Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Majitel filmových ateliérů Krejčí oficiálně zahájil stavbu nových hal za více než 100 milionů

15:15, 26. 10. 2017

Slavnostní poklepání na základní kámen zahájilo dnes oficiálně výstavbu dvou nových filmových ateliérů v areálu Prague Studios (PS) v Praze - Letňanech. O rozsáhlé investici jsme informovali před několika týdny jako první na zpravodajském trhu.

Stavba, která v reálu běží již několik měsíců, by měla být dokončena na jaře 2018. Firma, kterou vlastní filmový podnikatel Tomáš Krejčí (na první fotce druhý zleva), tak bude mít kromě stávajících tří ateliérů k dispozici další dva plus prostory pro zázemí (viz obrázky dole). Podle informací Borovan.cz letňanské ateliéry pro nové haly registrují první předběžné objednávky na natáčení, kupříkladu od producenta Star Wars Ricka McCalluma.

Nová investice (včetně nákupu pozemků), kterou z velké části financovala UniCredit Bank, se pohybuje na úrovni 140 milionů korun. Její součástí bude rovněž modernizace současných ateliérů. PS po dokončení nových hal bude mít na ploše 30 tisíc m² k dispozici: Ateliér 1 (3 000 m²), Ateliér 2 (2 500 m²), Ateliér 5 (1 000 m²), přilehlé kanceláře, maskérny, kostymérny, catering a dílny plus nově Ateliér 3 (1 250 m²) a Ateliér 4 (1 250 m²), oba propojitelné do jednoho prostoru.

Díky filmovým pobídkám v Česku běží naplno kola filmové a televizní produkce, do ateliérů (kromě PS rovněž Barrandov Studio) a exteriérů směřuje řada zahraničních zakázek. Jen v Prague Studios se v uplynulých letech natáčely například filmové hity Children of Dune (2002), Van Helsing (2003), Wanted (2007), The Adventurers (2016) a řada dalších titulů. Každoročně tady vznikají desítky výpravných reklam.





Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on Twitter0Share on LinkedIn41

Odběr newsletteru:

reklama
reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Publicis One: do contentové agentury Newcast nastoupil od listopadu Šimon Wohlrab na pozici digital consultant. Bude odpovědný za správu sociálních sítí, webů a contentu vybraných klientů.

  • O2 Czech Republic: operátor investuje stovky milionů do proměny svých prodejen (design plus způsob obsluhy zákazníků) po celém Česku. Do konce roku firma otevře prvních deset obchodů v nové podobě, během dvou let se změní všech stávajících 150 prodejen. Obchody O2 navštíví cca půl milionu zákazníků měsíčně.

  • Live Nation: koncertní agentura v dubnu 2018 uskuteční v Brně koncert písničkáře Boba Dylana.

Hit dne

Konečně trailer k Jurasic World: Fallen Kingdom. V kinech v červnu 2018.

  • Na turné

    Priessnitz
    04. 12.17. 12.
  • Castingy

    Česká televize, útvar Výroby TS Brno, vypsala výběrové řízení na pozici výkonný producent. Předpokládaný datum nástupu září 2017. Podrobnosti na webu Kavčích hor.

Recenze

Derek Thompson: Hitmakeři

Nevšední publikace s velmi ambiciózním záměrem. Americký autor Derek Thompson se v knize pokouší poodhalit, proč se z některých produktů zábavního/kulturního průmyslu (knihy, film, TV show, písně, PC hry atd.) stanou globální hity a proč obdobné konkurenční pokusy naopak skončí v zapomnění. Na pomoc si bere psychologii, ekonomii, sociologické výzkumy spotřebitelů, analýzy sociálních sítí a dalších distribučních kanálů, dokonce anatomii.

Byť poučení i nepoučení čtenáři tuší, že hledání zákonitostí a principů, vedoucích k byznysovému úspěchu v zábavním průmyslu, je vzhledem k chaotické povaze industrie tak trochu alchymií a hledáním svatého grálu, přesto lze knihu s podtitulem Tajemství popularity v éře rozptylování s klidným svědomím doporučit. A to jak běžnému čtenáři, tak i řadě fachmanů z oboru.

Jednak se Thompsonovi podařilo mluvit s řadou zajímavých hráčů, popisuje několik nepříliš známých aspektů showbyznysu (například testovací firmy HitPredictor, SoundOut, posuzující chytlavost skladeb), jednak se jedná o mimořádně bystrého a všímavého autora s nadprůměrnými analytickými schopnostmi a jednak kniha zkoumá řadu příkladů z doby nedávné (kupříkladu Padesát odstínů šedi, Savan Kotecha, Hvězdné války, Šílenci z Manhattanu nebo Hra o trůny - foto). S výjimkou povinné politicky korektní vsuvky kvalitní a inteligentní četba pro každého, kdo chce trochu nakouknout do zákulisí globálního zábavního průmyslu.