reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Tržby hudební televize Óčko loni překročily 150 milionů, zisk narostl o více než 100 procent

06:49, 20. 7. 2018

Hudební televize Óčko TV, spadající pod mediální dům Mafra (na fotce ředitel Štěpán Košík), navýšila v roce 2017 ekonomický výkon, zejména díky eventovým akcím, pořádaným pod hlavičkou Óčko Promotion.

Tržby licenční společnosti Stanice O loni dosáhly rekordních 152 milionů. V meziročním srovnání to představuje nárůst o 19 milionů. Z celkové sumy na TV vysílání a eventy připadlo 134 milionů (o rok dříve 125 milionů). "Pro výnos z prodeje reklamy je nadále zásadní spolupráce s Media Clubem, současně však roste podíl přímého obchodu společnosti a jejích dalších příjmových zdrojů na celkových výnosů," uvedli zástupci Óčka.

Čistý zisk v loňském roce vyrostl z 3 milionů na 7 milionů korun. Odpisy se pohybovaly na úrovni 3 milionů. Óčko společně s Mafrou patří do svěřenského fondu Andreje Babiše.