Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

CineStar otevřel nové multikino v Českých Budějovicích

13:13, 4. 11. 2017

Druhý největší řetězec multikin v Česku, společnost CineStar, posiluje síť v krajských městech. V pátek 3. listopadu otevřel svůj třináctý multiplex v Obchodním centru IGY v Českých Budějovicích. O chystané akci jsme psali již na počátku roku 2016.

Nový CineStar IGY Centrum má 9 sálů o kapacitě 1312 míst. Celková kapacita CineStar se tak zvedne na 99 kinosálů a přes 16 tisíc míst. Pro srovnání, největší tuzemský řetězec Cinema City provozuje nyní po otevření megaplexu na pražském Chodově 14 multiplexů se 133 kinosály, ve kterých je téměř 25 tisíc sedadel. CineStar v jihočeské metropoli již jedno multikino provozuje, v OC Čtyři Dvory.

Majitelé CineStar, multimilionář Pavel Vodička a CineStar International, investovali v Českých Budějovicích do moderních technologií. "Diváci si budou moci užít filmy se v současnosti nejdokonalejším prostorovým zvukem Dolby Atmos, s dokonale ostrým obrazem ve 4K rozlišení a duálním 3D systémem," uvedl Jan Bradáč, výkonný ředitel CineStar. Na rozdíl od jiných multikin CineStar v Česku byl v nové pobočce aplikován nový design; sedačky v několika pastelových barvách, velkoplošné projekce ve foyer atd.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Economia: mediální dům posiluje redakce. Do Aktuálně.cz nastoupil Josef Greš (vedení rubriky Názory), tým Hospodářských novin rozšíří Luboš Kreč.

  • Scholz & Friends: reklamní agentura v roce 2018 utržila přes 51 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 7 milionů více. Čistý zisk klesl z 1,2 milionu na 600 tisíc korun.

  • Slevomat.cz: ve funkci jednatele zážitkového portálu skončil Adam Bartnicki. Na jeho místo nastoupil Kamil Hanzlík, finanční ředitel Slevomatu.

  • Puma Czech Republic: česká pobočka německého výrobce sportovního oblečení a obuvi v roce 2018 utržila 620 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 53 milionů více. Čistý zisk stoupl z 26 milionů na 62 milionů korun.

  • Boomerang Communication: reklamní a marketingová agentura v roce 2018 utržila 107 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 10 milionů méně. Čistý zisk meziročně klesl z 19 milionů na 10 milionů korun. Firma dělala/dělá pro ČEZ, Ahold, Radegast, ČMSS nebo Českou spořitelnu.

  • Proboston Creative: kreativní agentura (Knowledge Investors 50 procent, Jan Červinka 22 procent atd.) v roce 2018 utržila 31 milionů, o rok dříve to bylo 36 milionů korun. Čistý zisk klesl ze 7 milionů na 2 miliony.

  • Na turné

    Lenka Filipová
    07. 10.13. 11.
  • Hit dne


    Heilung - Hamrer Hippyer.

Recenze

X-Men: Dark Phoenix

Pozice X-Men: První třída a Logan: Wolverine jako doposud nejpovedenějších filmů x-mení série se solidně otřásá. Režisér, producent a scenárista Simon Kinberg (mimochodem napsal scénář i k X-Men: Apokalypsa, Budoucí minulost a Poslední vzdor) přichází s Dark Phoenixem, dech beroucí jízdou, kterou si divák užije od začátku do konce.

Základem Dark Phoenixu je především skvěle a inteligentně napsaný scénář, se silným, přehledným příběhem a obsahující vyváženou kombinaci povedených akčních scén, dějových zvratů a uvěřitelného vývoje postav (plus jako bonus minimum politicky korektních momentů - to je osvěžující faktor). Tentokráte X-Meni zápasí s jednou z vlastních řad, s Jean Grey, ze které neznámá kosmická sílí postupně vytváří jednoho z nejmocnějších mutantů vůbec. To každého z X-Menů vystaví těžké zkoušce.

Možná, že nejednoznačná a nepředvídatelná proměna či transformace hlavních postav je vůbec to nejlepší, co Dark Phoenix nabízí. Stejně jako například autoři ve Wolverinovi i zde Kinberg šťastně vsadil na polidštění výjimečných bytostí se superschopnostmi. Děj tak vychází nejen z jejich síly, ale i z jejich nedostatků, slabostí a omezení. Původně sci-fi/fantasy se tak posouvám až někam k sociálnímu dramatu. To spolu s vysoce vydařenou akcí řadí film vysoko nad X-Men: Apokalypsu a Budoucí minulost.