Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Televize Prima zdraží reklamu v průměru o 10 procent

aktualizováno
16:41, 25. 10. 2017

Druhá komerční televize Prima pokračuje v navyšování ceny svého reklamního prostoru. V roce 2018 cena reklamy na primáckých kanálech a zastupovaných stanicích vzroste v průměru o 10 procent.

Je to cca stejný nárůst jako v letošním roce. Prima tak reaguje na dlouhodobý převis poptávky inzerentů nad objemem disponibilního reklamního prostoru. Cílovou skupinou primáckého mediazastupitelství Media Club stále zůstává 15 až 69 let. Primě time je časové rozpětí od 17.30 do 23.30, high season duben, květen, říjen a listopad.

Media Club (na fotce zleva ředitel Ladislav Dianiška, marketingový ředitel Aleš Pýcha a šéfka kreativního prodeje Zuzana Kořenková) nově bude obchodovat televize dalšího zastupitelství atmedia (AXN, Relax, Film+, Tuty TV, CS film, National Geographic atd.) plus tištěné tituly Playboy a Prima Zoom. Deal FTV Prima a atmedia spočívá v garantovaném odběru určitého počtu GRP (gross rating point - zásah 1 procenta v dané cílové skupině, často v 15+, pozn. aut.).

V obchodním bundlu Exclusive 2018 bude mít Prima 50 procent, Prima Cool 14 procent, Prima love 8 procent, Prima Zoom 7 procent, Prima Max 8 procent, ostatní stanice 10 procent (z toho atmedia 3 procenta) a Barrandov Group 3 procenta. V TV bundlu Total 2018 je následující rozdělení: Prima 41 procent, Prima Cool 12 procent, Prima love 6,5 procenta, Prima Zoom 5 procent, Prima Max 7 procent, ostatní stanice 8,5 procenta a Barrandov Group 20 procent.

Základní cena CPP je 29 500 korun (útrata do 1 999 999 korun), dále se snižuje podle objemu útraty. K navýšení došlo u sezónních indexů  v červnu, září a prosinci. Větší důraz bude obchodní zastupitelství klást na některé příplatky, jako například když si zákazník vyžádá konkrétní pozici v reklamním bloku či pokud se aliančně propojí s dalším klientem ve spotu nebo bude požadovat rozložení svých budgetů a GRP jinak, než je standardní rozložení dle obchodní politiky Media Clubu.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Seznam.cz: z pozice jednatele společnosti Seznam.cz TV byl odvolán manažer Jakub Unger. Na jeho místo nastoupil šéf seznamácké televize Ivan Mikula.

  • APEK: podle výzkumu Asociace pro elektronickou komerci se rychle zvyšuje podíl mobilů při nakupování v e-shopech. Ještě v roce 2015 mělo zkušenost s objednávkou zboží přes mobilní zařízení jen 28 procent uživatelů, loni to bylo 55 procent.

  • Marek Ztracený: vydává nové, v pořadí šesté album Planeta jménem stres. Producentem byl Dalibor Cidlinský jr. Ztracený novinku poprvé představí na koncertech v Praze 22. a 23. února.

  • FTV Prima: spuštění zpravodajské televize CNN Prima News se blíží. Televizní skupina detaily prozradí na tiskové konferenci 11. března. Start stanice se dá čekat někdy na přelomu března/dubna.

  • Česká televize: získala vysílací práva na další čtyři sezony biatlonových závodů. V součtu se stávajícími, platnými do roku 2022, tak nyní vlastní práva do roku 2026, s opcí až do roku 2030. S biatlonem se na obrazovkách ČT setkávají diváci již dvanáct let, ročně se v průměru jedná o 120 hodin premiérového živého vysílání.

  • FTV Prima: další vítězství primáckého seriálu Slunečná nad Ordinací v růžové zahradě v úterý 18. února. Slunečná 1,164 milionu diváků v cílové skupině 15+, Ordinace 899 tisíc ve stejné kategorii.

  • Basinfirefest: další nákupy pro metalový festival ve Spáleném Poříčí - Suicide Silence, Steve‘n‘Seagulls, Moonspell, Rotting Christ a Dog Eat Dog.

  • Carl Cox: legendární DJ vystoupí v srpnu 2020 Praze na Křižíkově fontáně.

  • Mladá fronta: krajský soud v Českých Budějovicích zjistil úpadek vydavatelství (týdeník Euro, magazíny Auto 7, Motocykl, auto moto a sport atd.), které vlastní podnikatel v exilu František Savov. Insolvenčním správcem byla ustanovena Petra Hýsková. Přezkum přihlášených pohledávek se uskuteční 15. května. Mladá fronta na sebe podala insolvenční návrh, aby se ochránila před nároky údajných věřitelů.

Recenze

Modelář

Film, který nezáměrně dobře ilustruje celou bídu české kinematografie. Řemeslně výborně zvládnutý (zde tedy s výjimkou scénáře) a s podmanivými hereckými výkony. Myšlenkově však nejen chudičký, ale především naivní, částečně autistický a bolestně lokální. Je to přesně ten typ snímku, který bohužel za hranicemi této země nebude nikoho zajímat.

Již ústřední myšlenka novinky Petra Zelenky, že operátoři dronů zažívají nějaké ojedinělé příběhy, které je dobré filmově zachytit, je dost do diskuse. Možná ano, v tom případě pojďme zpracovat i napínavá dobrodružství jeřábníků nebo řidičů skladištních ještěrek. Dílo zkázy je zde však dokonáno, pokud Zelenka zkombinuje takto vykolíkované hřiště se snahou o "nápravu světa". Jeden z hlavních hrdinů se snaží tepat nejen zlořády tuzemské politiky (s přimhouřením oka se to dá, byť ta naivita je neskutečná), ale především vypořádat se s údajnými zločiny administrativy George Bushe juniora.

Pomiňme otázku, zda dnes velká část diváků vůbec ví, kdo to byl/je Bush jr. nebo třeba Dick Cheney (samozřejmě, že neví). Tahle rovina se však Zelenkovi totálně vymkla z ruky - některé pasáže působí, jakoby vůbec nepromyslel kontext a otázky, nutně vyplývající z takto nastaveného děje. Například, proč by jakýsi americký "elitní právník", pátrající po Bushových zločinech, spolupracoval s jemu neznámým autistickým nýmandem kdesi ze střední Evropy a posílal mu přísně tajné dokumenty, proč se hlavní hrdina nezaměřil i na Clintonovu administrativu (bombardování civilních měst v Jugoslávii, balkánské války, Chinagate) atd. A pak ta závěrečná scéna s "potrestáním" filmového Cheneyho - to je snad etalon kostrbaté naivity v českém filmu. Co zbylo: skvělí Kryštof Hádek a Jiří Mádl (především) v hlavních rolích, pár vtipných scén a hlášek. Málo, příliš málo.