Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Filmová skupina Stillking dosáhla obratu téměř 2 miliard korun

09:12, 23. 10. 2017

Filmová skupina produkčního/producenta Matthewa Stillmana, zahrnující společnosti Stillking Films a Stillking Features, loni navýšila výkon o více než 100 milionů korun.

Celkový obrat skupiny v roce 2016 dosáhl úrovně 1,886 miliardy korun, v meziročním srovnání o 150 milionů více. Hlavní díl výnosů připadl na společnost Stillking Films - 1,457 miliardy korun. To je o 261 milionů méně než v roce 2015. Výnosy z filmové produkce u Stillking Films loni dosáhly 1,175 miliardy korun, o rok dříve to bylo 1,349 miliardy. Souhrnný čistý zisk obou firem za rok 2016 téměř 8 milionů korun, o rok dříve to bylo přes 2 miliony.

Největšími projekty, pro které Stillking Group v roce 2016 zajišťovala výrobu, byl další díl upírské ságy Underworld: Krvavé války (foto; spolu s Lakeshore International), pokračování seriálu Legends, pilotní díl k sérii Sparks a Interlude in Prague. Kupříkladu producenti Underworl zde investovali uznatelné náklady ve výši 0,86 miliardy korun. Celkem Stillking Films na filmových pobídkách za uvedené období získala ze státního rozpočtu přes 111 milionů korun.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Dark Side: digitální a komunikační agentura v roce 2017 utržila přes 42 milionů korun. V meziročním srovnání to představuje pokles o 2 miliony. Čistý zisk 1,1 milionu se předloni snížil na 800 tisíc korun.

  • R2B2: digitální reklamní síť Kamila Foltina a Martina Čelikovského v roce 2017 utržila 59 milionů korun, v meziročním srovnání o 23 milionů více. Čistý zisk klesl z 2,8 milionu na 900 tisíc. Firma nedávno zfúzovala se sesterskou společností Webgarden.

  • Bedna Films: filmová a reklamní produkce Jakuba Červenky a Petra Kratochvíla v roce 2017 utržila 12,6 milionu korun, v meziročním srovnání o 7,4 milionu více. Ztráta z roku 2016 ve výši 1,7 milionu se překlopila do kladné nuly.

Hit dne

Spider-Man: Daleko od domova trailer.

  • Na turné

    Mandrage
    24. 1.30. 3.
  • Castingy

    Televize Barrandov shání zájemce o účast na natáčení pořadu Soudce Alexandr. Věk 20 až 70 let. Termín 22. a 23. září.

Recenze

Muse: Simulation Theory

Konečně. Po třech vyloženě slabých a místy až naivních deskách vydalo anglické rockové trio Muse nahrávku, která připomíná někdejší sílu a muzikantskou výjimečnost Matta Bellamyho a spol. a která navazuje na poslední vydařené album Black Holes & Revelations (2006).

Kapela z producenta Richa Costeyho (dalšími koproducenty jsou Mike Elizondo, Shellback nebo Timbaland) po dlouhé době vymáčkla to, co s nimi dokázal na předchozích nahrávkách Absolution (2003) a Black Holes... Tohle jsou Muse, které známe a které máme rádi: silné a energické rockové kompozice doplněné syntezátorovými linkami, výrazné a netuctové melodické motivy, aranžérské hračičkaření a plná náruč promakaných hitů, které časem neokorají.

To by to ovšem nebyli Muse, aby nepřidali něco navíc. Design a hudební složka se inspirovaly v retro science fiction a pop kultuře 80. let., nahrávka povedeně kombinuje bombastický stadiónový rock s líbivým elektronickým popem do nezaměnitelného a relativně originálního rukopisu Muse. To vše na inteligentní úrovni a s minimálními náběhy do nasládlé šmíry. Ve výsledku je Simulation Theory (hard core fandové si jistě pořídí deluxe edici s vydařenými remixy) povedenou a barevnou deskou, která do zlatého fondu kapely pošle řadu hitových skladeb jako Algorithm, The Void nebo Blockades. Návštěvníci pražského koncertu v roce 2019 se mají na co těšit.