reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Troškovy Babovřesky pořádně nakoply únorové útraty diváků

12:51, 28. 3. 2013
Film Aleš Borovan

Nová komedie Zdeňka Trošky Babovřesky polila únorové útraty diváků v kinech živou vodou. Celkem Češi za lístky zaplatili skoro 118 milionů korun, v meziročním srovnání o 32 milionů více. V lednu 2013 skončilo v pokladnách kin za lístky 90 milionů korun. Skokově narostla i návštěvnost - o 154 tisíc na 882 tisíc diváků.

Samotné Babovřesky, které měly premiéru 14. února, za sledovaný měsíc v kinech vydělaly skoro 60 milionů korun, které zaplatilo 400 tisíc diváků. Celkové tržby filmu (produkce Nogup Agency a Dana Voláková) se přehouply přes 75 milionů korun. Druhý faktor, který přesměroval do pokladen kin větší objem peněz, je meziroční nezanedbatelný nárůst průměrné ceny vstupenek - ze 118 korun na 133 korun.