Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Miliardáři Křetínský a Tkáč kupují za 1,8 miliardy rádia Lagardére Active včetně Evropy 2 a Frekvence 1

Po dlouhých měsících vyjednávání to konečně klaplo: investiční společnost Czech Media Invest (CMI), kterou ovládá trojice miliardářů Daniel Křetínský, Patrik Tkáč (oba na fotce) a Roman Korbačka, kupuje rozhlasové stanice Lagardére Active.

Součástí dealu jsou rádia, které nyní Lagardére vlastní v Česku (Evropa 2, Frekvence 1, Rádio Bonton), Polsku, Slovensku a Rumunsku. Prodejní cena těchto aktiv činí 73 miliónů eur (v přepočtu 1,84 miliardy korun). Společnosti provozující rozhlasové stanice vykázaly loni konsolidované tržby ve výši přibližně 56 miliónů eur. Uzavření transakce je podmíněno především schválením ze strany místních regulačních orgánů v dotyčných zemích.

Křetínského tým v Česku kvůli transakci čerstvě založil tři nové firmy: Czech Radio Center, Czech Radio Services a International Media Invest.

Czech Media Invest, kterou spoluvlastní a řídí Daniel Křetínský, vlastní dvě vydavatelství - Czech News Center a CN Invest. Vydává čtyři deníky (Blesk, Sport, Aha! a E15), několik desítek časopisů a webových titulů. Společnost také vlastní dvě tiskárny. Akvizicí rádií Lagardére konečně Křetínský vytváří plnohodnotnou protiváhu svěřenským fondům Andreje Babiše, které ovládají mediální dům Mafra a největší české rádio Impuls.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Obscure Promotion: agentura do Brna přiveze koncert švédských metalistů In Flames. Akce se uskuteční v červenci v klubu Sono.

  • Vltava Labe Media: vydavatelství vlastněné Pentou pohltí dceřiné firmy - Annonce (vydavatelství inzertních titulů), Websitemaster (eStranky.cz) a Grand Real City (vydavatelství, zaměřené na realitní trh, Realcity.cz).

  • Fragile Media: agentura pro digitální marketing Daniela Kafky v roce 2017 utržila téměř 101 milionů korun, v meziročním srovnání o 6 milionů více. Čistý zisk dosáhl 4,1 milionu korun, stejně jako o rok dříve.

Hit dne

Amorphis: Amongst Stars

  • Na turné

    Mandrage
    05. 10.24. 11.
  • Castingy

    Česká televize, útvar Výroby TS Brno, vypsala výběrové řízení na pozici výkonný producent. Předpokládaný datum nástupu září 2017. Podrobnosti na webu Kavčích hor.

Recenze

Deadpool 2

Větší, drzejší, bláznivější, potřeštěnější, vyšší frekvence hlášek - to ano. Ale vtipnější? To je otazník. Zatímco u jedničky Deadpool (2016) byl poměr akce, vtipů pro mainstreamové publikum a vtipů/hlášek pro zasvěcené/erudované dokonale vyvážený, u dvojky se vybalancování výrazně vychýlilo ve prospěch autistického pobavení samotných tvůrců bez ohledu na publikum.

Navíc chybí uměřenost - pokud řeknete určitý vtip jednou za dvě minuty, ještě to funguje. Pokud dost podobných gagů nasázíte vedle sebe za stejný čas třeba dvacet, tak to působí značně kontraproduktivně. A pokud k tomu přidáte dost vachrlatý a řídký hlavní příběh (jeden teenager neví co se sebou a hledá své místo ve světě), leckterý divák se nezbaví neodbytného pocitu, že autoři Deadpool 2 se tak trochu stali obětmi vlastního úspěchu.

Škoda přeškoda odchodu talentovaného režiséra "jedničky" Tima Millera, který původně pracoval i na Deadpool 2. Evidentně měl větší cit pro proporce a jedinečnou (dez)interpretaci superhrdinských pravidel než režisér "dvojky" David Leitsch.

Aby nebylo mýlky, Deadpool 2 je povedená, vtipná, zábavná a místy hodně originální záležitost. Jenom prostě první Deadpool nasadil laťku hodně vysoko a Leitschovu týmu se jí nepodařilo přeskočit. Navíc se celá adaptace stala předvídatelnější a tím trochu nudnější. A to i přes celou řadu skvělých vtipů a scén.