Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

T-Mobile udržel tržby z mobilních a pevných služeb a z prodeje hardware nad 6,5 miliardy

12:56, 10. 5. 2018

Celkové tržby mobilního operátora T-Mobile (skupina Deutsche Telekom) v prvním čtvrtletí 2018 nepatrně rostly, naopak tržby z mobilních služeb mírně klesly o 0,8 procenta.

T-Mobile od ledna do března 2018 utržil 6,557 miliardy korun, v meziročním srovnání o 35 milionů více. Z toho na tržby z mobilních služeb připadá 4,535 miliardy korun (o rok dříve 4,572 miliardy). EBITDA (zisk před zdaněním, úroky, amortizací a odpisy) za integrované služby meziročně stoupla o 4,2 procenta na 2,85 miliardy korun.

Celkový počet zákazníků v 1Q 2018 stoupl v meziročním srovnání o 59 tisíc na 6,156 milionu. Z toho tarifních zákazníků bylo 3,885 milionu. Počet zákazníků televizní nabídky - satelitní či IPTV - stoupl z 15 tisíc na 47 tisíc.

Pro srovnání: výnosy konkurenčního operátor O2 za první kvartál 2018 dosáhly 9,198 miliardy korun. O rok dříve za stejné období to přitom bylo 9,224 miliardy. Počet zákazníků mobilních služeb v Česku k 31. březnu 2018 se meziročně zvýšil o 30 tisíc na 4,954 milionu. Počet zákazníků televizní platformy O2 TV vzrostl z 222 tisíc na 243 tisíc.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • FTV Prima: druhá komerční televize změnila sídlo z klasické Palmovky na novou adresu na Vinohradské ulici v pražských Strašnicích. To samé se týká mediazastupitelství Media Club.

  • Geometry Prague: aktivační agentura ze skupiny Ogilvy v roce 2018 utržila 153 milionů korun. V meziročním srovnání to je pokles o 23 milionů. Čistý zisk klesl ze 23 milionů na 12 milionů korun.

  • Aerofilms: menší filmový distributor v roce 2018 utržil téměř 32 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 7,7 milionu méně. Čistý zisk 6 milionů z roku 2017 se přetočil v loňskou ztrátu 750 tisíc korun.

  • RedHead Music: změny ve vlastnickém portfoliu menšího hudebního labelu. Podíl Antonína Milaty klesl ze 49 procent na 30 procent, podíl Tomáše Staňka vzrostl z 30 procent na 40 procent a podíl Michala Nováka z 21 procent na 30 procent.

  • Ogilvy One: marketingová agentura ze skupiny WPP (čtvrtinu drží Vladimír Šolc) v roce 2018 utržila přes 135 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 26 milionů méně. Čistý zisk se zvýšil z 8,7 milionu na 9,2 milionu korun.

  • Live Nation: koncertní agentura přiveze do Prahy zmalovance Kiss. Koncert se uskuteční v červenci 2020 v O2 Aréně.

  • Na turné

    Visací zámek
    01. 11.07. 12.
  • Hit dne


    Trailer k seriálu The Witcher.

Recenze

Le Mans ´66

Každý tvůrce "automobilového" filmu bude mít tu smůlu (a z diváckého hlediska štěstí), že jeho snažení bude vždy srovnáváno a poměřováno s žánrovým etalonem, snímkem Rona Howarda Rivalové. Tento vynikající historický film o zápolení jezdů F1 Niki Laudy a Jamese Hunta takřka smrdí benzinem a řidičským šílenstvím a nastavuje vysokou laťku pro všechny následovníky.

Le Mans ´66, který vychází z legendárního soupeření vozů Ford a Ferrari na neméně legendárním závodu Le Mans, i přes všechno snažení zúčastněných, od zkušeného režiséra Jamese Mangolda (Logan: Wolverine, Walk The Line atd.) až po ústřední herce Matta Damona a Christiana Balea, při vší úctě benzínem nesmrdí. A to i přesto, že především Bale v roli svérázného závodníka Kena Milese exceluje. Skvělá kamera Phedona Papamichaela (Památkáři, Den zrady, 3:10 Vlak do Yumy), nadprůměrný scénář Mangoldův a hudba Marca Beltramiho.

To vše dává dohromady "jen" nadprůměrný film, solidní filmařinu, nikoliv klíč od brány k filmové extázi. Ať již je to tím, že soutěžení dvou automobilek není až tak strhují téma, nebo se Mangoldovi ze životopisů Milese a konstruktéra aut Carrolla Shelbyho nepodařilo vyextrahovat nadprůměrně silný příběh, Le Mans ´66 bude Rivalům vždy dýchat na záda z uctivé vzdálenosti. Byť prohrát s geniálními Rivaly není žádná ostuda a Mangoldův snímek se ve finále jeví býti zdatným a důstojným soupeřem.