Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Developer Dědek kupuje golfovou televizi Golf Channel

09:46, 5. 9. 2018

Novým majitelem golfové televize Golf Channel, šířené v Česku, Slovensku, Rumunsku a Maďarsku, se stal podnikatel a multimilionář Petr Dědek (na fotce uprostřed).

Získal 100procentní podíl ve společnosti ATV CZ, která televizi provozuje více než deset let. Prodejcem je Milan Bína. Dědek je mimo jiné majitelem developerské společnosti D+D Real, elektro firmy D+D Elektromont nebo promotérské společnosti Relmost, která pět let pořádá Czech Masters, golfový turnaj European Tour. Golf Channel je v nabídce řady kabelových, IPTV a satelitních operátorů jako Skylink, UPC, O2 TV, T-Mobile TV, Netbox nebo Planet A.

"Program stojí na přímých přenosech a na exkluzivním obsahu. To znamená na nejprestižnějších turnajích jako jsou Ryder Cup, turnaje kategorie World Golf Championship, americká PGA Tour, European Tour. Více využijeme knihovnu mateřského Golf Channelu, který nabízí lifestylové pořady, několik golfových akademií nebo dokumentární filmy. Chceme také vysílat světové ženské turnaje s českou účastí. Budeme rozšiřovat český komentář do všech přímých přenosů, zapojovat české hráče a v příštím roce plánujeme výrobu vlastních pořadů," uvedl ředitel televize Pavel Poulíček (vlevo).

Obchod bude mít na starosti Edita Hanušová (vpravo), která už v minulosti prodej reklamního času v Golf Channel řídila. Součástí akvizice je web Golfchannel.cz, v mediální skupině bude také web Golfextra.cz, který založil a provozuje Relmost.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Severotisk: novým jednatelem velké tiskárny z německé skupiny Euro-Druckservice se stal Milan Černý. Doplnil tak Petra Litvana.

  • Mladá fronta: vydává druhý speciál Top české pivo 2019 jako přílohu týdeníku Euro. Speciál nabízí recenze 86 minipivovarů z Čech, Moravy a Slezska, rozhovory o pivní scéně a jejím vývoji a aktuální ekonomická data.

  • Soundtrack Poděbrady: festival organizovaný Michalem Dvořákem uvede Formanova Amadea za doprovodu živého symfonického orchestru (představení britské produkční společnosti Avex Classics International). Do programu přidává i českou koncertní premiéru We Will Rock You s hity kapely Queen.

  • Zlínský kraj/Zlín Film Office: díky podpoře audiovizuálního průmyslu získaly ocenění Film Friendly 2018. Zlín Film Office v uplynulém roce spolupracovala na filmech TvMiniUni: Zloděj otázek a Hodinářův učeň, seriálech Kriminálka 5.C a Strážmistr Topinka či na dokumentárních filmech Zlínský klenot a Dej ševče gól.

  • Bezrealitky.cz: portál zajišťující prodej a pronájem nemovitostí svépomocí, ve kterém má podíl mimo jiné Rockaway Capital nebo Media Bohemia, spouští po měsících příprav službu také na Slovensku (adresa Bezrealitky.sk).

  • Hypermarket Film: produkční společnost Filipa Remundy a Víta Klusáka v roce 2017 utržila 14,6 milionu korun. V meziročním srovnání to je pokles o milion. Čistý zisk ve sledovaném období klesl z 260 tisíc na 180 tisíc korun.

  • Na turné

    Lenka Filipová
    07. 10.13. 11.
  • Hit dne


    Trailer k Spider-Man: Daleko od domova.

Recenze

Avengers: Endgame

Předchozí vysoce povedený film Avengers: Infinity War (2018) a zejména jeho mrazivý závěr ve fanoušcích vyvolal obrovská očekávání, která však aktuální pokračování Avengers: Endgame plní jen zčásti. Spíše minimálně. Bohužel. Jakoby by se režisérská dvojice Anthony Russo, Joe Russo lekla tak slibně rozjetého příběhu, jako by jim došla kreativita a její nedostatek i navzdory všem monumentálním trikům nahrazovala rutinou a předvídatelností.

Zklamání ze závěru aktuální fáze Marvel Cinematic Universe má několik důvodů. Nepříliš propracovaný a povedený scénář, který místy nepřehledný děj roztáhl na úmornou plochu tří hodin. Minimum hlášek a minimum nápaditosti při rozvíjení postav. Pokud scenáristé sáhnou k tak otřepanému triku sci-fi jako je stroj času, logicky se pak dostanou do neřešitelných paradoxů jako je pomotaná souslednost, faktické zacyklení dějů a zdvojování postav, které jsou však nonšalantně pominuty v zájmu zachování příběhu. A k tomu nezbytné výboje progresivního Hollywoodu ve formě feministických bojůvek či faktické předání  jedné z postav z rukou unaveného bílého muže do náruče energií kypícího černocha.

Tohle už nezachrání ani očekávaná velká závěrečná bitva, která je příliš krátká, bez napětí a překvapení, než aby uspokojila nároky namlsaných diváků z předchozího filmu. Mohli jsme dostat velkolepé a invenční zakončení velké ságy a zatím nám filmaři naservírovali jen řemeslně odvedený standard. Škoda, škoda, škoda.