Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Majitel filmových ateliérů Krejčí oficiálně zahájil stavbu nových hal za více než 100 milionů

15:15, 26. 10. 2017

Slavnostní poklepání na základní kámen zahájilo dnes oficiálně výstavbu dvou nových filmových ateliérů v areálu Prague Studios (PS) v Praze - Letňanech. O rozsáhlé investici jsme informovali před několika týdny jako první na zpravodajském trhu.

Stavba, která v reálu běží již několik měsíců, by měla být dokončena na jaře 2018. Firma, kterou vlastní filmový podnikatel Tomáš Krejčí (na první fotce druhý zleva), tak bude mít kromě stávajících tří ateliérů k dispozici další dva plus prostory pro zázemí (viz obrázky dole). Podle informací Borovan.cz letňanské ateliéry pro nové haly registrují první předběžné objednávky na natáčení, kupříkladu od producenta Star Wars Ricka McCalluma.

Nová investice (včetně nákupu pozemků), kterou z velké části financovala UniCredit Bank, se pohybuje na úrovni 140 milionů korun. Její součástí bude rovněž modernizace současných ateliérů. PS po dokončení nových hal bude mít na ploše 30 tisíc m² k dispozici: Ateliér 1 (3 000 m²), Ateliér 2 (2 500 m²), Ateliér 5 (1 000 m²), přilehlé kanceláře, maskérny, kostymérny, catering a dílny plus nově Ateliér 3 (1 250 m²) a Ateliér 4 (1 250 m²), oba propojitelné do jednoho prostoru.

Díky filmovým pobídkám v Česku běží naplno kola filmové a televizní produkce, do ateliérů (kromě PS rovněž Barrandov Studio) a exteriérů směřuje řada zahraničních zakázek. Jen v Prague Studios se v uplynulých letech natáčely například filmové hity Children of Dune (2002), Van Helsing (2003), Wanted (2007), The Adventurers (2016) a řada dalších titulů. Každoročně tady vznikají desítky výpravných reklam.





Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on Twitter0Share on LinkedIn0

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Media Club: primácké mediazastupitelství poprvé zprovoznilo kanál pro programmatický nákup televizní reklamy. Prvním klientem, který nakoupil TV inzerci prostřednictvím programmatické platformy, byla agentura Red Media. Ta je nakoupila pro klienty Bonami a Zoot.

  • TV Nova: nový premiérový díl seriálu Dáma a král v neděli 11. února vidělo 1,293 milionu diváků ve skupině 4+.

  • Česká spořitelna: rozšířila portfolio agentur, se kterými spolupracuje, o content agenturu. Ve dvoukolovém výběrovém řízení ze sedmi přihlášených zvítězila agentura C3 Creative Code and Content, pražská pobočka stejnojmenné německé agentury. Kreativní agenturou banky i nadále zůstává agentura Young & Rubicam.

Hit dne

Novinka od A Perfect Circle: Talk Talk

  • Na turné

    Mandrage
    02. 2.03. 3.
  • Castingy

    Česká televize, útvar Výroby TS Brno, vypsala výběrové řízení na pozici výkonný producent. Předpokládaný datum nástupu září 2017. Podrobnosti na webu Kavčích hor.

Recenze

Prezident Blaník

Narychlo spíchnutá záležitost, která trpí bohužel mělkým scénářem a přívalem samoúčelných sprosťáren. Tvůrci povedené online série Kancelář Blaník Marek Najbrt, Robert Geisler, Benjamin Tuček atd. neodolali výjimečné příležitosti prezidentských voleb a pokusili se celkem svižné internetové dílko se stopáží cca 7 až 10 minut na díl přetavit v celovečerní film.

Celé chvályhodné snaze škodí evidentní uspěchanost projektu, neschopnost přijít s alespoň trochu sofistikovanějším příběhem naroubovaným na skutečné volby, které proběhly jen před pár dny, plus jasné přihlášení se autorů k protizemanovskému táboru. Zatímco jedním z hlavních faktorů úspěchu a příjemné vtipnosti "původního" Tondy Blaníka je palba napříč celou českou politicko - lobbisticko - byznysovou scénou ve stylu padni komu padni, hlavním cílem celovečeráku je i přes oficiální vyjádření tvůrců Miloš Zeman a spol. To  jakoby přiškrtilo až doposud spolehlivý a nápaditý "vtipovod" Najbrta a spol. a zploštilo postavu samotného Blaníka - z původně mazaného lobbisty je nyní tupý a sprostý buran.

A těch několik dobrých fórů, které ale příznivce původního seriálu příliš nepřekvapí, je navíc spolehlivě upozaděno nesmyslnou vulgaritou, která o několik set procent překračuje ještě snesitelnou mez, nastavenou v původní Kanceláři Blaník. Ostatně, i do sloganu filmu se bůhvíproč prodralo slovo "čů..k". Je s otazníkem, proč takový přisprostlý a prvoplánovitý snímek finančně podpořila Česká televize, která se tak ráda ohání "náročnější" dramaturgií. Snaha za každou cenu napravit pochybení s odmítnutím původní online série zacílila vedle. Celkově promarněná příležitost.