Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Televize Prima koupila od Mafry online seriál Single Lady

aktualizováno
11:10, 23. 3. 2018

Pozoruhodný obchod. Televize Prima poprvé zalovila při akvizicích mezi českými internetovými seriály dalších subjektů na trhu.

Podle informací Borovan.cz FTV Prima koupila od mediálního domu Mafra vysílací práva na online sérii Single Lady: Jízda v Óčku (foto) s Janou Plodkovou v hlavní roli. Druhá komerční televize umístí nezvyklou akvizici na kanál Prima Cool, vysílání odstartuje od 27. března v pozdně večerních hodinách. Deal se podle našich zdrojů týká rovněž dalších online sérií Mafry: Single Lady 2 a Single Man.

Single Lady má 13 epizod se stopáží mezi 10 až 15 minutami/díl. Terestrická televize vždy dva díly seriálu umístí k sobě a tím vyrobí televizní okno se stopáží 35 minut (včetně reklamních bloků).

Mafra sérii umístila na svůj streamovací portál Playtvak.cz od jara 2017. Titul vyrobila produkce Lucky Man Films Davida Ondříčka, partnerem seriálu je Komerční banka (v ději je umístěn product placement).

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Deník N: v tuto chvíli čistě online medium, které ovládá skupina multimilionářů v čele se Silke Horákovou a Jaroslavem Horákem, od 7. ledna odstartuje tištěné vydání.

  • NetMonitor: od nového roku by měl začít měřit i data o mobilních aplikacích. Do pilotního výzkumu jsou zapojeny mediální domy Economia, Mafra a Czech News Center. První čísla by měla být dle plánu již za leden 2019.

  • Seznam.cz: firma Iva Lukačoviče spustil nástroj pro měření brandových video kampaní v Česku Brand lift/Sbrandlift. Inzerenti tak mohou sledovat vliv kampaní na Seznam.cz na jednotlivé atributy značky a vyhodnotit si celou kampaň v reklamní síti.

Hit dne

Michal Hrůza: Nad světem (Nezapomínej)

  • Na turné

    Lucie
    13. 11.30. 11.
  • Castingy

    Televize Barrandov shání zájemce o účast na natáčení pořadu Soudce Alexandr. Věk 20 až 70 let. Termín 22. a 23. září.

Recenze

Aquaman

Po rozpačitém prvním větším představení Aquamana v rozpačité Lize spravedlnosti (2017) přichází pořádná nálož v podobě samostatného filmu "vodního může". Aquaman je další ukázkou trendu, který bude v kinech bohužel asi stále častější - gejzír přeplácaných a křečovitě okázalých digitálních efektů naprosto zadupává do země jakýkoliv příběh a stavbu filmu.

Stejně jako Smrtelné stroje, Valerian a město tisíce planet nebo Jupiter vychází je i Aquaman dobrou pozvánkou do kin pro ty, kteří se chtějí jen pokochat nezkrotnou vizuální fantazií tvůrců, explozí barev, tvarů, fantaskních tvorů, rostlin, staveb atd., halabala na sebe naházených bez smyslu, omezení a promakanějšího záměru.

První půl hodinu je takový koncept ještě zábavný, pak však začíná toporně vyprávěný a selankovitý příběh čím dál více a více vadit. Zvláště, pokud představitel Aquamana Jason Momoa není bůhvíjaký herec (ale to asi nikdo nečekal, že) a pokud scenáristé David Leslie Johnson-McGoldrick a Will Beall opravdu hodně šetřili vtipnými hláškami.

Je to vlastně docela nepříjemný regres. Pokud poslední Avengers anebo Logan: Wolverine ukázali, že i komiksová adaptace může být "dospělé" umění, pak je Aquaman opět návrat mezi neškodnou dětskou zábavu. S hodně barvičkami, blýskavými cingrlártky, ale bez jakéhokoliv přesahu, snahy o nadčasovost nebo ambice vyprávět velký příběh.