Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Nielsen Admosphere: největším reklamním zadavatelem byl loni e-shop Alza.cz

Reklamní prostor v nejvyšší ceníkové hodnotě v roce 2017 využil obří e-shop miliardáře Aleše Zavorala Alza.cz. V ceníkových cenách se jeho objem pohyboval na úrovni 1,4 miliard korun, což zároveň představuje 16ti procentní nárůst oproti roku 2016. Vyplývá to z monitoringu reklamy výzkumné společnosti Nielsen Admosphere.

Společnost Ferrero Česká umístila loni reklamu za 1,3 miliard korun (meziročně plus 66 procent). Zadavatel Procter & Gamble využil reklamní prostor v hodnotě 1,2 miliard korun (meziroční pokles o 9 procent). Opět všechny cifry v ceníkových cenách.

Televize zůstala nejsilnějším mediatypem v ceníkových cenách, když objem zde nakoupené reklamy dosáhl 48,1 miliardy korun. Tedy o 13 procent více než v roce 2016. "Souhrnná ceníková hodnota využitého reklamního prostoru loni přesáhla hranici 100 miliard korun. Nejsilnějším mediatypem zůstává televize, která si zároveň udržela loňský dvojciferný růst. Na základě našich dat předpokládáme, že druhé místo žebříčku obhájí segment internetové reklamy. Kompletní čísla za tento mediatyp uveřejní Sdružení pro internetový rozvoj během února," uvedl business & research director Nielsen Admosphere Tomáš Hynčica.

Zde v tabulce uvádíme hodnoty Nielsenu u jednotlivých mediatypů:

Pořadí zadavatelů podle ceníkového objemu inzerce za rok 2017:

Odběr newsletteru:

Vaší pozornosti doporučujeme:

Trh velkých mediálních/komunikačních agentur narostl téměř o 750 milionů korun

Velké mediální skupiny Media Bohemia a Lagardére Active se hádaly o peníze

Top manažeři mediální agentury navýšili podíly na zisku firmy

Lukačoviče čeká perný týden: spustí televizi a jeho tým bude lákat mediální agentury

Změnu dosud používaného adserveru od Internet BillBoard zvažuje další velký mediální podnik

Televize Prima zdraží reklamu v průměru o 10 procent

Primácké mediazastupitelství Media Club zvedlo tržby téměř o čtvrt miliardy korun

Zachovi manažeři dokončili další krok při fúzi Media Clubu a rádiových obchodníků

SPIR: Internetová reklama loni v ceníkových cenách stoupla na 20 miliard korun

Novým strategickým ředitelem e-shopu Alza.cz Anděl (ex-Notino)

Největší e-shop Alza.cz zvedl letošní prodeje mobilů o 25 procent

Provozovatel e-shopu Vasecocky.cz navýšil tržby na více než 560 milionů

E-shop miliardáře Zavorala Alza.cz má problémy s výdejem objednávek

Brexitová Velká Británie láká, na ostrovy expanduje ziskový e-shop Kytary.cz

Novým šéfem marketingu ztrátového e-shopu Zoot Martin Komora

V čele obchodního rozvoje Nielsen Admosphere Magida Sukkari

Novým ředitelem prodejní sítě v e-shopu Alza.cz Tesař

Útraty zákazníků na e-shopu Bonami meziročně vzrostly o 50 procent, obchod plánuje další expanzi

Zavoralův e-shop Alza.cz vyplatil na dividendě přes 500 milionů

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Tři sestry: agentura Krakonošovo, kterou vlastní kapelník skupiny Ing. Magor a která zajišťuje obchod Sester, skončila v roce 2017 v plusu 600 tisíc, o rok dříve zisk činil 2,2 milionu korun.

  • Packeta: skupina kolem logistické služby pro e-shopy Zásilkovna se rozrostla o další firmu Packeta Innovations. Ta bude v rámci Packety spravovat především vývoj IT. Šéfem nové firmy je Jan Vintr, CIO Packety.

  • Atmedia Czech: nový obchodní ředitel mediazastupitelství Róbert Martiška (ex-Knowlimits Group) se stal rovněž jednatelem firmy. Vystřídal Michaelu Vasilovou.

Hit dne

Apoptygma Berzerk: Until the End of the World.

  • Na turné

    Mandrage
    05. 10.24. 11.
  • Castingy

    Česká televize, útvar Výroby TS Brno, vypsala výběrové řízení na pozici výkonný producent. Předpokládaný datum nástupu září 2017. Podrobnosti na webu Kavčích hor.

Recenze

Mission: Impossible – Fallout

Úspěšná dvojice Tom Cruise - Christopher McQuarrie (ten pro Cruise nejen režíroval předchozí film Mission: Impossible - Národ grázlů či Jacka Reachera: Poslední výstřel, ale napsal i Valkýru, Na hraně zítřka nebo Mumii) přichází s další vrchovatou náloží akčních scén, při kterých divák v kině zapomene dýchat. Mission: Impossible je v současné době asi nejvyrovnanější a nejlepší akční sérií a aktuální Fallout tento status potvrzuje.

Tentokráte nejde o nic jiného něž o plutonium, ze kterého je možné vyrobit tři atomové bomby a o které má zájem tajemná teroristická skupina Apoštolové. Navíc Cruisův Ethan Hunt měl již toto plutonium jednou na dosah a kvůli zaváhání se mu ztratí neznámo kam. Hunt je tak nucen spolupracovat s dalším zvláštním agentem Walkerem ze Special Activities Division, který na něj "dává pozor". Na tomto základě se rozehraje řetězec zběsilých honiček, soubojů, ze kterých je opravdu těžké vybrat ty nejlepší - zda stíhačka vrtulníků (která možná leckomu bude připadat přehraná), honička v autech a na motorkách v ulicích Paříže, seskok padákem nebo ranařská scéna záchodcích módního klubu. Ve všech přitom září podmanivý a sexy Cruise, který jako akční hvězda snad ani nestárne.

I navzdory vysoké kvalitě, invenčnosti a pečlivosti McQuarrieho scénáře a režie se Fallout přece jen nevyvaroval některých chyb špionážních filmů, ve kterých spolu soupeří několik tajných služeb najednou a každá hra je vykrývána ještě mazanější protihrou. V některých momentech totiž nestíhá všechny dialogy, ve kterých zhusta dochází k naprostému převrácení situace/děje nebo padnou indicie, důležité pro chápaní kontextu. To trochu narušuje divácký komfort při sledování jinak vysoce povedené šestky Mission: Impossible.