Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Čisté výnosy skupiny PPF z telekomunikací se opět přiblížily 30 miliardám korun

Čistý objem peněz, které skupina PPF miliardáře Petra Kellnera (foto) získala z telekomunikačního segmentu, v roce 2017 v podstatě stagnoval/nepatrně narostl o pár milionů korun.

Čistý výnos PPF z telekomunikaci, to znamená z podniků CETIN a O2 Czech Republic/O2 Slovakia, za loňský rok dosáhl 1,129 miliardy eur (v přepočtu 29,725 miliardy korun). O rok dříve to bylo 1,098 miliardy eur (v přepočtu 29,682 miliardy korun). Meziroční nárůst tak činí 43 milionů korun.

Celkové výnosy Kellnerovy skupiny z telekomunikačního byznysu se v roce 2017 zvedly z 1,742 miliardy eur na 1,822 miliardy eur. Z celkového čísla na hlasové služby připadá 912 milionů eur (o dříve 897 milionů eur), na datové služby 487 milionů (451 milionů) a na ostatní telekomunikační služby 423 milionů (394 milionů). Výnosy z telekomunikací přitom zahrnují výnosy z prodeje zboží a výnosy z poskytnutých služeb, vykazují se bez DPH a po odečtení veškerých slev.

Podle Kellnera se telekomunikace loni "definitivně staly druhou klíčovou oblastí PPF". V letošním roce k O2 a CETIN skupina přidala mobilní operátory Telenoru v Maďarsku, Srbsku, Bulharsku a v Černé Hoře.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Warhorse Studios: všechny podíly v herním studiu (Zdeněk Bakala, Martin Klíma a Daniel Vávra) přešly na rakouskou publisherskou firmu Koch Media.

  • Ticket Art Production: produkční a ticketingová firma v roce 2017 utržila přes 51 milionů korun, v meziročním srovnání o 31 milionů více. Čistý zisk dosáhl 20 milionů oproti ztrátě 700 tisíc v roce 2016.

  • Savage.tv: produkční firma v roce 2017 utržila 214 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 44 milionů více. Čistý zisk dosáhl 4 milionů oproti mírné ztrátě v roce 2016. Ve sledovaném období firmu vlastnila Pavla Burgetová, na jaře 2018 ji získala společnost Stink CZ Daniela Bergmanna.

Hit dne

Trailer filmu Teroristka.

  • Na turné

    Mandrage
    24. 1.30. 3.
  • Castingy

    Televize Barrandov shání zájemce o účast na natáčení pořadu Soudce Alexandr. Věk 20 až 70 let. Termín 22. a 23. září.

Recenze

Alita: Bojový Anděl

Přes 16 let trvalo převést japonský cyberpunkový manga komiks spisovatele Yukito Kishira Alita: Bojový Anděl (mimochodem nedávno vyšel i v češtině) od prvotního nápadu na plátna kin. Velikán světové kinematografie James Cameron (Avatar, Titanic), který si vzal na bedra scénář a produkci, dlouhá léta dával vždy přednost jinému projektu.

Studio 20th Century Fox dala konečnou zelenou projektu až v průběhu roku 2016, poté co poněkud seškrtalo rozpočet a na režisérskou židli angažovalo Roberta Rodrigueze. Výsledek by se dal označit jako povedená, pokorná a citlivě provedená filmová adaptace, která zachovává ducha, atmosféru knižní předlohy a pokud se v něčem od originálu odchyluje, pak se jedná v drtivé většině o zdařilé obohacení původního příběhu.

Odklad podle všeho prospěl i vizuální stránce filmu. Inteligentní a kreativní užití pokročilých digitálních technologií a triků (Cameron je původně vyvíjel pro dokumentární film) při ztvárňování dystopického světa roku 2563 po blíže neupřesněné katastrofě patří k hlavním tahákům filmu. Tvůrčí dvojici Cameron - Rodriguez se podařilo zkombinovat panteon nejednoduchých a barvitých postav (jak hlavních hrdinů, tak i záporáků) budoucího světa se záplavou bravurně vymyšlených a nasnímaných akčních scén. A to včetně překvapivého konce (pro ty, kdo nečetli komiks) jedné z hlavních postav. Svižný, moderní a srdcařsky udělaný filmový přepis kultovní mangy, který neurazí znalce a potěší nové fandy.