Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Maloobchodní řetězec Electro World poprvé po letech v milionovém zisku

Optimalizace interních procesů (informační systémy) a prodejní sítě, centralizace distribuce zboží, rozšíření portfolia atd. - všechna tato opatření přivedla v uplynulém fiskálním roce 2017/2018 jednu z největších maloobchodních sítí Electro World (elektronika, výpočetní a telekomunikační technika atd.) poprvé po letech rozsáhlých ztrát do plusového výsledku.

Společnost Electro World, kterou vlastní slovenský řetězec se spotřební elektronikou Nay, za období květen 2017 až březen 2018 (zkrácení účetního období na 11 měsíců kvůli sjednocení dat účetní uzávěrky) utržila 3,19 miliardy korun. Za předchozí dvanáctiměsíční období to bylo 3,245 miliardy. Firma vygenerovala nejlepší výsledek od roku 2008, když dosáhla čistého profitu 6 milionů (odpisy 23 milionů). V předchozím období prodělala 92 milionů. V letech 2013 až 2016 kumulativní prodělek dosáhl 613 milionů korun.

Řetězec Electro World na konci března provozoval 18 velkoformátových prodejen po celém Česku plus příslušný e-shop. Věrnostní program čítá na 300 tisíc členů.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Dark Side: digitální a komunikační agentura v roce 2017 utržila přes 42 milionů korun. V meziročním srovnání to představuje pokles o 2 miliony. Čistý zisk 1,1 milionu se předloni snížil na 800 tisíc korun.

  • R2B2: digitální reklamní síť Kamila Foltina a Martina Čelikovského v roce 2017 utržila 59 milionů korun, v meziročním srovnání o 23 milionů více. Čistý zisk klesl z 2,8 milionu na 900 tisíc. Firma nedávno zfúzovala se sesterskou společností Webgarden.

  • Bedna Films: filmová a reklamní produkce Jakuba Červenky a Petra Kratochvíla v roce 2017 utržila 12,6 milionu korun, v meziročním srovnání o 7,4 milionu více. Ztráta z roku 2016 ve výši 1,7 milionu se překlopila do kladné nuly.

Hit dne

Spider-Man: Daleko od domova trailer.

  • Na turné

    Mandrage
    24. 1.30. 3.
  • Castingy

    Televize Barrandov shání zájemce o účast na natáčení pořadu Soudce Alexandr. Věk 20 až 70 let. Termín 22. a 23. září.

Recenze

Muse: Simulation Theory

Konečně. Po třech vyloženě slabých a místy až naivních deskách vydalo anglické rockové trio Muse nahrávku, která připomíná někdejší sílu a muzikantskou výjimečnost Matta Bellamyho a spol. a která navazuje na poslední vydařené album Black Holes & Revelations (2006).

Kapela z producenta Richa Costeyho (dalšími koproducenty jsou Mike Elizondo, Shellback nebo Timbaland) po dlouhé době vymáčkla to, co s nimi dokázal na předchozích nahrávkách Absolution (2003) a Black Holes... Tohle jsou Muse, které známe a které máme rádi: silné a energické rockové kompozice doplněné syntezátorovými linkami, výrazné a netuctové melodické motivy, aranžérské hračičkaření a plná náruč promakaných hitů, které časem neokorají.

To by to ovšem nebyli Muse, aby nepřidali něco navíc. Design a hudební složka se inspirovaly v retro science fiction a pop kultuře 80. let., nahrávka povedeně kombinuje bombastický stadiónový rock s líbivým elektronickým popem do nezaměnitelného a relativně originálního rukopisu Muse. To vše na inteligentní úrovni a s minimálními náběhy do nasládlé šmíry. Ve výsledku je Simulation Theory (hard core fandové si jistě pořídí deluxe edici s vydařenými remixy) povedenou a barevnou deskou, která do zlatého fondu kapely pošle řadu hitových skladeb jako Algorithm, The Void nebo Blockades. Návštěvníci pražského koncertu v roce 2019 se mají na co těšit.