Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Producent Skaunic vyvíjí TV seriál o závodnici Elišce Junkové, jeden díl má stát desítky milionů

22:06, 29. 10. 2017

Na českém producentském trhu začíná vznikat nový televizní seriál, který se inspiruje osudy jedné z nejslavnějších automobilových závodnic Elišky Junkové (1900 - 1994).

Dílo vzniká v týmu producenta/produkčního Zdeňka Skaunice (foto) a pod hlavičkou společnosti Filmové ateliéry (Skaunic zde vlastní 51 procent). Scénář píše spisovatel Pavel Kosatík (České století, Defenestrace) za dramaturgické spolupráce Zuzany Vojtíškové a Pavla Taussiga. Seriál by měl vzniknout v koprodukční spolupráci Německa, Itálie a Francie, zemí, ve kterých se vedle tehdejšího Československa Junková nejvíce proslavila. Počítá se i s natáčením na tamních lokacích a obsazením zahraničních herců.

Série by měla mít 4 epizody po 90 minutách, vyprávět bude o životě a kariéře Junkové v letech 1920 až 1938. Skaunic nyní začíná oslovovat televize na tuzemském trhu, jednou z nich bude velmi pravděpodobně Česká televize. Současně se začínají vyrábět repliky dobových automobilů. "Realizace je podmíněna uzavřením mezinárodní koprodukce a v tomto případe dokonce více zemí. Zdá se, že náš předpoklad o mezinárodnosti teto látky pro filmové zpracování se potvrdil a dohody jsou reálné. S nadstandardem výroby samozřejmě souvisí velké finanční prostředky. Řadově jsou to desítky milionů korun na jeden díl. Některé naše vstupy, které již nyní máme k dispozici, jsou však velmi problematicky vyčíslitelné a realizace bez nich nemyslitelná. Mám na mysli například repliky závodní Bugatti 35, jejíž výroba trvá velmi dlouho a stoji několik milionů," uvedl Skaunic.

Vedle seriálu v rámci oslav výročí by na podzim 2020 měl vstoupit do kin i dlouhometrážní dokumentární film, na který naváže mezinárodní putovní výstava přibližující osobnost Elišky Junkové i velké automobilové závody její doby.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Obscure Promotion: agentura do Brna přiveze koncert švédských metalistů In Flames. Akce se uskuteční v červenci v klubu Sono.

  • Vltava Labe Media: vydavatelství vlastněné Pentou pohltí dceřiné firmy - Annonce (vydavatelství inzertních titulů), Websitemaster (eStranky.cz) a Grand Real City (vydavatelství, zaměřené na realitní trh, Realcity.cz).

  • Fragile Media: agentura pro digitální marketing Daniela Kafky v roce 2017 utržila téměř 101 milionů korun, v meziročním srovnání o 6 milionů více. Čistý zisk dosáhl 4,1 milionu korun, stejně jako o rok dříve.

Hit dne

Amorphis: Amongst Stars

  • Na turné

    Mandrage
    05. 10.24. 11.
  • Castingy

    Česká televize, útvar Výroby TS Brno, vypsala výběrové řízení na pozici výkonný producent. Předpokládaný datum nástupu září 2017. Podrobnosti na webu Kavčích hor.

Recenze

Deadpool 2

Větší, drzejší, bláznivější, potřeštěnější, vyšší frekvence hlášek - to ano. Ale vtipnější? To je otazník. Zatímco u jedničky Deadpool (2016) byl poměr akce, vtipů pro mainstreamové publikum a vtipů/hlášek pro zasvěcené/erudované dokonale vyvážený, u dvojky se vybalancování výrazně vychýlilo ve prospěch autistického pobavení samotných tvůrců bez ohledu na publikum.

Navíc chybí uměřenost - pokud řeknete určitý vtip jednou za dvě minuty, ještě to funguje. Pokud dost podobných gagů nasázíte vedle sebe za stejný čas třeba dvacet, tak to působí značně kontraproduktivně. A pokud k tomu přidáte dost vachrlatý a řídký hlavní příběh (jeden teenager neví co se sebou a hledá své místo ve světě), leckterý divák se nezbaví neodbytného pocitu, že autoři Deadpool 2 se tak trochu stali obětmi vlastního úspěchu.

Škoda přeškoda odchodu talentovaného režiséra "jedničky" Tima Millera, který původně pracoval i na Deadpool 2. Evidentně měl větší cit pro proporce a jedinečnou (dez)interpretaci superhrdinských pravidel než režisér "dvojky" David Leitsch.

Aby nebylo mýlky, Deadpool 2 je povedená, vtipná, zábavná a místy hodně originální záležitost. Jenom prostě první Deadpool nasadil laťku hodně vysoko a Leitschovu týmu se jí nepodařilo přeskočit. Navíc se celá adaptace stala předvídatelnější a tím trochu nudnější. A to i přes celou řadu skvělých vtipů a scén.