Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Filmová skupina Stillking dosáhla obratu téměř 2 miliard korun

09:12, 23. 10. 2017

Filmová skupina produkčního/producenta Matthewa Stillmana, zahrnující společnosti Stillking Films a Stillking Features, loni navýšila výkon o více než 100 milionů korun.

Celkový obrat skupiny v roce 2016 dosáhl úrovně 1,886 miliardy korun, v meziročním srovnání o 150 milionů více. Hlavní díl výnosů připadl na společnost Stillking Films - 1,457 miliardy korun. To je o 261 milionů méně než v roce 2015. Výnosy z filmové produkce u Stillking Films loni dosáhly 1,175 miliardy korun, o rok dříve to bylo 1,349 miliardy. Souhrnný čistý zisk obou firem za rok 2016 téměř 8 milionů korun, o rok dříve to bylo přes 2 miliony.

Největšími projekty, pro které Stillking Group v roce 2016 zajišťovala výrobu, byl další díl upírské ságy Underworld: Krvavé války (foto; spolu s Lakeshore International), pokračování seriálu Legends, pilotní díl k sérii Sparks a Interlude in Prague. Kupříkladu producenti Underworl zde investovali uznatelné náklady ve výši 0,86 miliardy korun. Celkem Stillking Films na filmových pobídkách za uvedené období získala ze státního rozpočtu přes 111 milionů korun.

Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on Twitter0Share on LinkedIn0

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Media Club: primácké mediazastupitelství poprvé zprovoznilo kanál pro programmatický nákup televizní reklamy. Prvním klientem, který nakoupil TV inzerci prostřednictvím programmatické platformy, byla agentura Red Media. Ta je nakoupila pro klienty Bonami a Zoot.

  • TV Nova: nový premiérový díl seriálu Dáma a král v neděli 11. února vidělo 1,293 milionu diváků ve skupině 4+.

  • Česká spořitelna: rozšířila portfolio agentur, se kterými spolupracuje, o content agenturu. Ve dvoukolovém výběrovém řízení ze sedmi přihlášených zvítězila agentura C3 Creative Code and Content, pražská pobočka stejnojmenné německé agentury. Kreativní agenturou banky i nadále zůstává agentura Young & Rubicam.

Hit dne

Novinka od A Perfect Circle: Talk Talk

  • Na turné

    Mandrage
    02. 2.03. 3.
  • Castingy

    Česká televize, útvar Výroby TS Brno, vypsala výběrové řízení na pozici výkonný producent. Předpokládaný datum nástupu září 2017. Podrobnosti na webu Kavčích hor.

Recenze

Prezident Blaník

Narychlo spíchnutá záležitost, která trpí bohužel mělkým scénářem a přívalem samoúčelných sprosťáren. Tvůrci povedené online série Kancelář Blaník Marek Najbrt, Robert Geisler, Benjamin Tuček atd. neodolali výjimečné příležitosti prezidentských voleb a pokusili se celkem svižné internetové dílko se stopáží cca 7 až 10 minut na díl přetavit v celovečerní film.

Celé chvályhodné snaze škodí evidentní uspěchanost projektu, neschopnost přijít s alespoň trochu sofistikovanějším příběhem naroubovaným na skutečné volby, které proběhly jen před pár dny, plus jasné přihlášení se autorů k protizemanovskému táboru. Zatímco jedním z hlavních faktorů úspěchu a příjemné vtipnosti "původního" Tondy Blaníka je palba napříč celou českou politicko - lobbisticko - byznysovou scénou ve stylu padni komu padni, hlavním cílem celovečeráku je i přes oficiální vyjádření tvůrců Miloš Zeman a spol. To  jakoby přiškrtilo až doposud spolehlivý a nápaditý "vtipovod" Najbrta a spol. a zploštilo postavu samotného Blaníka - z původně mazaného lobbisty je nyní tupý a sprostý buran.

A těch několik dobrých fórů, které ale příznivce původního seriálu příliš nepřekvapí, je navíc spolehlivě upozaděno nesmyslnou vulgaritou, která o několik set procent překračuje ještě snesitelnou mez, nastavenou v původní Kanceláři Blaník. Ostatně, i do sloganu filmu se bůhvíproč prodralo slovo "čů..k". Je s otazníkem, proč takový přisprostlý a prvoplánovitý snímek finančně podpořila Česká televize, která se tak ráda ohání "náročnější" dramaturgií. Snaha za každou cenu napravit pochybení s odmítnutím původní online série zacílila vedle. Celkově promarněná příležitost.