostmi a jednak kniha zkoumá řadu příkladů z doby nedávné (kupříkladu Padesát odstínů šedi, Savan Kotecha, Hvězdné války, Šílenci z Manhattanu nebo Hra o trůny - foto). S výjimkou povinné politicky korektní vsuvky kvalitní a inteligentní četba pro každého, kdo chce trochu nakouknout do zákulisí globálního zábavního průmyslu.