Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Nielsen Admosphere: největším reklamním zadavatelem byl loni e-shop Alza.cz

08:28, 18. 1. 2018

Reklamní prostor v nejvyšší ceníkové hodnotě v roce 2017 využil obří e-shop miliardáře Aleše Zavorala Alza.cz. V ceníkových cenách se jeho objem pohyboval na úrovni 1,4 miliard korun, což zároveň představuje 16ti procentní nárůst oproti roku 2016. Vyplývá to z monitoringu reklamy výzkumné společnosti Nielsen Admosphere.

Společnost Ferrero Česká umístila loni reklamu za 1,3 miliard korun (meziročně plus 66 procent). Zadavatel Procter & Gamble využil reklamní prostor v hodnotě 1,2 miliard korun (meziroční pokles o 9 procent). Opět všechny cifry v ceníkových cenách.

Televize zůstala nejsilnějším mediatypem v ceníkových cenách, když objem zde nakoupené reklamy dosáhl 48,1 miliardy korun. Tedy o 13 procent více než v roce 2016. "Souhrnná ceníková hodnota využitého reklamního prostoru loni přesáhla hranici 100 miliard korun. Nejsilnějším mediatypem zůstává televize, která si zároveň udržela loňský dvojciferný růst. Na základě našich dat předpokládáme, že druhé místo žebříčku obhájí segment internetové reklamy. Kompletní čísla za tento mediatyp uveřejní Sdružení pro internetový rozvoj během února," uvedl business & research director Nielsen Admosphere Tomáš Hynčica.

Zde v tabulce uvádíme hodnoty Nielsenu u jednotlivých mediatypů:

Pořadí zadavatelů podle ceníkového objemu inzerce za rok 2017:

Sdílejte článek:

Vaší pozornosti doporučujeme:

Vaší pozornosti doporučujeme:

Trh velkých mediálních/komunikačních agentur narostl téměř o 750 milionů korun

Velké mediální skupiny Media Bohemia a Lagardére Active se hádaly o peníze

Top manažeři mediální agentury navýšili podíly na zisku firmy

Lukačoviče čeká perný týden: spustí televizi a jeho tým bude lákat mediální agentury

Změnu dosud používaného adserveru od Internet BillBoard zvažuje další velký mediální podnik

Televize Prima zdraží reklamu v průměru o 10 procent

Primácké mediazastupitelství Media Club zvedlo tržby téměř o čtvrt miliardy korun

Zachovi manažeři dokončili další krok při fúzi Media Clubu a rádiových obchodníků

SPIR: Internetová reklama loni v ceníkových cenách stoupla na 20 miliard korun

Novým šéfem české a slovenské Coca-Coly se stal Timotin

Obrat Alza.cz během deseti předvánočních dnů překročil 2 miliardy korun

České e-shopy očekávají miliardové dny předvánoční sklizně

Zavoralův e-shop Alza.cz během Black Friday 2018 utržil 2 miliardy

Zavoralův e-shop Alza.cz otevírá v Praze třetí „prodejnu budoucnosti“

E-shop Alza.cz posiluje expanzi do zahraničí, v Maďarsku se poprali zákazníci

Novým strategickým ředitelem e-shopu Alza.cz Anděl (ex-Notino)

Největší e-shop Alza.cz zvedl letošní prodeje mobilů o 25 procent

Provozovatel e-shopu Vasecocky.cz navýšil tržby na více než 560 milionů

E-shop miliardáře Zavorala Alza.cz má problémy s výdejem objednávek

Brexitová Velká Británie láká, na ostrovy expanduje ziskový e-shop Kytary.cz

Novým šéfem marketingu ztrátového e-shopu Zoot Martin Komora

V čele obchodního rozvoje Nielsen Admosphere Magida Sukkari

Novým ředitelem prodejní sítě v e-shopu Alza.cz Tesař

Útraty zákazníků na e-shopu Bonami meziročně vzrostly o 50 procent, obchod plánuje další expanzi

Zavoralův e-shop Alza.cz vyplatil na dividendě přes 500 milionů