Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Nielsen Admosphere: největším reklamním zadavatelem byl loni e-shop Alza.cz

Reklamní prostor v nejvyšší ceníkové hodnotě v roce 2017 využil obří e-shop miliardáře Aleše Zavorala Alza.cz. V ceníkových cenách se jeho objem pohyboval na úrovni 1,4 miliard korun, což zároveň představuje 16ti procentní nárůst oproti roku 2016. Vyplývá to z monitoringu reklamy výzkumné společnosti Nielsen Admosphere.

Společnost Ferrero Česká umístila loni reklamu za 1,3 miliard korun (meziročně plus 66 procent). Zadavatel Procter & Gamble využil reklamní prostor v hodnotě 1,2 miliard korun (meziroční pokles o 9 procent). Opět všechny cifry v ceníkových cenách.

Televize zůstala nejsilnějším mediatypem v ceníkových cenách, když objem zde nakoupené reklamy dosáhl 48,1 miliardy korun. Tedy o 13 procent více než v roce 2016. "Souhrnná ceníková hodnota využitého reklamního prostoru loni přesáhla hranici 100 miliard korun. Nejsilnějším mediatypem zůstává televize, která si zároveň udržela loňský dvojciferný růst. Na základě našich dat předpokládáme, že druhé místo žebříčku obhájí segment internetové reklamy. Kompletní čísla za tento mediatyp uveřejní Sdružení pro internetový rozvoj během února," uvedl business & research director Nielsen Admosphere Tomáš Hynčica.

Zde v tabulce uvádíme hodnoty Nielsenu u jednotlivých mediatypů:

Pořadí zadavatelů podle ceníkového objemu inzerce za rok 2017:

Odběr newsletteru:

Vaší pozornosti doporučujeme:

Trh velkých mediálních/komunikačních agentur narostl téměř o 750 milionů korun

Velké mediální skupiny Media Bohemia a Lagardére Active se hádaly o peníze

Top manažeři mediální agentury navýšili podíly na zisku firmy

Lukačoviče čeká perný týden: spustí televizi a jeho tým bude lákat mediální agentury

Změnu dosud používaného adserveru od Internet BillBoard zvažuje další velký mediální podnik

Televize Prima zdraží reklamu v průměru o 10 procent

Primácké mediazastupitelství Media Club zvedlo tržby téměř o čtvrt miliardy korun

Zachovi manažeři dokončili další krok při fúzi Media Clubu a rádiových obchodníků

SPIR: Internetová reklama loni v ceníkových cenách stoupla na 20 miliard korun

E-shop Alza.cz posiluje expanzi do zahraničí, v Maďarsku se poprali zákazníci

Novým strategickým ředitelem e-shopu Alza.cz Anděl (ex-Notino)

Největší e-shop Alza.cz zvedl letošní prodeje mobilů o 25 procent

Provozovatel e-shopu Vasecocky.cz navýšil tržby na více než 560 milionů

E-shop miliardáře Zavorala Alza.cz má problémy s výdejem objednávek

Brexitová Velká Británie láká, na ostrovy expanduje ziskový e-shop Kytary.cz

Novým šéfem marketingu ztrátového e-shopu Zoot Martin Komora

V čele obchodního rozvoje Nielsen Admosphere Magida Sukkari

Novým ředitelem prodejní sítě v e-shopu Alza.cz Tesař

Útraty zákazníků na e-shopu Bonami meziročně vzrostly o 50 procent, obchod plánuje další expanzi

Zavoralův e-shop Alza.cz vyplatil na dividendě přes 500 milionů

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Lion Nurun: agentura nyní již vlastněná Publicisem v roce 2017 utržila 11 milionů korun. V meziročním srovnání o 9,5 milionů více. Čistý zisk vyskočil z jednoho milionu na 1,7 milionu korun.

  • FAVI.cz: vyhledávač nábytku, ve které většinu drží investiční skupina Pale Fire Capital, čerstvě expanduje do Maďarska. Je to další zahraniční trh po Slovensku, Rumunsku a Polsku, kam FAVI vstoupil v roce 2017.

  • TV Nova: nová řada pořadu Mise nový domov (přestavby domovů s příběhem) s moderátorkou Terezou Pergnerovou odstartuje ve středu 31. října.

Hit dne

Ochutnávka z nové desky. VNV Nation: When is the Future?

  • Na turné

    Chinaski
    05. 10.07. 12.
  • Castingy

    Televize Barrandov shání zájemce o účast na natáčení pořadu Soudce Alexandr. Věk 20 až 70 let. Termín 22. a 23. září.

Recenze

První člověk

Konečně po dlouhé době biják, který je "velký" a přitom současně chytrý, "hluboký". Třetí celovečerní film mladého Damiena Chazelleho (povedené snímky Whiplash, La La Land) První člověk o americkém kosmonautovi Neilovi Armstrongovi opět osvědčuje nesmírný talent, inteligenci a kreativitu hlavního tvůrce. Zvláště, když má po ruce úžasný scénář Joshe Singera (WikiLeaks, Spotlight).

Pečlivost, důraz na autenticitu, dar osobitého vyprávění, skvělé vedení herců - to je to, co diváka napadne při sledování příběhu prvního člověka na Měsíci. Již úvodní scéna letu Armstronga v experimentálním raketovém letadle X-15 vás katapultuje přímo do kabiny rozklepaného pekelného stroje, který se každou chvíli může buď rozbít o Zemi nebo odplout do neznámého vesmíru. Je to tak strhující a ohromně natočená pasáž, že se slabším povahám může udělat nevolno.

Technicky a řemeslně se jedná o film extratřídu. Spíše než mezník v dějinách a s ním spojený patos Chazelleho zajímá, kdo byli první průkopnici vesmírného létání. Ryan Gosling v hlavní roli opět (je to již druhá spolupráce s režisérem) předvádí ze sebe to nejlepší. Jeho Armostrong je ledově klidný v kritických chvílích, výkonný, ale současně lidský, když pohřbívá dvouletou dceru. Další Goslingův mistrovský výkon.

I samotný let prvního Apolla je pojat bez zbytečné heroické epiky (chybí scéna s vlajkou), zato velmi sugestivně a s prvotřídním synchronizováním obrazu a hudební složky. Skvělý, nádherný a podmanivý hold mužům, kteří létali do vesmíru a na Měsíc v technice, se kterou byste dnes nejeli ani do Krkonoš.