Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Prodeje všech deníků opět klesly s výjimkou Bakalových Hospodářských novin

11:22, 11. 5. 2018

Prodeje českých deníků pokračovaly v poklesu prodaného nákladu i během čtvrtého kvartálu 2017 a prvního čtvrtletí 2018. Jedinou výjimku z nepříznivého trendu představovaly Hospodářské noviny miliardáře Zdeňka Bakaly (foto).

Průměrný prodaný náklad HN v uvedeném období meziročně stoupl o 3062 kusů. Svou pozici v podstatě udržel Sport (Daniel Křetínský a spol.), když jeho náklad klesl o nepatrných 582 kusů. Největší pokles v absolutním čísle vykázala MF Dnes (svěřenský fond Andreje Babiše), jejíž průměrný prodaný náklad v daném období v meziročním srovnání klesl o 10 557 kusů. Vyplývá to z aktuálních čísel Media projektu (jeho zadavateli jsou Unie vydavatelů a Asociace mediálních agentur).

Zde přinášíme srovnání průměrného prodaného nákladu jednotlivých deníků v jednotkách kusů, první číselný sloupec je za 4Q2017 až 1Q2018, druhý sloupec 4Q2016 až 1Q2017:

  • Blesk     212 925     217 880
  • MF Dnes     127 372     137 929
  • Právo     75 133     78 683
  • Aha!     45 966     49 856
  • Lidové noviny     36 481     37 571
  • Hospodářské noviny     33 710     30 648
  • Sport     33 244     33 826

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Obscure Promotion: agentura do Brna přiveze koncert švédských metalistů In Flames. Akce se uskuteční v červenci v klubu Sono.

  • Vltava Labe Media: vydavatelství vlastněné Pentou pohltí dceřiné firmy - Annonce (vydavatelství inzertních titulů), Websitemaster (eStranky.cz) a Grand Real City (vydavatelství, zaměřené na realitní trh, Realcity.cz).

  • Fragile Media: agentura pro digitální marketing Daniela Kafky v roce 2017 utržila téměř 101 milionů korun, v meziročním srovnání o 6 milionů více. Čistý zisk dosáhl 4,1 milionu korun, stejně jako o rok dříve.

Hit dne

Amorphis: Amongst Stars

  • Na turné

    Mandrage
    05. 10.24. 11.
  • Castingy

    Česká televize, útvar Výroby TS Brno, vypsala výběrové řízení na pozici výkonný producent. Předpokládaný datum nástupu září 2017. Podrobnosti na webu Kavčích hor.

Recenze

Deadpool 2

Větší, drzejší, bláznivější, potřeštěnější, vyšší frekvence hlášek - to ano. Ale vtipnější? To je otazník. Zatímco u jedničky Deadpool (2016) byl poměr akce, vtipů pro mainstreamové publikum a vtipů/hlášek pro zasvěcené/erudované dokonale vyvážený, u dvojky se vybalancování výrazně vychýlilo ve prospěch autistického pobavení samotných tvůrců bez ohledu na publikum.

Navíc chybí uměřenost - pokud řeknete určitý vtip jednou za dvě minuty, ještě to funguje. Pokud dost podobných gagů nasázíte vedle sebe za stejný čas třeba dvacet, tak to působí značně kontraproduktivně. A pokud k tomu přidáte dost vachrlatý a řídký hlavní příběh (jeden teenager neví co se sebou a hledá své místo ve světě), leckterý divák se nezbaví neodbytného pocitu, že autoři Deadpool 2 se tak trochu stali obětmi vlastního úspěchu.

Škoda přeškoda odchodu talentovaného režiséra "jedničky" Tima Millera, který původně pracoval i na Deadpool 2. Evidentně měl větší cit pro proporce a jedinečnou (dez)interpretaci superhrdinských pravidel než režisér "dvojky" David Leitsch.

Aby nebylo mýlky, Deadpool 2 je povedená, vtipná, zábavná a místy hodně originální záležitost. Jenom prostě první Deadpool nasadil laťku hodně vysoko a Leitschovu týmu se jí nepodařilo přeskočit. Navíc se celá adaptace stala předvídatelnější a tím trochu nudnější. A to i přes celou řadu skvělých vtipů a scén.