Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Televize Nova začne prodávat reklamu na televizních kanálech AMC

13:04, 5. 2. 2018

Podobně jako v předchozích sezónách TV Prima začala konečně i největší televize Nova řešit problém převisu poptávky reklamních zadavatelů prostřednictvím menších stanic na trhu.

TV Nova nyní uzavřela dohodu s televizní společností AMC Networks International Central and Northern Europe o výhradním obchodním zastoupení pěti měřených televizních kanálů. Jedná se o dětskou stanici Minimax, filmový kanál Film+, měřené sportovní stanice Sport1 a Sport2 a informačně-zábavní stanici Spektrum.

Ty dříve prodávalo mediazastupitelství Atmedia. Od 1. března 2018 je bude Nova exkluzivně zastupovat v oblasti televizní reklamy a sponzoringu. Obchodní spolupráce spočívá v převzetí veškeré agendy spojené s objednáváním, plánováním a umístěním reklamních spotů a sponzorských vzkazů. "V nejbližších dnech zveřejníme dodatek ke stávající obchodní politice, podle které se budou stanice AMC prodávat. Dodatek nebude mít vliv na již uzavřené smlouvy a nijak se nedotkne dosavadních obchodních partnerů," uvedl obchodní ředitel TV Nova Jan Vlček.

Primácké zastupitelství Media Club již několik let prodává reklamní prostor dalších televizí - skupiny kanálů Barrandov, Óčko, Nickelodeon, Retro nebo Mňam TV. Loni Prima navázala obchodní spolupráci s Atmedia plus její majitel spustil zajímavý tajný plán na poli prodeje reklamy, o kterém jsme psali v placené sekci (viz odkaz pod textem).

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Deník N: v tuto chvíli čistě online medium, které ovládá skupina multimilionářů v čele se Silke Horákovou a Jaroslavem Horákem, od 7. ledna odstartuje tištěné vydání.

  • NetMonitor: od nového roku by měl začít měřit i data o mobilních aplikacích. Do pilotního výzkumu jsou zapojeny mediální domy Economia, Mafra a Czech News Center. První čísla by měla být dle plánu již za leden 2019.

  • Seznam.cz: firma Iva Lukačoviče spustil nástroj pro měření brandových video kampaní v Česku Brand lift/Sbrandlift. Inzerenti tak mohou sledovat vliv kampaní na Seznam.cz na jednotlivé atributy značky a vyhodnotit si celou kampaň v reklamní síti.

Hit dne

Michal Hrůza: Nad světem (Nezapomínej)

  • Na turné

    Lucie
    13. 11.30. 11.
  • Castingy

    Televize Barrandov shání zájemce o účast na natáčení pořadu Soudce Alexandr. Věk 20 až 70 let. Termín 22. a 23. září.

Recenze

Aquaman

Po rozpačitém prvním větším představení Aquamana v rozpačité Lize spravedlnosti (2017) přichází pořádná nálož v podobě samostatného filmu "vodního může". Aquaman je další ukázkou trendu, který bude v kinech bohužel asi stále častější - gejzír přeplácaných a křečovitě okázalých digitálních efektů naprosto zadupává do země jakýkoliv příběh a stavbu filmu.

Stejně jako Smrtelné stroje, Valerian a město tisíce planet nebo Jupiter vychází je i Aquaman dobrou pozvánkou do kin pro ty, kteří se chtějí jen pokochat nezkrotnou vizuální fantazií tvůrců, explozí barev, tvarů, fantaskních tvorů, rostlin, staveb atd., halabala na sebe naházených bez smyslu, omezení a promakanějšího záměru.

První půl hodinu je takový koncept ještě zábavný, pak však začíná toporně vyprávěný a selankovitý příběh čím dál více a více vadit. Zvláště, pokud představitel Aquamana Jason Momoa není bůhvíjaký herec (ale to asi nikdo nečekal, že) a pokud scenáristé David Leslie Johnson-McGoldrick a Will Beall opravdu hodně šetřili vtipnými hláškami.

Je to vlastně docela nepříjemný regres. Pokud poslední Avengers anebo Logan: Wolverine ukázali, že i komiksová adaptace může být "dospělé" umění, pak je Aquaman opět návrat mezi neškodnou dětskou zábavu. S hodně barvičkami, blýskavými cingrlártky, ale bez jakéhokoliv přesahu, snahy o nadčasovost nebo ambice vyprávět velký příběh.