Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Televize Nova loni zvedla tržby téměř o čtvrt miliardy korun

Ekonomická konjunktura v Česku, dobrá čísla sledovanosti plus mírné zdražování reklamy v řádu procent - to jsou hlavní motory navyšování ekonomického výkonu TV Nova v roce 2017.

Tržby největší komerční televize v loňském roce dosáhly 4,888 miliardy korun, v meziročním srovnání o 237 milionů korun více. Zvýšil se i provozní zisk před odpisy, úroky, zdaněním a amortizací (OIBDA) - z 1,881 miliardy na 1,954 miliardy v roce 2017. K nejúspěšnějším, pořadům Novy v roce 2017 patřila imitační show Tvoje tvář má známý hlas (foto). Management stanice loni nasadil hned dvě řady - na jaře a na podzim 2017.

Nova Group si v loňském roce polepšila v důležitých cílových diváckých skupinách, ve kterých se rovněž stala nejsilnější TV skupinou na tuzemském trhu. Všechny kanály Novy získaly v roce 2017 ve skupině 15+ (celý den) souhrnný podíl na sledovanosti ve výši 30,47 procenta, meziročně o 1,74 procentního bodu více. Z toho na hlavní kanál Novy připadlo 20,80 procenta (o rok dříve 20,84 procenta). Prima Group ve stejné kategorii dosáhla podílu na sledovanosti ve výši 21 procenta (meziroční pokles o 0,15 procentního bodu). TV Nova prodává na cílovou skupinu 15 - 54, v této kategorii (celý den) dosáhla v roce 2017 podílu na sledovanosti 36,89 procenta (Prima Group 21,29 procenta).

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Obscure Promotion: agentura do Brna přiveze koncert švédských metalistů In Flames. Akce se uskuteční v červenci v klubu Sono.

  • Vltava Labe Media: vydavatelství vlastněné Pentou pohltí dceřiné firmy - Annonce (vydavatelství inzertních titulů), Websitemaster (eStranky.cz) a Grand Real City (vydavatelství, zaměřené na realitní trh, Realcity.cz).

  • Fragile Media: agentura pro digitální marketing Daniela Kafky v roce 2017 utržila téměř 101 milionů korun, v meziročním srovnání o 6 milionů více. Čistý zisk dosáhl 4,1 milionu korun, stejně jako o rok dříve.

Hit dne

Amorphis: Amongst Stars

  • Na turné

    Mandrage
    05. 10.24. 11.
  • Castingy

    Česká televize, útvar Výroby TS Brno, vypsala výběrové řízení na pozici výkonný producent. Předpokládaný datum nástupu září 2017. Podrobnosti na webu Kavčích hor.

Recenze

Deadpool 2

Větší, drzejší, bláznivější, potřeštěnější, vyšší frekvence hlášek - to ano. Ale vtipnější? To je otazník. Zatímco u jedničky Deadpool (2016) byl poměr akce, vtipů pro mainstreamové publikum a vtipů/hlášek pro zasvěcené/erudované dokonale vyvážený, u dvojky se vybalancování výrazně vychýlilo ve prospěch autistického pobavení samotných tvůrců bez ohledu na publikum.

Navíc chybí uměřenost - pokud řeknete určitý vtip jednou za dvě minuty, ještě to funguje. Pokud dost podobných gagů nasázíte vedle sebe za stejný čas třeba dvacet, tak to působí značně kontraproduktivně. A pokud k tomu přidáte dost vachrlatý a řídký hlavní příběh (jeden teenager neví co se sebou a hledá své místo ve světě), leckterý divák se nezbaví neodbytného pocitu, že autoři Deadpool 2 se tak trochu stali obětmi vlastního úspěchu.

Škoda přeškoda odchodu talentovaného režiséra "jedničky" Tima Millera, který původně pracoval i na Deadpool 2. Evidentně měl větší cit pro proporce a jedinečnou (dez)interpretaci superhrdinských pravidel než režisér "dvojky" David Leitsch.

Aby nebylo mýlky, Deadpool 2 je povedená, vtipná, zábavná a místy hodně originální záležitost. Jenom prostě první Deadpool nasadil laťku hodně vysoko a Leitschovu týmu se jí nepodařilo přeskočit. Navíc se celá adaptace stala předvídatelnější a tím trochu nudnější. A to i přes celou řadu skvělých vtipů a scén.