reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

TV Nova loni posílila v důležitých cílových skupinách, v 15+ předhonila Českou televizi

14:02, 3. 1. 2018

Nova Group (na fotce ředitel Christoph Mainusch, čísla se vztahují ke staršímu období) si v loňském roce polepšila v důležitých cílových diváckých skupinách, ve kterých se rovněž stala nejsilnější TV skupinou na tuzemském trhu. Vyplývá to z čísel ATO - Nielsen Admosphere.

České televizi se tak nepodařilo zopakovat výkon z roku 2016 ve skupině 15+ (celý den), kde s 30,93 procenta podílu na sledovanosti předhonila Nova Group o 2,2 procentní body. Všechny kanály Novy získaly v roce 2017 ve skupině 15+ (celý den) souhrnný podíl na sledovanosti ve výši 30,47 procenta, meziročně o 1,74 procentního bodu více. Z toho na hlavní kanál Novy připadlo 20,80 procenta (o rok dříve 20,84 procenta).

Prima Group ve stejné kategorii dosáhla podílu na sledovanosti ve výši 21 procenta (meziroční pokles o 0,15 procentního bodu), Barrandov Group 8,66 procenta (plus 1,32 procentního bodu) a ČT 29,20 procenta (minus 1,73 procentního bodu). Uvádíme podíly na sledovanosti v dalších diváckých skupinách a časových kategoriích (číslo v procentním podílu na celkové sledovanosti). V obou dvou Nova Group meziročně rostla:

15+, prime time

  • Nova Group     34,26
  • Prima Group     22,26
  • ČT     27,81
  • Barrandov Group     8,02

15 - 54, celý den

  • Nova Group     36,89
  • Prima Group     21,29
  • ČT     24,80
  • Barrandov Group     4,95

Poznámka: TV Nova prodává na cílovou skupinu 15 - 54, primácké mediazastupitelství Media Club pak na 15 - 69.