Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Nejbohatší Čech Kellner zaplatí za nové multifunkční haly v Praze přes miliardu

12:17, 10. 4. 2018

Komplex kolem pražské O2 Arény se rozroste o další multifunkční O2 universum, které by mělo být podle plánu dostavěno někdy v létě 2019.

Stejně jako v případě Arény, i universum patří do byznysového impéria nejbohatšího Čecha Petra Kellnera. Společnost Bestsport (součást skupiny PPF), která vlastní a provozuje O2 Arénu, dostaví nový komplex v místě, označovaném jako takzvaná "malá aréna" (vedle Arény směrem k libeňskému nádraží). Náklady na stavbu multifunkčního a kongresového centra se pohybují okolo 1,2 miliardy korun.

Nový komplex, jehož přestavba začala v říjnu 2017, se bude rozkládá na čtyřech podlažích a bude mít celkovou plochu téměř 50 tisíc m². Vnitřní uspořádání bude hodně flexibilní, celkem by zde mělo být až 21 sálů různých velikostí s celkovou kapacitou 10 tisíc návštěvníků. O2 universum bude možné propojit s vedlejší Arénou. Celkem pak obě haly budou moci pojmout až 28 tisíc lidí.

Pro pořadatele koncertů a dalších showbyznysových akcí bude asi nejzajímavější největší sál A (vizualizace) s kapacitou až 4,5 tisíce osob, který bude využíván jako prostor pro pořádání středně velkých koncertů a sportovních utkání. "Áčko" tak bude v hlavním městě konkurovat Malé sportovní hale nebo Bakalově Foru Karlín s kapacitou cca 3 tisíce lidí. V Kellnerově novém komplexu bude i sál B s kapacitou 1830 osob a sál C, který pojme až 1150 návštěvníků.

Skladba akcí v universu bude poněkud odlišná od Arény, ve které se ročně uskuteční 90 až 100 akcí (například velké koncerty typu Kabát či Metallica) a navštíví ji až 800 tisíc lidí ročně. Nové multifunkční centrum se zaměří především na trh velkých mezinárodních kongresů a  korporátních akcí. V rámci širšího komplexu se plánuje rovněž kongresový hotel.

"Naším hlavním záměrem je přivést kongresové akce, které se dříve do Prahy nevešly - buď počtem účastníků, anebo požadavky na výstavní plochy spojené s kongresem. Cílem jsou taktéž korporátní akce, vánoční večírky, ale samozřejmě v programu nebudou chybět kulturní akce nebo koncerty, pro které je O2 Aréna příliš velká," uvedl Marek Chmátal, business development director, odpovědný za oblast korporátních akcí a kongresů.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Deník N: v tuto chvíli čistě online medium, které ovládá skupina multimilionářů v čele se Silke Horákovou a Jaroslavem Horákem, od 7. ledna odstartuje tištěné vydání.

  • NetMonitor: od nového roku by měl začít měřit i data o mobilních aplikacích. Do pilotního výzkumu jsou zapojeny mediální domy Economia, Mafra a Czech News Center. První čísla by měla být dle plánu již za leden 2019.

  • Seznam.cz: firma Iva Lukačoviče spustil nástroj pro měření brandových video kampaní v Česku Brand lift/Sbrandlift. Inzerenti tak mohou sledovat vliv kampaní na Seznam.cz na jednotlivé atributy značky a vyhodnotit si celou kampaň v reklamní síti.

Hit dne

Michal Hrůza: Nad světem (Nezapomínej)

  • Na turné

    Lucie
    13. 11.30. 11.
  • Castingy

    Televize Barrandov shání zájemce o účast na natáčení pořadu Soudce Alexandr. Věk 20 až 70 let. Termín 22. a 23. září.

Recenze

Aquaman

Po rozpačitém prvním větším představení Aquamana v rozpačité Lize spravedlnosti (2017) přichází pořádná nálož v podobě samostatného filmu "vodního může". Aquaman je další ukázkou trendu, který bude v kinech bohužel asi stále častější - gejzír přeplácaných a křečovitě okázalých digitálních efektů naprosto zadupává do země jakýkoliv příběh a stavbu filmu.

Stejně jako Smrtelné stroje, Valerian a město tisíce planet nebo Jupiter vychází je i Aquaman dobrou pozvánkou do kin pro ty, kteří se chtějí jen pokochat nezkrotnou vizuální fantazií tvůrců, explozí barev, tvarů, fantaskních tvorů, rostlin, staveb atd., halabala na sebe naházených bez smyslu, omezení a promakanějšího záměru.

První půl hodinu je takový koncept ještě zábavný, pak však začíná toporně vyprávěný a selankovitý příběh čím dál více a více vadit. Zvláště, pokud představitel Aquamana Jason Momoa není bůhvíjaký herec (ale to asi nikdo nečekal, že) a pokud scenáristé David Leslie Johnson-McGoldrick a Will Beall opravdu hodně šetřili vtipnými hláškami.

Je to vlastně docela nepříjemný regres. Pokud poslední Avengers anebo Logan: Wolverine ukázali, že i komiksová adaptace může být "dospělé" umění, pak je Aquaman opět návrat mezi neškodnou dětskou zábavu. S hodně barvičkami, blýskavými cingrlártky, ale bez jakéhokoliv přesahu, snahy o nadčasovost nebo ambice vyprávět velký příběh.