Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Mediální skupina Lagardére Active po několikaleté přestávce zvedla tržby nad miliardu korun

11:54, 20. 12. 2017

I přes stagnující situaci v rádiové reklamě a pokles tržeb některých hlavních dceřiných firem mediální skupina Lagardére Active (na fotce prezident Michal Fleischmann) zvedla loni souhrnné tržby nad jednu miliardu korun (podobně jako v roce 2012 a předchozích letech).

Celkové tržby Lagardére v roce 2016 dosáhly 1,048 miliardy korun, v meziročním srovnání o 71 milionů více. Výnosy dvou mediazastupitelství Radiohouse (vzhledem k podílu poloviční číslo) + Regie Radio Music dosáhly 393+258 milionů korun (o rok dříve 314+257 milionů) a staly se hlavním motorem růstu Lagardére Group. Licenčním firmám Evropa 2 a Frekvence 1 naopak klesly tržby o miliony korun - u Frekvence 1 ze 118 milionů na 106 milionů a u Evropy 2 z 104 milionů na 93 milionů korun.

Celkový čistý zisk skupiny, která provozuje rádia Evropa 2, Frekvence 1, Bonton, RadioZet plus online služby Koule.cz, Pigy.cz atd.), spadl v loňském roce o 4 miliony na 34 milionů korun. Prodělávaly především dceřinky Radiohouse, RadioZet nebo mateřská Lagardére Active ČR. Naopak v plusu v řádu desítek milionů skončily Regie Radio Music a Infinitiv.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Live Nation: koncertní agentura přiveze do Česka koncert jazzového klavíristy Herbieho Hancocka. Akce se uskuteční na podzim v Praze v nové hale O2 universum.

  • Axocom: vlastnictví televizní firmy bylo převedeno z mediální podnikatelky Eriky Luzsiczy na slovenskou společnost Elite Development. Tu podle slovenského obchodního rejstříku ovládá Luzsicza ze 100 procent.

  • Havas PR Prague: PR agentura v roce 2018 utržila 7,2 milionu korun. V meziročním srovnání to je pokles o 19 milionů korun. Ztráta z roku 2017 ve výši 700 tisíc se snížila na 500 tisíc korun.

  • Frekvence 1: novým moderátorem diskusního pořadu Press klub se stane bavič, publicista a scenárista Luděk Staněk. Jeho pořad na Mall.tv Události Luďka Staňka nově najede na denní periodicitu.

  • Alza.cz: největší český e-shop s Liftagem v Praze testují společný rozvoz zásilek a lidí. Za pomoci sdílených anonymizovaných přepravních dat analyzují pohyb dopravců a vozů taxi, které by v případě volných kapacit mohly sloužit také k převozu balíčků.

  • Severotisk: novým jednatelem velké tiskárny z německé skupiny Euro-Druckservice se stal Milan Černý. Doplnil tak Petra Litvana.

  • Na turné

    Lenka Filipová
    07. 10.13. 11.
  • Hit dne


    Trailer k Spider-Man: Daleko od domova.

Recenze

Avengers: Endgame

Předchozí vysoce povedený film Avengers: Infinity War (2018) a zejména jeho mrazivý závěr ve fanoušcích vyvolal obrovská očekávání, která však aktuální pokračování Avengers: Endgame plní jen zčásti. Spíše minimálně. Bohužel. Jakoby by se režisérská dvojice Anthony Russo, Joe Russo lekla tak slibně rozjetého příběhu, jako by jim došla kreativita a její nedostatek i navzdory všem monumentálním trikům nahrazovala rutinou a předvídatelností.

Zklamání ze závěru aktuální fáze Marvel Cinematic Universe má několik důvodů. Nepříliš propracovaný a povedený scénář, který místy nepřehledný děj roztáhl na úmornou plochu tří hodin. Minimum hlášek a minimum nápaditosti při rozvíjení postav. Pokud scenáristé sáhnou k tak otřepanému triku sci-fi jako je stroj času, logicky se pak dostanou do neřešitelných paradoxů jako je pomotaná souslednost, faktické zacyklení dějů a zdvojování postav, které jsou však nonšalantně pominuty v zájmu zachování příběhu. A k tomu nezbytné výboje progresivního Hollywoodu ve formě feministických bojůvek či faktické předání  jedné z postav z rukou unaveného bílého muže do náruče energií kypícího černocha.

Tohle už nezachrání ani očekávaná velká závěrečná bitva, která je příliš krátká, bez napětí a překvapení, než aby uspokojila nároky namlsaných diváků z předchozího filmu. Mohli jsme dostat velkolepé a invenční zakončení velké ságy a zatím nám filmaři naservírovali jen řemeslně odvedený standard. Škoda, škoda, škoda.