Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Televize Prima zdraží reklamu v průměru o 10 procent

aktualizováno
16:41, 25. 10. 2017

Druhá komerční televize Prima pokračuje v navyšování ceny svého reklamního prostoru. V roce 2018 cena reklamy na primáckých kanálech a zastupovaných stanicích vzroste v průměru o 10 procent.

Je to cca stejný nárůst jako v letošním roce. Prima tak reaguje na dlouhodobý převis poptávky inzerentů nad objemem disponibilního reklamního prostoru. Cílovou skupinou primáckého mediazastupitelství Media Club stále zůstává 15 až 69 let. Primě time je časové rozpětí od 17.30 do 23.30, high season duben, květen, říjen a listopad.

Media Club (na fotce zleva ředitel Ladislav Dianiška, marketingový ředitel Aleš Pýcha a šéfka kreativního prodeje Zuzana Kořenková) nově bude obchodovat televize dalšího zastupitelství atmedia (AXN, Relax, Film+, Tuty TV, CS film, National Geographic atd.) plus tištěné tituly Playboy a Prima Zoom. Deal FTV Prima a atmedia spočívá v garantovaném odběru určitého počtu GRP (gross rating point - zásah 1 procenta v dané cílové skupině, často v 15+, pozn. aut.).

V obchodním bundlu Exclusive 2018 bude mít Prima 50 procent, Prima Cool 14 procent, Prima love 8 procent, Prima Zoom 7 procent, Prima Max 8 procent, ostatní stanice 10 procent (z toho atmedia 3 procenta) a Barrandov Group 3 procenta. V TV bundlu Total 2018 je následující rozdělení: Prima 41 procent, Prima Cool 12 procent, Prima love 6,5 procenta, Prima Zoom 5 procent, Prima Max 7 procent, ostatní stanice 8,5 procenta a Barrandov Group 20 procent.

Základní cena CPP je 29 500 korun (útrata do 1 999 999 korun), dále se snižuje podle objemu útraty. K navýšení došlo u sezónních indexů  v červnu, září a prosinci. Větší důraz bude obchodní zastupitelství klást na některé příplatky, jako například když si zákazník vyžádá konkrétní pozici v reklamním bloku či pokud se aliančně propojí s dalším klientem ve spotu nebo bude požadovat rozložení svých budgetů a GRP jinak, než je standardní rozložení dle obchodní politiky Media Clubu.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Ogilvy One: marketingová agentura ze skupiny WPP (čtvrtinu drží Vladimír Šolc) v roce 2018 utržila přes 135 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 26 milionů méně. Čistý zisk se zvýšil z 8,7 milionu na 9,2 milionu korun.

  • Live Nation: koncertní agentura přiveze do Prahy zmalovance Kiss. Koncert se uskuteční v červenci 2020 v O2 Aréně.

  • Active Radio: odpolední show na rádiu Evropa 2 nově moderuje dvojice Zorka Hejdová a Tomáš Zástěra.

  • Mall Group: platební služba Mall Pay během prvního roku na trhu oslovila více než 70 tisíc zákazníků. Dokončila vstup strategického partnera ČSOB a chystá vlastní platební kartu. V příštím roce cílí na hranici až 100 tisíc aktivních zákazníků a stovku partnerů.

  • Booking.com: předseda Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže Petr Rafaj zamítl pravomocným rozhodnutím rozklad společnosti Booking.com a potvrdil tak pokutu ve výši 8,336 milionu korun, která firmě byla uložena za zakázané vertikální dohody.

  • Live Nation: velká koncertní agentura v květnu 2020 přiveze do Prahy (Tipsport Aréna) koncert americké nu-metalové kapely Korn.

  • Na turné

    Visací zámek
    01. 11.07. 12.
  • Hit dne


    Trailer k seriálu The Witcher.

Recenze

Terminátor: Temný osud

Nový Terminátor: Temný osud, který dějově navazuje na kultovního Terminátora 2: Den zúčtování (1991), nemusel být vůbec špatný film. Už jen účast původní Sarah Connorové v podání herečky Lindy Hamilton, Arnolda Schwarzeneggera a Jamese Camerona na postu producenta z něj dělají pozoruhodnou a slibnou záležitost. Tim Miller (kultovní Deadpool) na režisérské židli je pak zárukou kvalitní filmařiny a skvělé akční podívané.

Jenomže to celé přebíjí závany prapodivných a bohužel módních -ismů (genderismus, feminismus atd.), které z aktuálního Terminátora dělají především ideologickou záležitost. V novém feministickém Terminátorovi již ženy nerodí spasitele lidstva Johna Connora (mimochodem s touto postavou se zde tvůrci vypořádali hodně nesmyslně), ale rovnou se stávají alfa ranařkami, které vedou odboj proti strojům. Lidská bojovnice vyslaná z budoucnosti Grace (Mackenzie Davis) je podivným bezpohlavním stvořením, jako vypadlým z těch nejvlhčích snů transgender fanatiků. To potlačuje původního ducha i celou logiku vyprávění dosavadní série (návaznosti, pokud John Connor neexistuje, tak první dva díly nedávají smysl atd.).

Ale samozřejmě, zkušené tvůrčí duo Miller - Cameron si pohlídalo, aby zejména akční scény byly na špičkové úrovni. Choreografie bojových scén, filmové triky (výrobní rozpočet 185 milionů dolarů) a správně zlounský smrtící Terminátor Rev-9 (Gabriel Luna) částečně vyrovnávají ideologické blouznění. Sečteno: Terminátor: Temný osud je bohužel schizofrenní dílko. Oživuje ducha prvních dvou Terminátorů, aby jej následně rozšlapalo na kusy. Fanoušek původní série má těžkou, skoro neřešitelnou volbu.