reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Výzkumná agentura GfK Czech zvedla čistý zisk na 30 milionů

10:05, 22. 7. 2018

Česká pobočka globální výzkumné agentury GfK Czech, která na trhu nabízí výzkumy trhu, marketingové analýzy, konzultační a poradenský servis, pokračovala v roce 2017 v navyšování výkonu.

Tržby firmy meziročně narostly z 281 milionů na 294 milionů korun. Z toho na Českou republiku připadlo 144 milionů (o rok dříve 128 milionů), zbytek na zahraničí. "Na velmi pozitivním výsledku v sektoru Consumer Experiences se zejména podílela část Consumer Panel Services, jíž se podařilo uzavřít několik významných dlouholetých kontraktů. Dále také trackingové analýzy a adhoc projekty pro velké nadnárodní klienty. Stabilního vývoje dosáhl také sektor Consumer Choices, kde se velmi slibným způsobem rozvíjí skupina produktů Point of Sale Tracking," uvedli zástupci společnosti.

Čistý zisk GfK Czech se zvedl na 30 milionů korun, v meziročním srovnání o 7 milionů více. K hlavním konkurentům společnosti na tuzemském trhu patří Nielsen, Ipsos a Kantar TNS.