Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Developer Dědek kupuje golfovou televizi Golf Channel

09:46, 5. 9. 2018

Novým majitelem golfové televize Golf Channel, šířené v Česku, Slovensku, Rumunsku a Maďarsku, se stal podnikatel a multimilionář Petr Dědek (na fotce uprostřed).

Získal 100procentní podíl ve společnosti ATV CZ, která televizi provozuje více než deset let. Prodejcem je Milan Bína. Dědek je mimo jiné majitelem developerské společnosti D+D Real, elektro firmy D+D Elektromont nebo promotérské společnosti Relmost, která pět let pořádá Czech Masters, golfový turnaj European Tour. Golf Channel je v nabídce řady kabelových, IPTV a satelitních operátorů jako Skylink, UPC, O2 TV, T-Mobile TV, Netbox nebo Planet A.

"Program stojí na přímých přenosech a na exkluzivním obsahu. To znamená na nejprestižnějších turnajích jako jsou Ryder Cup, turnaje kategorie World Golf Championship, americká PGA Tour, European Tour. Více využijeme knihovnu mateřského Golf Channelu, který nabízí lifestylové pořady, několik golfových akademií nebo dokumentární filmy. Chceme také vysílat světové ženské turnaje s českou účastí. Budeme rozšiřovat český komentář do všech přímých přenosů, zapojovat české hráče a v příštím roce plánujeme výrobu vlastních pořadů," uvedl ředitel televize Pavel Poulíček (vlevo).

Obchod bude mít na starosti Edita Hanušová (vpravo), která už v minulosti prodej reklamního času v Golf Channel řídila. Součástí akvizice je web Golfchannel.cz, v mediální skupině bude také web Golfextra.cz, který založil a provozuje Relmost.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Deník N: v tuto chvíli čistě online medium, které ovládá skupina multimilionářů v čele se Silke Horákovou a Jaroslavem Horákem, od 7. ledna odstartuje tištěné vydání.

  • NetMonitor: od nového roku by měl začít měřit i data o mobilních aplikacích. Do pilotního výzkumu jsou zapojeny mediální domy Economia, Mafra a Czech News Center. První čísla by měla být dle plánu již za leden 2019.

  • Seznam.cz: firma Iva Lukačoviče spustil nástroj pro měření brandových video kampaní v Česku Brand lift/Sbrandlift. Inzerenti tak mohou sledovat vliv kampaní na Seznam.cz na jednotlivé atributy značky a vyhodnotit si celou kampaň v reklamní síti.

Hit dne

Michal Hrůza: Nad světem (Nezapomínej)

  • Na turné

    Lucie
    13. 11.30. 11.
  • Castingy

    Televize Barrandov shání zájemce o účast na natáčení pořadu Soudce Alexandr. Věk 20 až 70 let. Termín 22. a 23. září.

Recenze

Aquaman

Po rozpačitém prvním větším představení Aquamana v rozpačité Lize spravedlnosti (2017) přichází pořádná nálož v podobě samostatného filmu "vodního může". Aquaman je další ukázkou trendu, který bude v kinech bohužel asi stále častější - gejzír přeplácaných a křečovitě okázalých digitálních efektů naprosto zadupává do země jakýkoliv příběh a stavbu filmu.

Stejně jako Smrtelné stroje, Valerian a město tisíce planet nebo Jupiter vychází je i Aquaman dobrou pozvánkou do kin pro ty, kteří se chtějí jen pokochat nezkrotnou vizuální fantazií tvůrců, explozí barev, tvarů, fantaskních tvorů, rostlin, staveb atd., halabala na sebe naházených bez smyslu, omezení a promakanějšího záměru.

První půl hodinu je takový koncept ještě zábavný, pak však začíná toporně vyprávěný a selankovitý příběh čím dál více a více vadit. Zvláště, pokud představitel Aquamana Jason Momoa není bůhvíjaký herec (ale to asi nikdo nečekal, že) a pokud scenáristé David Leslie Johnson-McGoldrick a Will Beall opravdu hodně šetřili vtipnými hláškami.

Je to vlastně docela nepříjemný regres. Pokud poslední Avengers anebo Logan: Wolverine ukázali, že i komiksová adaptace může být "dospělé" umění, pak je Aquaman opět návrat mezi neškodnou dětskou zábavu. S hodně barvičkami, blýskavými cingrlártky, ale bez jakéhokoliv přesahu, snahy o nadčasovost nebo ambice vyprávět velký příběh.