Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Televize Nova začne prodávat reklamu na televizních kanálech AMC

13:04, 5. 2. 2018

Podobně jako v předchozích sezónách TV Prima začala konečně i největší televize Nova řešit problém převisu poptávky reklamních zadavatelů prostřednictvím menších stanic na trhu.

TV Nova nyní uzavřela dohodu s televizní společností AMC Networks International Central and Northern Europe o výhradním obchodním zastoupení pěti měřených televizních kanálů. Jedná se o dětskou stanici Minimax, filmový kanál Film+, měřené sportovní stanice Sport1 a Sport2 a informačně-zábavní stanici Spektrum.

Ty dříve prodávalo mediazastupitelství Atmedia. Od 1. března 2018 je bude Nova exkluzivně zastupovat v oblasti televizní reklamy a sponzoringu. Obchodní spolupráce spočívá v převzetí veškeré agendy spojené s objednáváním, plánováním a umístěním reklamních spotů a sponzorských vzkazů. "V nejbližších dnech zveřejníme dodatek ke stávající obchodní politice, podle které se budou stanice AMC prodávat. Dodatek nebude mít vliv na již uzavřené smlouvy a nijak se nedotkne dosavadních obchodních partnerů," uvedl obchodní ředitel TV Nova Jan Vlček.

Primácké zastupitelství Media Club již několik let prodává reklamní prostor dalších televizí - skupiny kanálů Barrandov, Óčko, Nickelodeon, Retro nebo Mňam TV. Loni Prima navázala obchodní spolupráci s Atmedia plus její majitel spustil zajímavý tajný plán na poli prodeje reklamy, o kterém jsme psali v placené sekci (viz odkaz pod textem).

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Air Bank: novou ředitelkou péče o zaměstnance banky (HR oddělení) se v prosinci stala Soňa Schwarzová.

  • FTV Prima: jeden z vlastnických vehiklů televizní firmy Ivana Zacha, společnost THR Media, se přejmenoval na Prima Media Club Group. Členy představenstva jsou nově Marek Singer (ředitel Primy), Josef Stránský, Petr Babulík (finanční ředitel Primy) a Vladimír Pořízek (provozní ředitel Primy).

  • Velká Pecka: provozní firma e-shopu s potravinami Rohlik.cz získala od antimonopolního úřadu povolení ke spojení s firmou My Food Wholesale (velkoobchodní aktivity, Freshbedýnky, gastro, catering a Mlsná farma).

  • Mandrage: popová kapela vydává na labelu Universal Music novou desku Vidím to růžově.

  • Active Radio: do týmu zpravodajského Rádia ZET nastoupí od ledna Ondřej Kopa (ex-ČT; stane se šéfredaktorem), v únoru pak na pozici moderátorky ranního vysílání Helena Šulcová (ex-ČRo). Restart česko-anglického rádia ZET od září připravuje Karel Novák, ředitel strategického rozvoje zpravodajství Active Radio.

  • Live Nation: uspořádá velký koncert na pražském stadionu Eden pro rappera Marpa & TroubleGang. Akce se uskuteční v červnu 2020. Jedná se o doposud největší vystoupení Marpa a spol.

  • Na turné

    Visací zámek
    01. 11.07. 12.
  • Hit dne

    Trailer k novému filmu Petra Zelenky Modelář.

Recenze

Petr Čornej: Jan Žižka

Jeden z pomyslných vrcholů letošní knižní sezóny v Česku. Přední český historik Petr Čornej po letech práce vydává objemnou (téměř 900 stran) biografii proslulého Jana Žižky v roce, kdy se připomíná 600. výročí výbuchu husitské revoluce. Po monumentální práci Josefa Pekaře, vydané v letech 1927 až 1933, je Čornejova kniha druhé nejrozsáhlejší dílo, které doposud bylo o Žižkovi napsáno.

Neporažený válečník Žižka v biografii vystupuje jako "odvážný, statečný, impulsivní a hluboce věřící polní velitel", jehož rozporuplné skutky motivovala upřímná oddanost husitskému pojetí božího zákona i touha odčinit osobní poklesky. Autor vnímá "husitskou dobu v širokém mezinárodním kontextu jako pozoruhodný, velký i tragický pokus nalézt cestu z labyrintu krize pozdně středověké Evropy."

Knihu Čornej vybavil podtitulem "Život a doba husitského válečníka". Přičemž ona "doba" je důležitější, než se na první pohled zdá. Šíře Čornejova záběru při vyčerpávajícím popisu Žižkova života a skutků a jejich kontextu je ohromující. Jen poznámkový aparát čítá 100 stran (!) plus dalších 40 stran seznamu pramenů. Čornej výborně kombinuje vysokou odbornost a erudovanost s přístupností pro alespoň trochu znalého čtenáře. Napínavě a moderně napsaná publikace tedy zavalí a inspiruje čtenáře množstvím faktů a souvislostí, není však úmorná a ubíjející.

Co je sympatické, že i přes množství nastudovaných pramenů autor k látce přistupuje s pokorou a s vědomím, že některé věci s odstupem stovek let není možné s určitostí popsat. Tedy jen "možná", "snad", "asi" nebo "s velkou pravděpodobností". Znamení Čornejovy vnitřní vědecké poctivosti. A další plus - sympatické odideologizování Jana Žižky. Tedy žádný téměř komunistický voják nebo kacířský lapka a rabiát. Nadčasová a autoritativní záležitost, která by neměla chybět v knihovně žádného milovníka české historie.