Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Časopisecké vydavatelství Bauer Media udrželo čistý zisk nad 100 milionů korun

18:39, 16. 1. 2018

Výkon velkého časopiseckého vydavatelství Bauer Media (součást německého koncernu Heinrich Bauer Verlag), které stojí za tituly Můj svět, Týdeník Televize, Rytmus života, Tina, TV Max, Žena a život nebo Pestrý svět, v předloňském roce mírně poklesl. Firma si však i vzhledem k dlouhodobému poklesu na printovém trhu stále držela solidní čísla.

Čistý zisk Bauer Media v roce 2016 dosáhl 124 milionů korun, což v meziročním srovnání představuje pokles o 17 milionů korun. Odpisy se pohybovaly na úrovni 3 milionů. Tržby z prodeje výrobků předloni klesly o 5 procent na 634 milionů korun. Společnost předloni poslala majitelům na dividendách na 140 milionů korun.

Dceřiná firma Bauer Media Praha, která vydává lifestylové a módní licenční magazíny Harper´s Bazaar, Cosmopolitan nebo Esquire, utržila v daném období 135 milionů korun (meziročně plus 4 miliony), čistý zisk se zvedl ze 2 milionů na 10 milionů korun.

V daném období si čtenáři koupili přes 44 milionů kusů auditovaných titulů z produkce Bauer Media, firma oslovila 2,23 milionů čtenářů. Vydavatelství, které vydává na tři desítky časopisů a speciálů, se rovněž v daném období vyrovnalo i se střídáním na čele TOP managementu: do poloviny roku 2016 Bauer Media šéfovala Alena Černá, kterou nahradila Karin Vedrová.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • FTV Prima: obchodní podíly mateřských firem GES Media Europe, GES Media Asset a THR Media v druhé komerční televizi jsou zastaveny ve prospěch Československé obchodní banky. Stejně tak podíly THR Media a GES Media Europe v sesterském mediazastupiteství Media Club.

  • Brutal Assault: další várka kapel, nasmlouvaných pro další ročník velkého metalového festivalu - Katatonia, Mysticum, Shadow of Intent a Cattle Decepitation.

  • Rebuy Stars: casino Savarin v centru Prahy bude od 5. prosince dějištěm turnaje Prague Xmas Poker. Pořádající skupina Rebuy Stars připravila pro  hlavní turnaj celkovou odměnu ve výši 5 milionů korun.

  • Profimedia.cz: velká fotobanka, kterou ovládá miliardář Igor Rattaj, v roce 2018 utržila 72 milionů korun. V meziročním srovnání to je pokles o 7 milionů. Čistý zisk meziročně klesl z 24 milionů na 15 milionů korun.

  • Asociace pro elektronickou komerci: oborová organizace odhaduje, že v následujících čtyřech týdnech utratí Češi v on-line obchodech přes 20 miliard korun. Nejvíce pak v týdnu od 9. prosince. Podle odhadů dosáhnou obraty nejvyšších hodnot za jeden den během dvou pondělků, a to konkrétně 9. a 16. prosince.

  • Anifilm: po osmnácti ročnících v jihočeské Třeboni se festival animovaného filmu nyní stěhuje do severočeského Liberce (květen 2020). Akce letos přivítala přes 9 tisíc návštěvníků, kteří mohli shlédnout přes 500 soutěžních i doprovodných filmů. Speciálních přednášek a prezentací se zúčastnilo přes 1500 filmových a herních profesionálů.

  • Na turné

    Visací zámek
    01. 11.07. 12.
  • Hit dne


    Trailer k seriálu The Witcher.

Recenze

Le Mans ´66

Každý tvůrce "automobilového" filmu bude mít tu smůlu (a z diváckého hlediska štěstí), že jeho snažení bude vždy srovnáváno a poměřováno s žánrovým etalonem, snímkem Rona Howarda Rivalové. Tento vynikající historický film o zápolení jezdů F1 Niki Laudy a Jamese Hunta takřka smrdí benzinem a řidičským šílenstvím a nastavuje vysokou laťku pro všechny následovníky.

Le Mans ´66, který vychází z legendárního soupeření vozů Ford a Ferrari na neméně legendárním závodu Le Mans, i přes všechno snažení zúčastněných, od zkušeného režiséra Jamese Mangolda (Logan: Wolverine, Walk The Line atd.) až po ústřední herce Matta Damona a Christiana Balea, při vší úctě benzínem nesmrdí. A to i přesto, že především Bale v roli svérázného závodníka Kena Milese exceluje. Skvělá kamera Phedona Papamichaela (Památkáři, Den zrady, 3:10 Vlak do Yumy), nadprůměrný scénář Mangoldův a hudba Marca Beltramiho.

To vše dává dohromady "jen" nadprůměrný film, solidní filmařinu, nikoliv klíč od brány k filmové extázi. Ať již je to tím, že soutěžení dvou automobilek není až tak strhují téma, nebo se Mangoldovi ze životopisů Milese a konstruktéra aut Carrolla Shelbyho nepodařilo vyextrahovat nadprůměrně silný příběh, Le Mans ´66 bude Rivalům vždy dýchat na záda z uctivé vzdálenosti. Byť prohrát s geniálními Rivaly není žádná ostuda a Mangoldův snímek se ve finále jeví býti zdatným a důstojným soupeřem.