Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Filmový podnikatel Krejčí v Praze otevírá dva nové ateliéry

15:11, 25. 5. 2018

Filmové ateliéry Prague Studios (PS; většinový majitel Tomáš Krejčí - na fotce uprostřed při slavnostním zahájení výstavby) v Praze Letňanech po několika měsících stavebních prací otevírají dvě nové zvukové haly.

Od května Krejčí filmovým, reklamním a televizním producentům nabízí nová studia 3 (menší foto) a 4, každé o rozloze 1 250 m². Stavba začala v létě 2017. Novou Krejčího investici financovala včetně nákupu pozemků z velké části UniCredit Bank. Rozpočet se pohyboval na úrovni 140 milionů korun. Její součástí je rovněž modernizace současných ateliérů.

PS po dokončení nových hal bude mít na ploše 30 tisíc m² k dispozici: Ateliér 1 (3 000 m²), Ateliér 2 (2 500 m²), Ateliér 5 (1 800 m²), Ateliér 6 (500 m²), přilehlé kanceláře, maskérny, kostymérny, catering a dílny plus nově Ateliér 3 (1 250 m²) a Ateliér 4 (1 250 m²), oba propojitelné do jednoho prostoru. Ateliéry 1, 3, 4 a 5 jsou vybaveny systémem pro rigging s vysokou nosností. Prague Studios mají internetové připojení 1 Gbps.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Lion Nurun: agentura nyní již vlastněná Publicisem v roce 2017 utržila 11 milionů korun. V meziročním srovnání o 9,5 milionů více. Čistý zisk vyskočil z jednoho milionu na 1,7 milionu korun.

  • FAVI.cz: vyhledávač nábytku, ve které většinu drží investiční skupina Pale Fire Capital, čerstvě expanduje do Maďarska. Je to další zahraniční trh po Slovensku, Rumunsku a Polsku, kam FAVI vstoupil v roce 2017.

  • TV Nova: nová řada pořadu Mise nový domov (přestavby domovů s příběhem) s moderátorkou Terezou Pergnerovou odstartuje ve středu 31. října.

Hit dne

Ochutnávka z nové desky. VNV Nation: When is the Future?

  • Na turné

    Chinaski
    05. 10.07. 12.
  • Castingy

    Televize Barrandov shání zájemce o účast na natáčení pořadu Soudce Alexandr. Věk 20 až 70 let. Termín 22. a 23. září.

Recenze

První člověk

Konečně po dlouhé době biják, který je "velký" a přitom současně chytrý, "hluboký". Třetí celovečerní film mladého Damiena Chazelleho (povedené snímky Whiplash, La La Land) První člověk o americkém kosmonautovi Neilovi Armstrongovi opět osvědčuje nesmírný talent, inteligenci a kreativitu hlavního tvůrce. Zvláště, když má po ruce úžasný scénář Joshe Singera (WikiLeaks, Spotlight).

Pečlivost, důraz na autenticitu, dar osobitého vyprávění, skvělé vedení herců - to je to, co diváka napadne při sledování příběhu prvního člověka na Měsíci. Již úvodní scéna letu Armstronga v experimentálním raketovém letadle X-15 vás katapultuje přímo do kabiny rozklepaného pekelného stroje, který se každou chvíli může buď rozbít o Zemi nebo odplout do neznámého vesmíru. Je to tak strhující a ohromně natočená pasáž, že se slabším povahám může udělat nevolno.

Technicky a řemeslně se jedná o film extratřídu. Spíše než mezník v dějinách a s ním spojený patos Chazelleho zajímá, kdo byli první průkopnici vesmírného létání. Ryan Gosling v hlavní roli opět (je to již druhá spolupráce s režisérem) předvádí ze sebe to nejlepší. Jeho Armostrong je ledově klidný v kritických chvílích, výkonný, ale současně lidský, když pohřbívá dvouletou dceru. Další Goslingův mistrovský výkon.

I samotný let prvního Apolla je pojat bez zbytečné heroické epiky (chybí scéna s vlajkou), zato velmi sugestivně a s prvotřídním synchronizováním obrazu a hudební složky. Skvělý, nádherný a podmanivý hold mužům, kteří létali do vesmíru a na Měsíc v technice, se kterou byste dnes nejeli ani do Krkonoš.