reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Vítek s Klápou zakládá novou firmu pro hloubkovou analýzu dat

Někdejší dlouholetý ředitel mediální agentury Mindshare Jiří Vítek (foto) se pouští do vlastního byznysu s digitálními daty, datovou analytikou a kolem umělé inteligence.

Vítek společně s další mediálkou Media Investments (většinový majitel Jan Klápa) zakládá novou společnost MI Deep Data s rozdělením podílů 50 na 50. Nová firma se bude zaměřovat na hloubkovou analýzu dat klientů v oblasti marketingu a prodeje včetně ekonometrického modelování a AI predikce.

Kromě toho bude Vítek pomáhat Media Investments (MI) ve věcech mediálního researche, ale také s nastavování interních procesů pro další rozvoj. Jak psal Borovan.cz před nedávnem, tržby středně velké mediálky MI za rok 2016 dosáhly 235 milionů korun. V meziročním srovnání to představuje nárůst o 94 milionů. Hluboká účetní ztráta z roku 2015 ve výši 16 milionů se o rok později překlopila v mírný zisk půl milionu korun.

Jiří Vítek pracoval v Mindshare od roku 2001. V roce 2009 se stal CEO. Odešel v letošním roce.