Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Kellnerova O2 TV koupila práva na zápasy nejvyšší fotbalové ligy až do roku 2022

Nákupní jízda televizní platformy O2 TV (majoritní vlastník miliardář Petr Kellner) na českém trhu sportovních práv neustává. Po nejvyšší hokejové lize se mobilnímu operátorovi O2 podařilo získat práva i na zápasy nejvyšší fotbalové ligy.

O2 se nyní čerstvě dohodla s prodejcem Pragosport, který zastupuje Ligovou fotbalovou asociaci, o získání kompletních TV a online práv pro Česko a Slovensko na čtyři roky až do sezóny 2021/2022. V praxi tak sportovní kanály O2 TV Sport a O2 TV Fotbal budou z každého kola ligy vysílat 4 zápasy v TV kvalitě (přenos bude zajišťovat přenosový vůz) a 4 zápasy ve "streamingové" kvalitě (3 kamery). Vysílat se bude v pátek, sobotu, neděli a v pondělí.

Za rok kanály O2 TV odvysílají minimálně 105 (garantovaný počet) až 140 přímých přenosů ročně. Jeden zápas z každého kola bude moci O2 poskytnout i do free2air vysílání.

O2 TV rovněž nabídne funkce multidimenze – výběr z více zápasů, zpětné zhlédnutí až 7 dní, pauzu či přetáčení klíčových momentů i možnost sledování zápasů na televizi, počítači, mobilu nebo tabletu. Novinkou bude systém Tracab, který v reálu sleduje statistiky hráčů a týmů.

Operátor O2 v posledních měsících investoval do nákupu práv stovky milionů korun. Vedle nejvyšší fotbalové ligy bude až do roku 2023 vysílat i utkání hokejové Tipsport extraligy (zde se dělí s Českou televizí). Počet zákazníků TV platformy O2 TV vzrostl na konci března 2018 na 243 tisíc.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Nakladatelství Slovart: v roce 2017 utržilo 80 milionů korun, stejně jako o rok dříve. Čistý zisk mírně klesl z 1,6 milionu na 1,5 milionu korun.

  • Media Bohemia: velká mediální skupina pohltí několik svých dceřinek, které provozují menší rádia - Rádio Černá Hora II., Radio Dobrý den (Rock Radio), AZ Rádio (Hitrádio City) a František Vostál (Hitrádio Vysočina).

  • Svoboda Press: obří tiskárny ovládané německou skupinou Euro-Druckservice v roce 2017 utržily 1,595 miliardy korun. V meziročním srovnání to představuje pokles o 94 milionů korun. Čistý zisk se zvedl z 26 milionů na 29 milionů korun. Zisk před zdaněním, odpisy, úroky a amortizací (EBITDA) dosáhl na úroveň 156 milionů korun (o rok dříve to bylo 177 milionů).

Hit dne

Laibach: The Whistleblowers.

  • Na turné

    Mandrage
    05. 10.24. 11.
  • Castingy

    Česká televize, útvar Výroby TS Brno, vypsala výběrové řízení na pozici výkonný producent. Předpokládaný datum nástupu září 2017. Podrobnosti na webu Kavčích hor.

Recenze

Ant-Man a Wasp

V porovnání s nedávno uvedenými epickými Avengers: Infinity War působí aktuální přírůstek marvelovského světa Ant-Man a Wasp spíše jako chudý příbuzný. Je ovšem pravda, že první filmový Ant-Man (2015) vyzníval v porovnání s dalšími marvelovskými hrdiny ještě zakřiknutěji.

Bohužel režisér Peyton Reed ani napodruhé nedokázal vymyslet nějaký výraznější klíč, jak ze zmenšujícího se a zvětšujícího se chlapíka vykřesat zajímavé dobrodružství či vizuálně přitažlivé scény. Ústřední dvojice hrdinů (Paul Rudd a Evangeline Lilly) působí mdle, nevýrazně, v jakékoliv společné scéně je přehraje zkušený pardál Michael Douglas. Scott Lang/Ant-Man by si rozhodně zasloužil poněkud důkladnější pozornost nějakých nadanějších scenáristů.

Filmu chybí nějaký silnější příběh, ústřední motiv. Přece jenom po apokalypse z posledních Avengerů je drobná záchranná mise jednoho člověka poněkud málo. Hlavní záporák, obchodník se zbraněmi, je plochá, plakátovitá postavička bez šťávy a kontextu. Rovněž sekvence z kvantových polí, kde by člověk čekal nějaký výraznější výtvarný/designový počin, svou nekomplikovaností trochu připomínají 90. léta.

Jinými slovy: v porovnání s ostatními marvelovskými bijáky je Ant-Man a Wasp spíše průměr, byť možná z hlediska hlášek asi nadprůměr. A přesto, díky závěrečné scéně, je Ant-Man a Wasp další kostičkou z velké stavby Marvel Universe, kterou si hardcore fanoušci asi nenechají ujít.