Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

CineStar otevřel nové multikino v Českých Budějovicích

13:13, 4. 11. 2017

Druhý největší řetězec multikin v Česku, společnost CineStar, posiluje síť v krajských městech. V pátek 3. listopadu otevřel svůj třináctý multiplex v Obchodním centru IGY v Českých Budějovicích. O chystané akci jsme psali již na počátku roku 2016.

Nový CineStar IGY Centrum má 9 sálů o kapacitě 1312 míst. Celková kapacita CineStar se tak zvedne na 99 kinosálů a přes 16 tisíc míst. Pro srovnání, největší tuzemský řetězec Cinema City provozuje nyní po otevření megaplexu na pražském Chodově 14 multiplexů se 133 kinosály, ve kterých je téměř 25 tisíc sedadel. CineStar v jihočeské metropoli již jedno multikino provozuje, v OC Čtyři Dvory.

Majitelé CineStar, multimilionář Pavel Vodička a CineStar International, investovali v Českých Budějovicích do moderních technologií. "Diváci si budou moci užít filmy se v současnosti nejdokonalejším prostorovým zvukem Dolby Atmos, s dokonale ostrým obrazem ve 4K rozlišení a duálním 3D systémem," uvedl Jan Bradáč, výkonný ředitel CineStar. Na rozdíl od jiných multikin CineStar v Česku byl v nové pobočce aplikován nový design; sedačky v několika pastelových barvách, velkoplošné projekce ve foyer atd.

Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on Twitter0Share on LinkedIn2

Odběr newsletteru:

reklama
reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Publicis One: do contentové agentury Newcast nastoupil od listopadu Šimon Wohlrab na pozici digital consultant. Bude odpovědný za správu sociálních sítí, webů a contentu vybraných klientů.

  • O2 Czech Republic: operátor investuje stovky milionů do proměny svých prodejen (design plus způsob obsluhy zákazníků) po celém Česku. Do konce roku firma otevře prvních deset obchodů v nové podobě, během dvou let se změní všech stávajících 150 prodejen. Obchody O2 navštíví cca půl milionu zákazníků měsíčně.

  • Live Nation: koncertní agentura v dubnu 2018 uskuteční v Brně koncert písničkáře Boba Dylana.

Hit dne

Konečně trailer k Jurasic World: Fallen Kingdom. V kinech v červnu 2018.

  • Na turné

    Priessnitz
    04. 12.17. 12.
  • Castingy

    Česká televize, útvar Výroby TS Brno, vypsala výběrové řízení na pozici výkonný producent. Předpokládaný datum nástupu září 2017. Podrobnosti na webu Kavčích hor.

Recenze

Derek Thompson: Hitmakeři

Nevšední publikace s velmi ambiciózním záměrem. Americký autor Derek Thompson se v knize pokouší poodhalit, proč se z některých produktů zábavního/kulturního průmyslu (knihy, film, TV show, písně, PC hry atd.) stanou globální hity a proč obdobné konkurenční pokusy naopak skončí v zapomnění. Na pomoc si bere psychologii, ekonomii, sociologické výzkumy spotřebitelů, analýzy sociálních sítí a dalších distribučních kanálů, dokonce anatomii.

Byť poučení i nepoučení čtenáři tuší, že hledání zákonitostí a principů, vedoucích k byznysovému úspěchu v zábavním průmyslu, je vzhledem k chaotické povaze industrie tak trochu alchymií a hledáním svatého grálu, přesto lze knihu s podtitulem Tajemství popularity v éře rozptylování s klidným svědomím doporučit. A to jak běžnému čtenáři, tak i řadě fachmanů z oboru.

Jednak se Thompsonovi podařilo mluvit s řadou zajímavých hráčů, popisuje několik nepříliš známých aspektů showbyznysu (například testovací firmy HitPredictor, SoundOut, posuzující chytlavost skladeb), jednak se jedná o mimořádně bystrého a všímavého autora s nadprůměrnými analytickými schopnostmi a jednak kniha zkoumá řadu příkladů z doby nedávné (kupříkladu Padesát odstínů šedi, Savan Kotecha, Hvězdné války, Šílenci z Manhattanu nebo Hra o trůny - foto). S výjimkou povinné politicky korektní vsuvky kvalitní a inteligentní četba pro každého, kdo chce trochu nakouknout do zákulisí globálního zábavního průmyslu.