Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Zavoralův e-shop Alza.cz míří k rekordním tržbám přes 20 miliard

13:21, 30. 11. 2017

Již nyní je jasné, že obří e-shop Alza.cz miliardáře Aleše Zavorala letos zažije ekonomicky rekordní rok. Celkové roční tržby 2017 míří někam k číslu 21 miliard korun.

Vyplývá to z dosavadního vývoje ekonomických výsledků firmy za rok 2017. Provozní firma Alza.cz (na fotce místopředseda představenstva Tomáš Havryluk) překročila ke konci listopadu obrat 20 miliard korun za posledních 365 dní (klouzavý rok, tedy prosinec 2016 až listopad 2017). Jenom obrat Alzy během marketingové akce Black Friday meziročně vzrostl o 43 procent. Denní obrat v rámci "černého pátku" poprvé v historii společnosti překročil 200 milionů korun.

Celkově si zákazníci během těchto dní koupili 1,1 milionu kusů zboží. Nejvíce se prodávaly mobilní telefony (přes 55 tisíc kusů) a televize (přes 12 tisíc kusů). Další vysoce prodávané zboží v rámci Black Friday byly notebooky, herní konzole, hry, domácí spotřebiče a bílá technika (například pračky). Alza má nyní na skladech připraveno 123 tisíc unikátních produktů, celkem přes 5 milionů kusů zboží. Pro děti je nachystáno přes čtvrt milionu kusů hraček.

Tržby Alza.cz v roce 2016 dosáhly 17,4 miliardy korun (bez DPH). To v meziročním srovnání představovalo nárůst o 22 procent. Hospodářský výsledek za rok 2016 firma nesdělila, v roce 2015 to byl čistý zisk přes 568 milionů korun.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Obscure Promotion: agentura do Brna přiveze koncert švédských metalistů In Flames. Akce se uskuteční v červenci v klubu Sono.

  • Vltava Labe Media: vydavatelství vlastněné Pentou pohltí dceřiné firmy - Annonce (vydavatelství inzertních titulů), Websitemaster (eStranky.cz) a Grand Real City (vydavatelství, zaměřené na realitní trh, Realcity.cz).

  • Fragile Media: agentura pro digitální marketing Daniela Kafky v roce 2017 utržila téměř 101 milionů korun, v meziročním srovnání o 6 milionů více. Čistý zisk dosáhl 4,1 milionu korun, stejně jako o rok dříve.

Hit dne

Amorphis: Amongst Stars

  • Na turné

    Mandrage
    05. 10.24. 11.
  • Castingy

    Česká televize, útvar Výroby TS Brno, vypsala výběrové řízení na pozici výkonný producent. Předpokládaný datum nástupu září 2017. Podrobnosti na webu Kavčích hor.

Recenze

Deadpool 2

Větší, drzejší, bláznivější, potřeštěnější, vyšší frekvence hlášek - to ano. Ale vtipnější? To je otazník. Zatímco u jedničky Deadpool (2016) byl poměr akce, vtipů pro mainstreamové publikum a vtipů/hlášek pro zasvěcené/erudované dokonale vyvážený, u dvojky se vybalancování výrazně vychýlilo ve prospěch autistického pobavení samotných tvůrců bez ohledu na publikum.

Navíc chybí uměřenost - pokud řeknete určitý vtip jednou za dvě minuty, ještě to funguje. Pokud dost podobných gagů nasázíte vedle sebe za stejný čas třeba dvacet, tak to působí značně kontraproduktivně. A pokud k tomu přidáte dost vachrlatý a řídký hlavní příběh (jeden teenager neví co se sebou a hledá své místo ve světě), leckterý divák se nezbaví neodbytného pocitu, že autoři Deadpool 2 se tak trochu stali obětmi vlastního úspěchu.

Škoda přeškoda odchodu talentovaného režiséra "jedničky" Tima Millera, který původně pracoval i na Deadpool 2. Evidentně měl větší cit pro proporce a jedinečnou (dez)interpretaci superhrdinských pravidel než režisér "dvojky" David Leitsch.

Aby nebylo mýlky, Deadpool 2 je povedená, vtipná, zábavná a místy hodně originální záležitost. Jenom prostě první Deadpool nasadil laťku hodně vysoko a Leitschovu týmu se jí nepodařilo přeskočit. Navíc se celá adaptace stala předvídatelnější a tím trochu nudnější. A to i přes celou řadu skvělých vtipů a scén.