Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Filmový podnikatel Krejčí v Praze otevírá dva nové ateliéry

15:11, 25. 5. 2018

Filmové ateliéry Prague Studios (PS; většinový majitel Tomáš Krejčí - na fotce uprostřed při slavnostním zahájení výstavby) v Praze Letňanech po několika měsících stavebních prací otevírají dvě nové zvukové haly.

Od května Krejčí filmovým, reklamním a televizním producentům nabízí nová studia 3 (menší foto) a 4, každé o rozloze 1 250 m². Stavba začala v létě 2017. Novou Krejčího investici financovala včetně nákupu pozemků z velké části UniCredit Bank. Rozpočet se pohyboval na úrovni 140 milionů korun. Její součástí je rovněž modernizace současných ateliérů.

PS po dokončení nových hal bude mít na ploše 30 tisíc m² k dispozici: Ateliér 1 (3 000 m²), Ateliér 2 (2 500 m²), Ateliér 5 (1 800 m²), Ateliér 6 (500 m²), přilehlé kanceláře, maskérny, kostymérny, catering a dílny plus nově Ateliér 3 (1 250 m²) a Ateliér 4 (1 250 m²), oba propojitelné do jednoho prostoru. Ateliéry 1, 3, 4 a 5 jsou vybaveny systémem pro rigging s vysokou nosností. Prague Studios mají internetové připojení 1 Gbps.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Warhorse Studios: všechny podíly v herním studiu (Zdeněk Bakala, Martin Klíma a Daniel Vávra) přešly na rakouskou publisherskou firmu Koch Media.

  • Ticket Art Production: produkční a ticketingová firma v roce 2017 utržila přes 51 milionů korun, v meziročním srovnání o 31 milionů více. Čistý zisk dosáhl 20 milionů oproti ztrátě 700 tisíc v roce 2016.

  • Savage.tv: produkční firma v roce 2017 utržila 214 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 44 milionů více. Čistý zisk dosáhl 4 milionů oproti mírné ztrátě v roce 2016. Ve sledovaném období firmu vlastnila Pavla Burgetová, na jaře 2018 ji získala společnost Stink CZ Daniela Bergmanna.

Hit dne

Trailer filmu Teroristka.

  • Na turné

    Mandrage
    24. 1.30. 3.
  • Castingy

    Televize Barrandov shání zájemce o účast na natáčení pořadu Soudce Alexandr. Věk 20 až 70 let. Termín 22. a 23. září.

Recenze

Alita: Bojový Anděl

Přes 16 let trvalo převést japonský cyberpunkový manga komiks spisovatele Yukito Kishira Alita: Bojový Anděl (mimochodem nedávno vyšel i v češtině) od prvotního nápadu na plátna kin. Velikán světové kinematografie James Cameron (Avatar, Titanic), který si vzal na bedra scénář a produkci, dlouhá léta dával vždy přednost jinému projektu.

Studio 20th Century Fox dala konečnou zelenou projektu až v průběhu roku 2016, poté co poněkud seškrtalo rozpočet a na režisérskou židli angažovalo Roberta Rodrigueze. Výsledek by se dal označit jako povedená, pokorná a citlivě provedená filmová adaptace, která zachovává ducha, atmosféru knižní předlohy a pokud se v něčem od originálu odchyluje, pak se jedná v drtivé většině o zdařilé obohacení původního příběhu.

Odklad podle všeho prospěl i vizuální stránce filmu. Inteligentní a kreativní užití pokročilých digitálních technologií a triků (Cameron je původně vyvíjel pro dokumentární film) při ztvárňování dystopického světa roku 2563 po blíže neupřesněné katastrofě patří k hlavním tahákům filmu. Tvůrčí dvojici Cameron - Rodriguez se podařilo zkombinovat panteon nejednoduchých a barvitých postav (jak hlavních hrdinů, tak i záporáků) budoucího světa se záplavou bravurně vymyšlených a nasnímaných akčních scén. A to včetně překvapivého konce (pro ty, kdo nečetli komiks) jedné z hlavních postav. Svižný, moderní a srdcařsky udělaný filmový přepis kultovní mangy, který neurazí znalce a potěší nové fandy.