Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

T-Mobile za tři kvartály 2017 navýšil tržby o více než půl miliardy korun

Nárůst počtu zákazníků je jedním z hlavních faktorů příjemného růstu tržeb a dalších ukazatelů mobilního operátora T-Mobile v letošním roce.

Firma v Česku za prvních devět měsíců 2017 utržila 19,99 miliardy korun, v meziročním srovnání o 618 milionů více. Z toho na tržby z mobilních služeb připadlo 14,051 miliardy (meziročně plus 2,4 procenta). Zisk před zdaněním, odpisy, amortizací a úroky (EBITDA) naopak klesl o 233 milionů na 8,11 miliardy korun.

Český T-Mobile měl na konci září 6,176 milionů zákazníků (3,8 milionu tvoří tarifní zákazníci), oproti stejnému období za rok 2016 o 174 tisíc více. Z toho nových mobilních zákazníků bylo 128 tisíc. IPTV televize T-Mobile TV měla ke konci 3Q 25 tisíc uživatelů, meziročně o 16 tisíc více.

"Svět telekomunikačních služeb se velmi rychle mění a budoucnost bude patřit konvergovaným službám, které nabídnou našim zákazníkům řadu výhod," uvedl ředitel T-Mobile Milan Vašina. "Pro nás v T-Mobile to znamená nutnost výrazných investic do infrastruktury fixních sítí, které jsme připraveni zahájit ve velmi blízké budoucnosti."

Srovnání s nejbližší konkurencí O2 za 1Q - 3Q 2017: konsolidované provozní výnosy od ledna do září letošního roku narostly meziročně mírně o 0,6 procenta na téměř 28 miliard korun. Mobilní výnosy za sledované období stouply o 3,5 procenta na 14,8 miliardy. Provozní výnosy v Česku dosáhly 22,8 miliardy, což představuje meziroční pokles o 0,4 procenta. Celkový počet mobilních zákazníků dosáhl k 30. září 2017 úrovně 4,917 milionu, stejně jako před rokem.

Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on Twitter0Share on LinkedIn0

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Media Club: primácké mediazastupitelství poprvé zprovoznilo kanál pro programmatický nákup televizní reklamy. Prvním klientem, který nakoupil TV inzerci prostřednictvím programmatické platformy, byla agentura Red Media. Ta je nakoupila pro klienty Bonami a Zoot.

  • TV Nova: nový premiérový díl seriálu Dáma a král v neděli 11. února vidělo 1,293 milionu diváků ve skupině 4+.

  • Česká spořitelna: rozšířila portfolio agentur, se kterými spolupracuje, o content agenturu. Ve dvoukolovém výběrovém řízení ze sedmi přihlášených zvítězila agentura C3 Creative Code and Content, pražská pobočka stejnojmenné německé agentury. Kreativní agenturou banky i nadále zůstává agentura Young & Rubicam.

Hit dne

Novinka od A Perfect Circle: Talk Talk

  • Na turné

    Mandrage
    02. 2.03. 3.
  • Castingy

    Česká televize, útvar Výroby TS Brno, vypsala výběrové řízení na pozici výkonný producent. Předpokládaný datum nástupu září 2017. Podrobnosti na webu Kavčích hor.

Recenze

Prezident Blaník

Narychlo spíchnutá záležitost, která trpí bohužel mělkým scénářem a přívalem samoúčelných sprosťáren. Tvůrci povedené online série Kancelář Blaník Marek Najbrt, Robert Geisler, Benjamin Tuček atd. neodolali výjimečné příležitosti prezidentských voleb a pokusili se celkem svižné internetové dílko se stopáží cca 7 až 10 minut na díl přetavit v celovečerní film.

Celé chvályhodné snaze škodí evidentní uspěchanost projektu, neschopnost přijít s alespoň trochu sofistikovanějším příběhem naroubovaným na skutečné volby, které proběhly jen před pár dny, plus jasné přihlášení se autorů k protizemanovskému táboru. Zatímco jedním z hlavních faktorů úspěchu a příjemné vtipnosti "původního" Tondy Blaníka je palba napříč celou českou politicko - lobbisticko - byznysovou scénou ve stylu padni komu padni, hlavním cílem celovečeráku je i přes oficiální vyjádření tvůrců Miloš Zeman a spol. To  jakoby přiškrtilo až doposud spolehlivý a nápaditý "vtipovod" Najbrta a spol. a zploštilo postavu samotného Blaníka - z původně mazaného lobbisty je nyní tupý a sprostý buran.

A těch několik dobrých fórů, které ale příznivce původního seriálu příliš nepřekvapí, je navíc spolehlivě upozaděno nesmyslnou vulgaritou, která o několik set procent překračuje ještě snesitelnou mez, nastavenou v původní Kanceláři Blaník. Ostatně, i do sloganu filmu se bůhvíproč prodralo slovo "čů..k". Je s otazníkem, proč takový přisprostlý a prvoplánovitý snímek finančně podpořila Česká televize, která se tak ráda ohání "náročnější" dramaturgií. Snaha za každou cenu napravit pochybení s odmítnutím původní online série zacílila vedle. Celkově promarněná příležitost.