reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Kabelový operátor UPC letos navýšil počet TV zákazníků téměř o 4 tisíce, rostly i internet a telefonie

Největší kabelový operátor UPC Česká republika za první kvartál 2018 na tuzemském trhu rostl ve všech třech klíčových segmentech - televize, internet a telefonie.

Počet televizních předplatitelů UPC v Česku se za dané období zvedl o 3700 na 631 900. Počet zájemců o analogovou televizi se zvedl o 3300 na 174 900, předplatitelů digitální televize přibylo 1900 na celkovou úroveň 357 900. Naopak satelitní televize vykázala mezikvartální pokles o 1500 zákazníků na 99 100. Firmě pod vedením ředitele Martina Millera (foto) rostl i počet zákazníků internetového připojení - o 3300 na 500 800. Nejvýrazněji se v období leden až březen 2018 zvedla telefonie - mezikvartálně o 10 000 na 173 100.

Jak jsme psali před nedávnem, v současné době na nadnárodní úrovni běží jednání o akvizici některých vybraných evropských poboček (včetně české, viz odkaz pod textem) kabelové firmy UPC ze strany mobilního operátora Vodafone. Pokud deal klapne (hodně záleží na německém antimonopolním úřadu a na Evropské komisi), je velmi pravděpodobné, že TOP management českého a slovenského UPC v čele s Millerem skončí.