Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

TV Nova loni posílila v důležitých cílových skupinách, v 15+ předhonila Českou televizi

Nova Group (na fotce ředitel Christoph Mainusch, čísla se vztahují ke staršímu období) si v loňském roce polepšila v důležitých cílových diváckých skupinách, ve kterých se rovněž stala nejsilnější TV skupinou na tuzemském trhu. Vyplývá to z čísel ATO - Nielsen Admosphere.

České televizi se tak nepodařilo zopakovat výkon z roku 2016 ve skupině 15+ (celý den), kde s 30,93 procenta podílu na sledovanosti předhonila Nova Group o 2,2 procentní body. Všechny kanály Novy získaly v roce 2017 ve skupině 15+ (celý den) souhrnný podíl na sledovanosti ve výši 30,47 procenta, meziročně o 1,74 procentního bodu více. Z toho na hlavní kanál Novy připadlo 20,80 procenta (o rok dříve 20,84 procenta).

Prima Group ve stejné kategorii dosáhla podílu na sledovanosti ve výši 21 procenta (meziroční pokles o 0,15 procentního bodu), Barrandov Group 8,66 procenta (plus 1,32 procentního bodu) a ČT 29,20 procenta (minus 1,73 procentního bodu). Uvádíme podíly na sledovanosti v dalších diváckých skupinách a časových kategoriích (číslo v procentním podílu na celkové sledovanosti). V obou dvou Nova Group meziročně rostla:

15+, prime time

  • Nova Group     34,26
  • Prima Group     22,26
  • ČT     27,81
  • Barrandov Group     8,02

15 - 54, celý den

  • Nova Group     36,89
  • Prima Group     21,29
  • ČT     24,80
  • Barrandov Group     4,95

Poznámka: TV Nova prodává na cílovou skupinu 15 - 54, primácké mediazastupitelství Media Club pak na 15 - 69.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Zásilkovna: logistická firma nasazuje robotické zařízení pro výdej zásilky Z-bot. První Z-bot je umístěn v OC Chodov v Praze. Maximální kapacita Z-botu je až 315 zásilek denně. Pokud se služba ujme, Zásilkovna umístí zařízení v dalších obchodních centrech (Praha a další města Česka).

  • Live Nation: koncertní agentura přiveze do Česka koncert jazzového klavíristy Herbieho Hancocka. Akce se uskuteční na podzim v Praze v nové hale O2 universum.

  • Axocom: vlastnictví televizní firmy bylo převedeno z mediální podnikatelky Eriky Luzsiczy na slovenskou společnost Elite Development. Tu podle slovenského obchodního rejstříku ovládá Luzsicza ze 100 procent.

  • Havas PR Prague: PR agentura v roce 2018 utržila 7,2 milionu korun. V meziročním srovnání to je pokles o 19 milionů korun. Ztráta z roku 2017 ve výši 700 tisíc se snížila na 500 tisíc korun.

  • Frekvence 1: novým moderátorem diskusního pořadu Press klub se stane bavič, publicista a scenárista Luděk Staněk. Jeho pořad na Mall.tv Události Luďka Staňka nově najede na denní periodicitu.

  • Alza.cz: největší český e-shop s Liftagem v Praze testují společný rozvoz zásilek a lidí. Za pomoci sdílených anonymizovaných přepravních dat analyzují pohyb dopravců a vozů taxi, které by v případě volných kapacit mohly sloužit také k převozu balíčků.

  • Na turné

    Lenka Filipová
    07. 10.13. 11.
  • Hit dne


    Trailer k Spider-Man: Daleko od domova.

Recenze

Avengers: Endgame

Předchozí vysoce povedený film Avengers: Infinity War (2018) a zejména jeho mrazivý závěr ve fanoušcích vyvolal obrovská očekávání, která však aktuální pokračování Avengers: Endgame plní jen zčásti. Spíše minimálně. Bohužel. Jakoby by se režisérská dvojice Anthony Russo, Joe Russo lekla tak slibně rozjetého příběhu, jako by jim došla kreativita a její nedostatek i navzdory všem monumentálním trikům nahrazovala rutinou a předvídatelností.

Zklamání ze závěru aktuální fáze Marvel Cinematic Universe má několik důvodů. Nepříliš propracovaný a povedený scénář, který místy nepřehledný děj roztáhl na úmornou plochu tří hodin. Minimum hlášek a minimum nápaditosti při rozvíjení postav. Pokud scenáristé sáhnou k tak otřepanému triku sci-fi jako je stroj času, logicky se pak dostanou do neřešitelných paradoxů jako je pomotaná souslednost, faktické zacyklení dějů a zdvojování postav, které jsou však nonšalantně pominuty v zájmu zachování příběhu. A k tomu nezbytné výboje progresivního Hollywoodu ve formě feministických bojůvek či faktické předání  jedné z postav z rukou unaveného bílého muže do náruče energií kypícího černocha.

Tohle už nezachrání ani očekávaná velká závěrečná bitva, která je příliš krátká, bez napětí a překvapení, než aby uspokojila nároky namlsaných diváků z předchozího filmu. Mohli jsme dostat velkolepé a invenční zakončení velké ságy a zatím nám filmaři naservírovali jen řemeslně odvedený standard. Škoda, škoda, škoda.